WizardOfOss schreef:Kijk eens wat ik laatst voor slechts $5100 in huis heb gehaald:
Ik kan het niet goed zien Wizard, die schaduwen aan de zijkant van haar gezicht... zijn dat nou bakkebaarden ?
♪ stir it up...
-
fok! nieuwe pagina...
Moderator: FT-Mods
WizardOfOss schreef:Kijk eens wat ik laatst voor slechts $5100 in huis heb gehaald:
♪ stir it up...

Ryan Reynolds? Die moest eens weten, die goedgelovige sukkelColonel_Kurz schreef:Ryan Reynolds zal thans zeer benieuwd zijn.

emperor schreef:Ik hou niet zo van vrouwen die weten dat ze sexy zijn, zodra ze dat meestal doorhebben worden het zo van die onnatuurlijke en gemaakte typetjes.
Er zijn er maar een paar die er van nature goed uitzien.

I_am_Batman schreef:Hmmm mag ik vragen wat Christina Hendricks met Ryan Reynolds te maken heeft![]()

DrMabuse schreef:Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen ).

DrMabuse schreef:Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen ).

AvHelvoort schreef:DrMabuse schreef:Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen ).
Is dat bij Keira ook niet zo dan? zoveel vet heeft zij dacht ik ook niet, nu moet ik wel zeggen dat het een hele tijd geleden is dat ik iets van haar heb gezien.
Overigens vindt ik Keira ook een mooie dame om naar te kijken hoor daar niet van.

AvHelvoort schreef:Is dat bij Keira ook niet zo dan? zoveel vet heeft zij dacht ik ook niet, nu moet ik wel zeggen dat het een hele tijd geleden is dat ik iets van haar heb gezien.DrMabuse schreef:Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen )
Overigens vindt ik Keira ook een mooie dame om naar te kijken hoor daar niet van.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast