Decepticon schreef:Graag gedaan Kenneth. Ook al valt hij een wat tegen, het is natuurlijk een must see voor fans. De vechtscenes zijn iig goed in beeld gebracht en dat maakt het het kijken waard.GREAT martial art fan schreef:Wel, natuurlijk heb ik al van de mini serie gehoord, logisch. En bij ons ging hij normaal ook rond de 20ste in de videotheek uitkomen. Maar nu dat onze videotheek stopt komen die er logisch gezien niet meer bij dus heb ik de serie nog niet gezien. Maar ik ben zeker en vast van plan het een keer een kans te geven. Ook na deze lezing van je mening. Bedankt Decepticon.![]()
En inderdaad altijd een spijtige zaak met de nasynchronisatie.
Wat wel grappig om te zien is, is dat ze bij een stukje over The Green Hornet, dezelfde scene gebruiken als bij Dragon 'The Bruce Lee Story', welke ik vanavond nog maar eens gekeken heb.
Spijtig dat je plaatselijke videotheek dicht gaat, als dat mij gebeurd, heb ik ook een probleem, dat wordt dan downloaden ben ik bang voor. Alles kopen wat je wil zien is ook nogal drastisch. Ze direct weer verkopen valt vaak ook niet mee, en je hebt dan altijd verlies. Dat wordt wel een erg dure aangelegenheid.
Ik hoop dat ze ooit nog weer eens een of andere film maken over Bruce. Er was een aantal jaren geleden een gerucht dat Rob Cohen, regisseur van Dragon, een film wilde maken met een volledige cgi Bruce Lee. Daar heb ik nooit meer iets over gehoord of gelezen. Heb jij daar ooit nog weer iets over vernomen Kenneth?
Wel wat nu jammer was bij mijn videotheek is dat ze begonnen zijn met de uitverkoop van de dvd's een paar weken voor The Legend Of Bruce lee ging uitkomen dus heb ik niet meer de kans gehad om deze nog te huren. Tot nu toe heb ik de mini-serie nog niet kunnen bekijken, ik heb echter onlangs een nieuwe film-docu achtig gekocht genaamd The Real Bruce Lee maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen (door stage stuff).
Verder heb ik vroeger inderdaad net zoals jou iets vernomen op imdb waarschijnlijk van het Rob Cohen project maar ik denk dat dat dan uiteindelijk verwaaierd is en ze begonnen zijn met de opbouw van How Bruce Lee Changed The World die ik wel al gezien heb en dat een erg geslaagde vernieuwde Bruce lee Documentaire is, vooral omdat ze een keer een andere aanpak hebben genomen binnen de docu, ze focusten niet al hun aandacht op Bruce Lee als filmster, of als mens of als Martial Artist, maar wel hoe de wereld Bruce lee ervaart heeft, de mensen rond hem, welke invloeden hij heeft gehad. En ook daar verwijzen ze op het einde naar de mini-serie van The Legend Of Bruce lee.
Ja wel verder probeer ik goedkoop aan films te geraken, degene dat wel de moeite zijn koop ik verder natuurlijk nog en voor de rest is het downloaden zoals je zegt. Ah ja er valt niks meer aan te doen, heb nog heel veel dvd's erg goedkoop kunnen kopen tijdens de uitverkoop (een 50-tal denk ik) dus daar ben ik wel erg tevreden mee, heb ook nog wat staanders en zo'n borden mee gekregen en nog wat special edition goedkoper meegekregen dus ja, daar ben ik wel tevreden mee. Maar ondertussen heb ik die ook al lang gezien. Waaronder Dragon: The Bruce Lee Story heb ik ook gekocht en weer ervaren hoe een prachtige film dat ook weer was met een prachtige soundtrack.
Ik begin mezelf te haten doordat ik geen reviews of besprekingen meer kan afronden omdat ik gewoon de tijd niet meer heb. Erg hatelijk, maar na dit schooljaar zal veel veranderen en zal ik toch wat meer tijd hebben oef.

niet overdrijven Decepticon. Maar ik moet inderdaad toegeven dat ik erg verbaast was bij de eerste actiescène van Donnie en hij was zeker in topvorm. Ook sterk geacteerd en ingeleefd in inderdaad de rol van de altijd toch wraakzuchtige Chen Zhen. Zeer overtuigend, ik vond het alleen jammer dat de actie en de gevechten in de film toch vrij beperkt bleven en het actiegehalte had voor mij toch een pak hoger mogen liggen. Maar de nadruk lag toch meer op het personage en alles dat in zijn omgeving om ging. Moest de actie wat meer geweest zijn, dan ging ik er nog eens over nadenken om hem te vergelijken met Ip Man.