GEZOCHT: brullende MGM leeuw openingsscène

Voor verkoop of ruil van ouwe DVD's, video's, een montagetafel waar je vanaf wilt of je nieuwe script dat op zeker een 'Blockbuster' wordt...whatever!!

Moderator: FT-Mods

GEZOCHT: brullende MGM leeuw openingsscène

Berichtdoor micjan » 08 dec 2005 20:55

Hallo,

Ik zoek de scène waarmee elke MGM film begint nl. die van de brullende leeuw. Ik zou die willen downloaden om aan een familiefilmpje te breien.
Kent er iemand van jullie een link waar ik die kan downloaden?

Alvast bedankt op voorhand voor een reaktie,

Jan
micjan
Figurant
Figurant

Berichtdoor HAL. » 08 dec 2005 21:06

Je kunt een MGM film downloaden, en die intro er vervolgens uitknippen. Ik denk namelijk dat het losse filmpje moeilijk te vinden zal zijn.
HAL.
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Peter » 08 dec 2005 21:57

Hij zit natuurlijk ook voor elke trailer van een MGM-film, zoals bijvoorbeeld deze:

http://www.apple.com/trailers/sony_pict ... _the_blue/
"gypsies are eating our pets!"
Peter
Regisseur
Regisseur

MGM film downloaden

Berichtdoor micjan » 08 dec 2005 21:59

Inderdaad, dat was natuurlijk mijn eerste gedacht maar omdat dit nogal omslachtig is wou ik op zoek gaan naar het losse filmpje.
het mag ook de intro zijn van Twenty century fox, als het maar een aankondiging lijkt van "nen echte" film.

Jan
micjan
Figurant
Figurant

Berichtdoor Peter » 08 dec 2005 22:12

los kun je ze moeilijk vinden lijkt me, en zoveel moeite is het niet als je toch al aan het knippen en plakken bent met filmpjes

dit is de link naar de grote versie van de trailer. downloaden, openen in je video-edit-software en knippen maar

http://movies.apple.com/movies/sony_pic ... _h.480.mov
"gypsies are eating our pets!"
Peter
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Mark » 08 dec 2005 22:13

Hierzo dan, speciaal voor jou geknipt en geplakt.

Klik hier.
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Mark » 09 dec 2005 19:27

micjan schreef:Dankjewel Mark dat je helemaal de moeite heb genomen om dat stukje van een film af te knippen voor mij en het daarna te uploaden. Woorden schieten te kort om mijn dank hiervoor uit te spreken. Jij bent mij licht in donkere dagen, mijn zelf opblaasbare sloep op een zinkend schip. Jij bent mijn kleine chinese meisje in school uniform wat elke dag voor de tbs kliniek langs huppelt waar ik in verblijf. Kortom: wat zou ik zonder jou moeten doen. Nogmaals dankjewel.

Ja, geen probleem jongen, het was slechts een kleine moeite voor mij.
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 09 dec 2005 20:28

:D Het is toch wat he, Mark!?
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bedankt Mark

Berichtdoor micjan » 09 dec 2005 20:42

Beste Mark,

Ik wou je juist het volgende antwoorden:
"Dankjewel Mark dat je helemaal de moeite heb genomen om dat stukje van een film af te knippen voor mij en het daarna te uploaden. Woorden schieten te kort om mijn dank hiervoor uit te spreken. Jij bent mij licht in donkere dagen, mijn zelf opblaasbare sloep op een zinkend schip. Jij bent mijn kleine chinese meisje in school uniform wat elke dag voor de tbs kliniek langs huppelt waar ik in verblijf. Kortom: wat zou ik zonder jou moeten doen. Nogmaals dankjewel."

QT vraagt me om de benodigde plug-ins. Ik heb dat scherm maar éénmaal gezien en nu niet meer. Nu zie ik dus een wit player scherm. Weet gij welke plug-in ik moet hebben? Ik heb QT7pro,

Nogmaals bedankt
"Dankjewel Mark dat je helemaal de moeite heb genomen om dat stukje van een film af te knippen voor mij en het daarna te uploaden. Woorden schieten te kort om mijn dank hiervoor uit te spreken. Jij bent mij licht in donkere dagen, mijn zelf opblaasbare sloep op een zinkend schip. Jij bent mijn kleine chinese meisje in school uniform wat elke dag voor de tbs kliniek langs huppelt waar ik in verblijf. Kortom: wat zou ik zonder jou moeten doen. Nogmaals dankjewel."

Jan
micjan
Figurant
Figurant

Berichtdoor Mark » 09 dec 2005 22:30

HA! Geweldig!
Mark
Regisseur
Regisseur

brullende leeuw

Berichtdoor PulP » 10 dec 2005 15:51

yo gasten ik ben ook best geintreseerd in die leeuw en wil hem in Powerpoint importeren.
Maar om één of andere reden kan dat niet hij vraagt om codec of iets dergelijks. Bij windowsmedia player staat er dat er een audiocodec nodig is en dat deze fout is opgetreden C00D10D1 :-?

En er staat dat ik op internet moet zoeken naar "1" want dat is de benodigde codec.

Kan iemand me alsjeblieft verder helpen want ik wil die leeuw egt gebruiken en wel voor maandag voor presentatie.

Dus als iemand een beetje verstand heeft van dit soort zaken:
HELP ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alvast bedankt voor moeite
PulP
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Mark » 10 dec 2005 16:01

Fout opgetreden C00D10D1. Wat zou dat nou kunnen zijn, hmmm.....

Dit klinkt als een klus voor Mr. Filmtotaal en JB! Let's go homies! Wie het eerst antwoord. Gear up!
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Ann McDunn » 10 dec 2005 18:21

Mark schreef:Fout opgetreden C00D10D1. Wat zou dat nou kunnen zijn, hmmm.....

Dit klinkt als een klus voor Mr. Filmtotaal en JB! Let's go homies! Wie het eerst antwoord. Gear up!

Jammer, ik ben ook zo'n computerdebiel. :oops: Als je de link wilt gebruiken met Windows Media Player dan krijg je een bericht dat je een codec nodig hebt om het bestand af te spelen, je kunt dan wel op help klikken of het misschien te downloaden is, maar dat vind ik eng. :Y
Don't be unkind
Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Mark » 10 dec 2005 20:45

Nouja zeg... is het nou zo moeilijk om 'fout C00D10D1' of nog beter 'error C00D10D1' in te typen bij google en kijken wat er uitkomt. Als je dat dan doet komt er deze pagina uit je monitor en toevallig de aller eerst hit is al raak, en daar staat dan dat je een codec moet downloaden. Tadaa, opgelost.

Score Homies vs Mark: 0 - 1

lol!
Mark
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Colonel_Kurz » 10 dec 2005 21:03

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Volgende

Keer terug naar Aangeboden & Gezocht