Bolo schreef::o
Hmmm daar was ik al bang voor.
Er lijkt wel een bepaalde verschuiving in te zitten in je avaters, hier lijkt een ingenieus plan achter te zitten ....
Moderator: FT-Mods
Bolo schreef::o

je zegt het juist, JB: "lijkt".JB schreef:Bolo schreef::o
Hmmm daar was ik al bang voor.![]()
Er lijkt wel een bepaalde verschuiving in te zitten in je avaters, hier lijkt een ingenieus plan achter te zitten ....

ruben schreef:je zegt het juist, JB: "lijkt".JB schreef:Bolo schreef::o
Een ingenieus plan als in Baldricks:

JB schreef:ruben schreef:je zegt het juist, JB: "lijkt".JB schreef:Bolo schreef::o
Er lijkt wel een bepaalde verschuiving in te zitten in je avaters, hier lijkt een ingenieus plan achter te zitten ....Een ingenieus plan als in Baldricks:
"I have a cunning plan, lord Blackadder"

maar damn, wie is dat ook al weer? Scorpio??Bolo schreef::( Ik zit in een ernstige identiteitscrisis sinds Arnolds verkiezing...hopelijk lukt het me om een tijdje aan deze avatar vast te houden...

Bolo schreef::( Ik zit in een ernstige identiteitscrisis sinds Arnolds verkiezing...hopelijk lukt het me om een tijdje aan deze avatar vast te houden...

ruben schreef:maar damn, wie is dat ook al weer? Scorpio??Bolo schreef::( Ik zit in een ernstige identiteitscrisis sinds Arnolds verkiezing...hopelijk lukt het me om een tijdje aan deze avatar vast te houden...

Doesn't believe in: WallsBolo schreef:ruben schreef:maar damn, wie is dat ook al weer? Scorpio??Bolo schreef::( Ik zit in een ernstige identiteitscrisis sinds Arnolds verkiezing...hopelijk lukt het me om een tijdje aan deze avatar vast te houden...
Hank Scorpio inderdaad! Evil genius en Baas van het Jaar!
zie ook mijn 'homepage'![]()

JB schreef:Zo Zeurdoos, ook een extreme make-over gehad zie ik!
Cowboy Henk
Lekker gerelateerd aan "Filmsoptv" haha

Keer terug naar Café De Lemming
Gebruikers op dit forum: Dr. Strangelove, McMurphy en 0 gasten