Die is 100% fake.
De poster komt niet erg professioneel over..
Moderator: FT-Mods
HAL. schreef:Die is 100% fake.

Met een beetje rond IMDB'en had je daar zelf achter kunnen komen. Jackson is alleen als uitvoerend producent aan Halo verbonden.ACE schreef:HAL. schreef:Die is 100% fake.
Dat vermoeden had ik al. Toch schijnt er een rechtzaak te lopen over de rechten van The Hobbit.
Maar ik meende ergens gehoord te hebben dat Jackson ook HALO wil gaan verfilmen.
Wie weet welke geruchten waar zijn?

Nou ja, het heeft natuurlijk ook bij het nieuws van FT gestaan. How's that for 'blind vertrouwen'?Colonel_Kurz schreef:Vertrouw niet blind op IMDB! Maar daar kun je meer over lezen in het interview met Jonathan Rhys Meyers, dat vanavond geplaatst wordt.

Daar mag je natuurlijk wel op vertrouwen.ash_ schreef:Nou ja, het heeft natuurlijk ook bij het nieuws van FT gestaan. How's that for 'blind vertrouwen'?Colonel_Kurz schreef:Vertrouw niet blind op IMDB! Maar daar kun je meer over lezen in het interview met Jonathan Rhys Meyers, dat vanavond geplaatst wordt.
Maar dat was mijn punt niet.

ash_ schreef:Nee natuurlijk niet. Het is tenslotte geen Italiaans gesproken Japanse Nouvelle Vague film.Eligius schreef:Heeft Peter Jackson ooit goede films gemaakt dan?...

Lumière schreef:ash_ schreef:Nee natuurlijk niet. Het is tenslotte geen Italiaans gesproken Japanse Nouvelle Vague film.Eligius schreef:Heeft Peter Jackson ooit goede films gemaakt dan?...
Ja, Eligius, ik vind het een beetje kort door de bocht. Je vind de Lord of the Rings trilogie en King Kong slechte films? Of anders Heavenly Creatures (wat in mijn ogen Jacksons beste is)?

ash_ schreef:Zeg dat dan meteen zo in plaats van met zo'n loze opmerking te komen.

Natuurlijk snapte ik de toon (die ik trouwens eerder als sarcastisch wil omschrijven) en ik weet dat Jackson te min voor je is maar dan nog zou enige argumentatie niet misstaan.Eligius schreef:ash_ schreef:Zeg dat dan meteen zo in plaats van met zo'n loze opmerking te komen.
Tja, ik dacht dat men hier wel een lichtelijk cynische opmerking zouden begrijpen...

ash_ schreef:Natuurlijk snapte ik de toon (die ik trouwens eerder als sarcastisch wil omschrijven) en ik weet dat Jackson te min voor je is maar dan nog zou enige argumentatie niet misstaan.Eligius schreef:ash_ schreef:Zeg dat dan meteen zo in plaats van met zo'n loze opmerking te komen.
Tja, ik dacht dat men hier wel een lichtelijk cynische opmerking zouden begrijpen...

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten