Moderator: FT-Mods

Mark schreef:FerryvD schreef:Je moet toch ook een decoder gebruiken om HD signaal uiteindelijk te kunnen ontvangen?
Zit in die tv toch?

299??! Bij tv Home (digitale tv van essent) was een digitale decoder 99 euro..WizardOfOss schreef:Mark schreef:FerryvD schreef:Je moet toch ook een decoder gebruiken om HD signaal uiteindelijk te kunnen ontvangen?
Zit in die tv toch?
Nope, je moet er nog een kastje van Samsung voor € 299 bij kopen, anders heb je nog niks...

Megalomaniac schreef:299??! Bij tv Home (digitale tv van essent) was een digitale decoder 99 euro..WizardOfOss schreef:Mark schreef:FerryvD schreef:Je moet toch ook een decoder gebruiken om HD signaal uiteindelijk te kunnen ontvangen?
Zit in die tv toch?
Nope, je moet er nog een kastje van Samsung voor € 299 bij kopen, anders heb je nog niks...

Ja, ik had het al doorWizardOfOss schreef:Megalomaniac schreef:299??! Bij tv Home (digitale tv van essent) was een digitale decoder 99 euro..WizardOfOss schreef:Mark schreef:FerryvD schreef:Je moet toch ook een decoder gebruiken om HD signaal uiteindelijk te kunnen ontvangen?
Zit in die tv toch?
Het is dan ook een ander kastje, ik dacht eerst namelijk ook dat het die digitale decoder betrof...
Even Googlen leverde deze link op: KLIK

)
TV? wie kijkt er nou TV, als je DVD hebtVlappie schreef:Het is eigenlijk hetzelfde als een paar jaar geleden toen iedereen eigenlijk wel een breedbeeld televisie moetsen aanschaffen aangezien ze alles gingen uitzenden in breedbeeld, terwijl nu nog niet eens de helft wordt uitgezonden in breedbeeld...
Correct me if I'm wrong maar de meeste DVD's (film/tv series) zijn in breedbeeld. Anders in het nog bredere cinemascope. Dankzij de opmars van DVD is de breedbeeld is toch niks voor niets geweest. Daarbij gebuiken de meeste mensen toch superzoom voor normale tv uitzendingen. Weten zij veel 

bobocad schreef:TV? wie kijkt er nou TV, als je DVD hebtVlappie schreef:Het is eigenlijk hetzelfde als een paar jaar geleden toen iedereen eigenlijk wel een breedbeeld televisie moetsen aanschaffen aangezien ze alles gingen uitzenden in breedbeeld, terwijl nu nog niet eens de helft wordt uitgezonden in breedbeeld...Correct me if I'm wrong maar de meeste DVD's (film/tv series) zijn in breedbeeld. Anders in het nog bredere cinemascope. Dankzij de opmars van DVD is de breedbeeld is toch niks voor niets geweest. Daarbij gebuiken de meeste mensen toch superzoom voor normale tv uitzendingen. Weten zij veel

Keer terug naar Televisie Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten