Inderdaad, de Filmtotaal Bond Girl Top 25. Vanaf vandaag draait de nieuwste James Bond film Quantum Of Solace in de Nederlandse bioscopen. De 22e Bond film alweer, en dan tel ik alleen de "officiele" films mee. In die 22 films heeft Bond natuurlijk heel wat meegemaakt, heel wat badguys gedoodt, heel wat Martini's gedronken en vooral met heel veel meiden het bed gedeeld. Het lijkt mij wel een leuk idee eens te kijken wie wij van Filmtotaal nou de mooiste, knapste, lekkerste Bond girl aller tijden vinden, kortom een ordinaire vleeskeuring, hier worden ze tenslotte voor gecast
Wat is de bedoeling:
- Stel je Top 10 (TIEN!) samen van favoriete Bond Girls, waarbij de nr 1 tien punten krijgt, de nr 2 negen punten etcetera. LET OP: minder dan 10 girls is dus niet toegestaan. Meer dan 10 is prima, echter krijgen alleen de nummers 1 t/m 10 punten!
- Stuur je Top 10 via een persoonlijk bericht (PB) naar ondergetekende.
- Na exact 3 weken zal ik alle gegeven punten bij elkaar optellen en hier de uitslag bekend maken van de Filmtotaal Bond Girl Top 25.
Tot dusverre weinig moelijks lijkt me
Nog even dit:
Stuur je Top 10 via een PB naar ondergetekende! Indien mensen hun Top 10 ook hier bekend willen maken is dat prima, maar stuur ook even een PB naar mij. Lijstjes die alleen hier gepost worden kan ik namelijk niet meerekenen!
Op deze manier hoop ik het tot het einde spannend te houden en te voorkomen dat jullie van tevoren al uit kunnen rekenen wie de winnares zal worden.
Uiteraard is in dit topic wel ruimte voor discussie, om jullie favoriete Bond girls te promoten, om andermans lijstjes af te kraken etcetera.
Play ball

). Waarom zou dat niet kloppen?