Moderator: FT-Mods
KoenZ schreef:shateandar schreef:Moet die film toch ook maar eens gaan kijken dan
Vooral niet te veel van verwachten dan... Mijn hoge verwachtingen zorgde ervoor dat de film echt een beetje tegeviel.

Kyrill schreef:Ik hoor ook super veel vergelijkingen als in een mindere Forrest Gump

Kyrill schreef:Ik hoor ook super veel vergelijkingen als in een mindere Forrest Gump

PascalE schreef:Kyrill schreef:Ik hoor ook super veel vergelijkingen als in een mindere Forrest Gump
Forrest Gump vond ik toch wel wat sentimenteler, dat is Button ook, maar in minder mate. Ik snap de vergelijking wel hoor, het zijn gewoon 3 mooie films.

Maar als ik over een paar weken jouw laatste lijst wil vinden, dan wordt dat lastig als die telkens lukraak door het topic heen verspreid staat. Daarom is één basis handig, dan kun je als je mensen op de hoogte wilt stellen van updates altijd nog uitwijken naar een nieuwe post, en/of wijzigingen bijhouden in die eerste post. Zoals ik nu gedaan heb.Steadicam schreef:Colonel_Kurz schreef:Eh Remko, het idee is dacht ik dat je telkens in dezelfde post een veranderende top 10 bijhoudt...
Oh, oke, dat wist ik niet. Maar dan ziet men je wijzigingen toch niet? Weinig dynamisch![]()

Colonel_Kurz schreef:Maar als ik over een paar weken jouw laatste lijst wil vinden, dan wordt dat lastig als die telkens lukraak door het topic heen verspreid staat. Daarom is één basis handig, dan kun je als je mensen op de hoogte wilt stellen van updates altijd nog uitwijken naar een nieuwe post, en/of wijzigingen bijhouden in die eerste post. Zoals ik nu gedaan heb.Steadicam schreef:Colonel_Kurz schreef:Eh Remko, het idee is dacht ik dat je telkens in dezelfde post een veranderende top 10 bijhoudt...
Oh, oke, dat wist ik niet. Maar dan ziet men je wijzigingen toch niet? Weinig dynamisch![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten