Kyrill schreef:Hoe marginaal
Hebben we deze discussie al een jaar of zo geleden niet eens gevoerd?

Moderator: FT-Mods
Kyrill schreef:Hoe marginaal

Silenzio schreef:Frank_Costello schreef:Nee, dit jaar niet meer de deur uit vanwege Kerst, Nieuwjaar en de sneeuw.
Je bent niet iemand die dvds op het internet koopt? Nochtans vaak goedkoper en makkelijker!

patrob schreef:Er gaat voor mij toch niets boven een uur lang in zo'n winkel rondsjouwen en dan een ergens helemaal achterin verstopt meesterwerkje voor een paar euro boven water krijgen.
Het marginale gespuis neem ik dan maar voor lief. Ik ga er overigens van uit, dat je met marginaal gespuis de liefhebbers van Nick en Simon en zo bedoelt?

dannyB schreef:Met name is het de bedoeling om mijn (dvd-)kijkachterstand in te korten. Daardoor zal ik ook wat minder dvd's gaan kopen (denk ik).
. Dat tweede gedeelte is ook nobel om na te streven, maar ik heb vandaag wel weer gemerkt, lastig hoor.

TheMajor schreef:In kartonnen dozen op zolder.

Axeqlusive schreef:@ remCOLLATERAL: wat jij over muziek zegt hebt ik dan ook nog eens hoor. Lekkere prijzige hobbies hebben we, maar zo bespaar je je een beetje een miskoop, en je luistert nog eens wat nieuws. En... als je de cd later gekocht hebt, heb je gelijk een kopie voor in de auto!
) Ik heb al wel enkele namen op het oog en heb es geimdbt(in de zin van googlen), en het idee is al wat dichter bij, heb nu de namen Russell Crowe, Emile Hirsch en de Coen brothers nog, weet alleen nog niet welke. Brosnan, Foxx, McAvoy, Cage zijn al afgevallen. Maar in het nieuwe jaar is dit iid eens mooi om te gaan openen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten