JB schreef:
Man, wat wilde ik graag The A-Team zien, maar ja, dat was op de Tros ...
grappig genoeg mocht ik dat dus wel, maar he-man bijvoorbeeld niet, want dat was occult, tja dat krijg je met een christelijke opvoeding.
Moderator: FT-Mods
JB schreef:

JB schreef:Dat ben ik ook, maar dan opgegroeid in een verantwoord VPRO-gezin waar Arnie of Sly zo'n beetje gelijkstond aan alles wat maar vies, voos en vulgair was.
akketa schreef:Ook Filmpje, Schatjes en Flodder heb ik helemaal grijs gedraaid. Vooral Filmpje kan ik helemaal meelullen.
Zijn ze goed in de algemeen beschouwde regels van kwaliteit: nee, maar ik geniet er wel van en dat vind ik het belangrijkste van film kijken.

Volledig mee eens. Dit is ook mijn criterium voor de kwaliteit van een film. En zo lang er geen aspect is dat mij in negatieve zin opvalt ("ow dat is wel heel slecht geacteerd)", kan ook een film die puur op vermaak gericht is heel hoog bij mij scoren.Camera Obscura schreef:Een film moet je op de een of andere manier stimuleren, of het nu puur vermaak is, of iets wat je prikkelt tot nadenken waar je misschien iets meer moeite voor moet doen, als het maar iets met je doet.

dannyB schreef:Veel leuker om zelf uit te zoeken wat leuk is. Zo kom je nog wat leuks tegen wat je anders nooit ontdekt had.

dannyB schreef: Ik kijk ook niet naar wat de rest zo goed vind.
Veel leuker om zelf uit te zoeken wat leuk is. Zo kom je nog wat leuks tegen wat je anders nooit ontdekt had.
. Je krijgt altijd wel wat mee van de buitenwereld, het is in deze tijd haast onmogelijk om zelf in je eentje alles te ontdekken.
JB schreef:Man, wat wilde ik graag The A-Team zien, maar ja, dat was op de Tros ...

Kyrill schreef: Opvallend aan die serie is dat er 0.0 bloed in zit en er ook echt nooit iemand doodgaat.

patrob schreef:Kyrill schreef: Opvallend aan die serie is dat er 0.0 bloed in zit en er ook echt nooit iemand doodgaat.
Ik vond het altijd nogal opvallend, dan ze toevalligerwijze altijd werden opgesloten in een grote loods waar dan toevallig een oude schoolbus, lasapparatuur en een grote hoeveelheid plaatmateriaal stond.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten