Moderator: FT-Mods

WizardOfOss schreef:Heel veel sterkte gewenst

timdekw schreef:Althans wel bij Isengard, maar niet in het gevecht tegen de Uruk-Hai/Orcs in Helmsdeep
Ik ken de boeken niet, maar in een filmboek ervan heb ik gelezen dat de Uruk-Hai teruggaan naar Isengard en daar ook niet meer veilig zijn door die bomen. Misschien zouden die elven hen dan achterna gegaan zijn? Maar ik denk dat plezier verzekerd is.
Rem schreef:timdekw schreef:Althans wel bij Isengard, maar niet in het gevecht tegen de Uruk-Hai/Orcs in Helmsdeep
Dus eigenlijk andersom?Ik ken de boeken niet, maar in een filmboek ervan heb ik gelezen dat de Uruk-Hai teruggaan naar Isengard en daar ook niet meer veilig zijn door die bomen. Misschien zouden die elven hen dan achterna gegaan zijn? Maar ik denk dat plezier verzekerd is.

timdekw schreef:Nee, de elfen komen bijna niet voor in de boeken en vechten helemaal nergens mee. Alles komt op de schouders van de mensen. In de film vechten de elfen wel mee in Helmsdeep. Wat mij betreft een verbetering, want ik ben dol op elfen

Ik ga deze week in ieder geval deeltje 1 kijken en waarschijnlijk ook 2. Eigenlijk geen zin in een marathon. Te lang.

Aston schreef:Maar dat is toch ook een in de korte editie?
Dus toch...

Keer terug naar YouTube trailers, clips, featurettes, gehele films....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten