De Klaagmuur

Bar is open!

Moderator: FT-Mods

Re: De Klaagmuur

Berichtdoor sickboy1984 » 21 feb 2011 22:49

vandaag weer (tijdelijk) weer bij mn moeder ingetrokken.
Met het hele gezin hoor, mn moeder heeft dr bekken op 3 plekken gebroken met skieen en kan nu wel wat hulp gebruiken en mn vrouw is zo lief om deze extra zorg op zich te nemen. Ik ook savonds, want ik zal het koken voor mn rekening nemen.
I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 21 feb 2011 22:55

Lief van jullie... ik schrok al bij de eerste zin, maar als je verder leest wordt het er eigenlijk niet beter op. Anders... maar niet beter. Amai, een gebroken bekken, dat klinkt vreselijk pijnlijk. Wens je moeder alle sterkte toe, fijn dat ze zo'n lieve schoondochter en zoon heeft...
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor sickboy1984 » 21 feb 2011 23:01

Touchwood schreef:Lief van jullie... ik schrok al bij de eerste zin, maar als je verder leest wordt het er eigenlijk niet beter op. Anders... maar niet beter. Amai, een gebroken bekken, dat klinkt vreselijk pijnlijk. Wens je moeder alle sterkte toe, fijn dat ze zo'n lieve schoondochter en zoon heeft...

En dan heb ik ook nog een moeder die geen rust kan nemen.....
Zaterdag ging ik koken en toen hoorde ik opeens mn moeder zich voort bewegen, ze was de gordijnen aan het dicht doen en deed de lampen (stuk of 10) aan O+, vandaag werd bekend dat het niet 1 breuk maar 3 breuken waren en 2 ervan niet goed gezet zijn en die 2 breuken zitten 3 centimeter scheef. gelukkig heeft ze daardoor wel door dat ze het nu echt rustig moet doen.
I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 21 feb 2011 23:09

Klinkt precies als mijn moeder, die kan ook nooit stilzitten no matter what. Gewoon een beetje streng zijn. :wink:
"Twee breuken niet goed gezet..." kon dat niet anders, of is dat een medische fout ?
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor sickboy1984 » 21 feb 2011 23:12

medische fout, de prutsers, maar volgende week mag ze naar het ziekenhuis om te kijken of het geopereerd kan worden.
Ze zijn bang dat ze een ziekenhuis virus uit oostenrijk heeft meegenomen en dat moet eerst getest worden.
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Sha » 21 feb 2011 23:16

Hoop dat het snel weer beter gaat met je moeder sick(mama's)boy.

Maare... Een Oostenrijks ziekenhuisvirus?
The plot thickens...
Wie gaat jou spelen in de verfilming van dit verhaal, Brad Pitt? George Clooney? Steven Seagal? :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor sickboy1984 » 21 feb 2011 23:18

chuck norris, niemand anders zou dat zo goed kunnen.

Of qua looks mickey rourke :)

Tja blijkt beleid te zijn dat als je in het buitenland in het ziekenhuis hebt gelegen je of in quarantaine komt te liggen, of je bacterieen op kweek komen te liggen.
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 21 feb 2011 23:26

sickboy1984 schreef:
Of qua looks mickey rourke :)

Toch wel van voordat het misging met Rourke, hoop ik... :}
Afbeelding

sickboy1984 schreef:Tja blijkt beleid te zijn dat als je in het buitenland in het ziekenhuis hebt gelegen je of in quarantaine komt te liggen, of je bacterieen op kweek komen te liggen.

Maar dan is het eerder standaard beleid dan een daadwerkelijk sterk vermoeden, toch ?
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor sickboy1984 » 21 feb 2011 23:29

Nee hoor I'm just an ugly fuck. Accepteren is de eerste stap :)

Ja is gewoon standaard, maar wel frustrerend dat ze niet naar het ziekenhuis kan en we niet weten wat de volgende stap gaat zijn.
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Touchwood » 21 feb 2011 23:39

Sick schreef:Nee hoor I'm just an ugly fuck. Accepteren is de eerste stap :)

Laat je niks aanpraten, zou ik zo zeggen. 8)

Rare situatie, zit je met bekkenbreuken thuis, kun je nog niet eens direct terecht in het ziekenhuis. (Nu, het zal wel enigszins verantwoord zijn, anders deden ze dat toch niet neem ik aan. Hebben ze niet zo'n steriele kamer als in 'House'...)
Laatst bijgewerkt door Touchwood op 21 feb 2011 23:47, in totaal 1 keer bewerkt.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Aston » 21 feb 2011 23:46

sickboy1984 schreef:vandaag weer (tijdelijk) weer bij mn moeder ingetrokken.
Met het hele gezin hoor, mn moeder heeft dr bekken op 3 plekken gebroken met skieen en kan nu wel wat hulp gebruiken en mn vrouw is zo lief om deze extra zorg op zich te nemen. Ik ook savonds, want ik zal het koken voor mn rekening nemen.

Met vrouw en kids bij je moeder ingetrokken? Echt _O_ voor je vrouw. Mijn moeder zou echt gek worden als ze bij haar schoonmoeder zou moeten intrekken. Mja, als het moet dan moet het en als je ook een beetje kan beheersen komt het wel goed.

Sterkte er verder mee Sick.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rem » 22 feb 2011 10:23

Sterkte Sickboy.
You give me a time and a place, I give you a five minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours.
Rem
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Dre » 23 feb 2011 18:10

das niet best sickboy, ik wens je moeder veel succes, en tof van jullie dat jullie haar zo goed willen helpen _O_
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor sickboy1984 » 23 feb 2011 21:48

Dank allen, nou mn vrouw heeft bijna een betere band met mn moeder dan ik.

Zij is toch degene die het zwarte schaap van een zekere ondergang heeft gered....
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor McMurphy » 24 feb 2011 09:00

Sneeuw is zo december 2010 :Z
McMurphy
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar Café De Lemming