sickboy1984 schreef:Zij is toch degene die het zwarte schaap van een zekere ondergang heeft gered....
Gelukkig is je humor van alle tijden!
Sterkte daar man!
Moderator: FT-Mods
sickboy1984 schreef:Zij is toch degene die het zwarte schaap van een zekere ondergang heeft gered....

McMurphy schreef:Sneeuw is zo december 2010

. De enige periode wanneer ik hou van sneeuw en kou is in december. Hoezo heb je het altijd heet dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je je een ongeluk zweet op een prachtige zonnige lentedag van rond de 20 graden
.
McMurphy schreef:Dude what the hell is wrong with you. De enige periode wanneer ik hou van sneeuw en kou is in december. Hoezo heb je het altijd heet dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je je een ongeluk zweet op een prachtige zonnige lentedag van rond de 20 graden
.

. Helemaal op een moment wanneer ik er juist zo naar verlang
.
.

.
), de mooiste periode van het jaar. Heerlijk om te wandelen op een zondagmiddag. Een terrasje op donderdag-, vrijdag- of zaterdagavond. Bij hoge temperaturen het hele weekend met een hele groep naar buitenbaden hier in de regio. De zomer 

Rich Art schreef:Dat is inderdaad balen... Misschien dat je lichaam dan tot rust komt en op dat moment denkt: "Zo, tijd om even helemaal uitgeput te zijn!"

Rich Art schreef:Tja, niet ontbijten is ook niet goed hè... Das toch de belangrijkste maaltijd van de dag.
.

, Windows maar opnieuw installeren omdat je internet niet meer werkt... hmm, maar wat je zegt, je hebt weer even een clean system, ook wel goed om regelmatig te doen schijnt. En ach, ben je weer ff van de straat 

Keer terug naar Café De Lemming
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten