De Klaagmuur

Bar is open!

Moderator: FT-Mods

Re: De Klaagmuur

Berichtdoor Axeqlusive » 24 feb 2011 09:06

sickboy1984 schreef:Zij is toch degene die het zwarte schaap van een zekere ondergang heeft gered....

Gelukkig is je humor van alle tijden!
Sterkte daar man!
Afbeelding

Een overzicht van mijn recensies
waaronder van de premières van deze week
After Earth - Only God Forgives
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor timdekw » 24 feb 2011 09:27

McMurphy schreef:Sneeuw is zo december 2010 :Z

Al zou het het hele jaar door sneeuwen dan nog zou ik het waarschijnlijk niet zat worden! Heerlijk die verkoeling. Ik word nu al ongemakkelijk wanneer ik aan de naderende zomer denk, ongemak ten top! :(

Niet meer lekker warm onder de dekens;
Na 5 meter lopen of 10 meter fietsen breekt het zweet me uit;
Mee naar het strand (druk, zanderig, druk);
Het altijd, 24 uur per dag, 7 dagen in de week, heet hebben en er niets tegen kunnen doen;

Waarom verhuis ik niet naar een land met een kouder klimaat??? Owja, mijn vriendin denkt er het tegenovergestelde over...
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor McMurphy » 24 feb 2011 10:01

Dude what the hell is wrong with you :o. De enige periode wanneer ik hou van sneeuw en kou is in december. Hoezo heb je het altijd heet dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je je een ongeluk zweet op een prachtige zonnige lentedag van rond de 20 graden }:.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor timdekw » 24 feb 2011 10:18

McMurphy schreef:Dude what the hell is wrong with you :o. De enige periode wanneer ik hou van sneeuw en kou is in december. Hoezo heb je het altijd heet dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je je een ongeluk zweet op een prachtige zonnige lentedag van rond de 20 graden }:.

Nou, nou, nou. Rustig maar. Ik heb het serieus freakin' snel heet, maar oké, een mooie lentedag is niets mis mee. T-shirtje aan, korte broek, maar het is meer die verrekte zomer waar ik me zorgen om maak. 25 graden of warmer is niets voor mij hoor geloof me.
En ik kan altijd wel genieten van de sneeuw en het feit dat ik het dan niet zo snel warm heb :)

Ik doelde eigenlijk ook iets meer op de echte hitte in de zomer, maar ik kan ook absoluut genieten van de herfst en de lente. Wat dat aan gaat ben ik wel blij met het feit dat we hier echt duidelijk verschillende seizoenen hebben. In bepaalde zuidelijke of noordelijke landen is het, of altijd wel warm, of altijd wel koud en in ons prachtige land hebben we genoeg diversiteit om het leuk te houden. Dus 3 van de 4 seizoenen heeft wel iets moois voor mij, die ene vervelende neem ik dan wel op de koop toe. :P
Ben je nu niet meer boos? ;)
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor McMurphy » 24 feb 2011 10:28

Ik raak alleen in shock als men beweert de zon te verafschuwen :P. Helemaal op een moment wanneer ik er juist zo naar verlang :(.
Het ergste van deze koude temperaturen vind ik trouwens dat ik het deze winter gewoon altijd koud heb. De oorzaak daarvan ligt em vast bij het feit dat ik normaal gesproken iedere dag op de fiets naar me werk ga, maar ik dat nu niet meer kan vanwege de afstand. Die ene keer per week dat ik nu op de fiets zit, is naar de sportschool op vrijdagavond :+.
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor timdekw » 24 feb 2011 10:30

Ik weet enigszins hoe je je voelt, alleen denk ik er in de zomer zo over. :)
Ik kan niet begrijpen wat mensen zo geweldig vinden aan die hitte, wanneer het mij zoveel ongemak brengt.

Ik doe nu werkelijk alles op de fiets, maar in de zomer kan ik dat wel vergeten, want dan kan ik gelijk een douche nemen als ik op bestemming aankom en gezien het feit dat we op mijn werk geen douche hebben probeer ik dat maar zoveel mogelijk te voorkomen :)
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor McMurphy » 24 feb 2011 10:48

In de zomer s'ochtends op de fiets is toch heerlijk! Wanneer de temperatuur nog niet te hoog, uitgezonderd erg benauwd weer. S'middags de terugweg kun je dan idd een douche pakken maar dat boeit me dan niet zo :).
Voor mij is de zomer, op kerst na (kerst-freak :oops:), de mooiste periode van het jaar. Heerlijk om te wandelen op een zondagmiddag. Een terrasje op donderdag-, vrijdag- of zaterdagavond. Bij hoge temperaturen het hele weekend met een hele groep naar buitenbaden hier in de regio. De zomer 8)
McMurphy
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor pietje012 » 25 feb 2011 23:12

Nog 7 dagen werken en dan eindelijk weekend!
Sniper Piet, hij is er wel, maar je ziet hem niet......
pietje012
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Dre » 26 feb 2011 14:23

Ik wil ook weer eens een keer klagen.

Ik voel me weer eens niet zo lekker en waarom moet dat altijd in het weekend zijn, ligt het aan mij of hoe zit dat? :-?
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rich Art » 28 feb 2011 09:42

Dat is inderdaad balen... Misschien dat je lichaam dan tot rust komt en op dat moment denkt: "Zo, tijd om even helemaal uitgeput te zijn!"
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Dre » 28 feb 2011 09:46

Rich Art schreef:Dat is inderdaad balen... Misschien dat je lichaam dan tot rust komt en op dat moment denkt: "Zo, tijd om even helemaal uitgeput te zijn!"

Misschien zit daar wel wat in ja, tot afgelopen zaterdag dacht ik dat het door het ontbijten kwam, omdat ik in het weekend nouwlijks ontbijt en het klopt eigenlijk ook altijd, tot afgelopen zaterdag dan. :x
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Rich Art » 28 feb 2011 09:59

Tja, niet ontbijten is ook niet goed hè... Das toch de belangrijkste maaltijd van de dag. :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor timdekw » 28 feb 2011 10:11

Als je dan al ziek moet zijn vind ik ook dat dat altijd doordeweeks moet zijn hoor, anders is het zo zonde van je tijd. Helaas heb ik dan weer de pech dat ik al snel een heel jaar helemaal niet ziek ben. Hopelijk gaat het dit jaar beter, want anders gaat het me weer een hoop vrije dagen kosten... :)
Afbeelding
Afbeelding
timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Dre » 28 feb 2011 15:24

Rich Art schreef:Tja, niet ontbijten is ook niet goed hè... Das toch de belangrijkste maaltijd van de dag. :)

dat klopt, daar heb je gelijk in, maar als ik lang opbed lig heb ik weinig zin om nog te eten, maar dat doe ik dan tegenwoordig toch maar.

Gister was ik op mijn laptop aan het internetten en opeens had ik geen verbinding meer met mijn draadloos netwerk tussen de router en mijn laptop (wifi op mijn telefoon werkte nog wel). Ik kon niks vinden waar het aan kon liggen laptop opnieuw opgestart in windows al vanalles geprobeerd, ook toets combinaties, op had ik al bij mijn laptop gekeken of er een knop op zat waar ik hem mee aan of uit kon zetten, maar zag hem niet zitten. Uit eindelijk dan maar even windows er opnieuw opgezet, maar tot mijn verbazing deed mijn draadloze internet het er nog steeds niet op.
Wat bleek ik had niet goed gekeken, er bleek wel een knop op mijn laptop te zitten die net niet helemaal meer goed stond :| .
Maar ja zo heb ik weer een schone installatie op mijn laptop. :D
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Axeqlusive » 28 feb 2011 15:28

Whaha sorry eigenlijk best suf hoor André :lol: , Windows maar opnieuw installeren omdat je internet niet meer werkt... hmm, maar wat je zegt, je hebt weer even een clean system, ook wel goed om regelmatig te doen schijnt. En ach, ben je weer ff van de straat :+
Afbeelding

Een overzicht van mijn recensies
waaronder van de premières van deze week
After Earth - Only God Forgives
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur

VorigeVolgende

Keer terug naar Café De Lemming