Wat een onzinnige reden om ze te verkopen "voordat ze niets meer waard zijn".
Waarom zou het nog geld op moeten leveren. Al doe je ze nu puur en alleen weg omdat je wilt overstappen naar Blu-Ray, dan nog begrijp ik het niet, maar oké. En zou je de films dan niet geleidelijk willen vervangen? Ik heb ook een paar films op Blu-Ray welke ik al op DVD had en dan verkoop ik de DVD pas. En meestal voor niet meer dan 50 cent tot 1,50 euro. Meer krijg je voor de meeste films niet ben ik bang.
Ik heb ruim anderhalf duizend films staan en ga ze echt niet weg doen omdat het beeldkwaliteit iets scherper is op Blu-Ray. Dan koop ik voortaan Blu-Rays en hou ik alle DVD's gewoon. Het gaat tenslotte in eerste instantie om de film en in mindere mate om de kwaliteit (bij mij dan).
Ik zou dood gaan als ik mijn collectie niet meer zou hebben... Als je collectie je iets waard is doe het dan niet, laat ze lekker staan en geniet er van. Geloof me, het is de moeite niet waard. Maar mocht je ze toch weg willen doen, doe het dan los van elkaar. Plaats hier je lijst en wij helpen je van een groot deel af.