. Betaling in dollars gaat natuurlijk gewoon automatisch via CreditCard. Misschien dat je zelfs wel met PayPal kunt betalen...Moderator: FT-Mods
. Betaling in dollars gaat natuurlijk gewoon automatisch via CreditCard. Misschien dat je zelfs wel met PayPal kunt betalen...
. En ach, die "limited" versie doet ook nog wel aardig geinige dingen. En een maat van mij is best handig met dat soort dingen, misschien dat hij wat weet te versieren 

Ben benieuwd!

timdekw schreef:Ik moet mijn collectie nodig weer eens op orde stellen. Ik heb nog zo'n 60 nieuwe dvd's en 10 nieuwe Blu-Ray's welke ik op de juiste plek moet zetten. En dan wordt het weer eens hoog tijd voor nieuwe foto's
Ow en een nieuwe telling zou ook niet verkeerd zijn. Ik denk dat ik toch wel al aan de 1500 films kom, misschien nog wel meer ook.

Remon schreef:Als je The Lord Of The Rings bedoelt, die staat er tussen hoor? 2 Rijen onder het Apocalypse-vak, beetje aan de rechterkant.
Moet nog een keer een mooie box halen eigenlijk.
Ik zocht naar de extended box dus vandaar.
Remon schreef:Die Blechtrommel is wel een mooie uitgave ja, en was ook niet duur. Weinig speciale dingen overigens, gewoon een single disc DVD en het boek.

Keer terug naar DVD / Blu-ray Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten