Wat zijn je (minst) favoriete bioscopen?

Wat is de laatste film die je hebt gezien? Is Turks fruit de beste Nederlandse film ooit?

Moderator: FT-Mods

Re: Wat zijn je (minst) favoriete bioscopen?

Berichtdoor PascalE » 17 aug 2011 13:27

Helaas wel, anders had ik meteen een Pathe unlimited gepakt.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Colonel_Kurz » 17 aug 2011 13:37

Zou ik sowieso niet zo snel doen, gezien het aanbod daar... :P
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor DjHerby » 17 aug 2011 13:40

Aston schreef:Volgens mij is pathé altijd wel fijn. Ik ga altijd naar Pathé tegenwoordig. Cinemax in Ede is wel te doen maar qua stoelen heb ik toch veel liever Pathé.
Het is Cinemec, geen Cinemax ;) maar dat is veruit mijn favoriete bioscoop. Scheelt ook dat ik er vlakbij woon :P. Maar dat is in ieder geval een hele mooie bioscoop :).

Colonel_Kurz schreef:Zou ik sowieso niet zo snel doen, gezien het aanbod daar... :P

Het valt me inderdaad op dat het aanbod in pathe rembrand een stuk minder is dan andere (pathe) bioscopen. Maar geld daar de unlimited pas niet? Dat wist ik niet :P.
Life is nothing without beer :+
DjHerby
Figurant
Figurant

Berichtdoor pietje012 » 21 aug 2011 11:32

Het liefst ga ik naar bioscopen, waar geen vaste zitplaatsen zijn, mijn vaste bioscoop is Euroscoop Tilburg, 12 zalen, kan zitten waar je wilt, € 1.- parkeren, top!
pietje012
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor PascalE » 21 aug 2011 16:40

Colonel_Kurz schreef:Zou ik sowieso niet zo snel doen, gezien het aanbod daar... :P

Inderdaad, al ga ik het toch maar doen denk ik. Ben vaak genoeg in Amsterdam en ben zo bij Pathé Arena.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor PascalE » 01 sep 2011 10:28

PascalE schreef:Inderdaad, al ga ik het toch maar doen denk ik. Ben vaak genoeg in Amsterdam en ben zo bij Pathé Arena.

Gaat er vandaag van komen, gelijk de laatste Harry Potter in de bioscoop bekijken en wellicht nog wat andere blockbusters.
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor TheGoblin » 18 okt 2011 14:50

Metropolisin belgie is toch wel echt een te gekke bioscoop! Kan trouwens niet wachten tot de nieuwe Pranormal Activity Update: heb de film dus gezien en was te freaky!! Vond m echt goed, beter dan de tweede deel sowieso..
Had er weinig van verwachte igenlijk.. mijn vriendin had nog een paar bios tickets thuis van die aanbiedingen.. via de groupon aanbiedingen als ik het goed heb (??).. dus we dachten, lets go,, besteden we ze nog ergens voor.. Het was zeker the shit! Kan niet wachten tot de DVD boxen uitkomen :=)
Laatst bijgewerkt door TheGoblin op 08 nov 2011 16:32, in totaal 1 keer bewerkt.
TheGoblin
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor foxfifi » 24 okt 2011 08:47

:P
foxfifi
Figurant
Figurant

Berichtdoor TheGoblin » 26 okt 2011 10:42

Oh en de Pathein Rotterdam Kuip stinkt!!! De seats zijn wel erg comfy, maar het geurt zo nasty.. teenkaas:p
TheGoblin
Bijrol
Bijrol

almelo

Berichtdoor fandeplici » 02 maart 2012 20:42

Almelo heeft een service bioscoop, movieunlimited. Een absolute ramp. Tijdens de film kun je op een knopje drukken en drinken of eten bestellen. Verschrikkelijk. Gerammel met flesjes, gefluister, wisselgeld. waarom kunnen mensen niet 1 a 2 uur gewoon hun mond houden en naar een film kijken. Na Warhorse heb ik besloten niet meer naar de bios te gaan in almelo. Dat was het absolute dieptepunt.. Mooie film, maar publiek snapte er niks van en werkte zich alleen maar door stapel popcorn, zakken snoep en andere vreterij heen.
fandeplici
Figurant
Figurant

Berichtdoor nilserr » 17 apr 2012 18:03

Ik ga persoonlijk het liefst naar Pathé Groningen of anders Wolff Groningen. Prima bioscopen.
nilserr
Figurant
Figurant

Berichtdoor RichardVS » 13 jun 2012 10:56

Die in lelystad is echt achterhaald en dat voor een hoofdstad van Flevoland.
RichardVS
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Silenzio » 25 jun 2012 11:54

Iemand uitgesproken negatieve ervaringen met de Pathé Arena in Amsterdam? Ik heb hier gezien dat het geen echte Imax zou zijn, maar als de ervaring daar ok is, is het voor mij goed.

Ben aan het denken om daar op 21 juli naar TDKR te gaan (film kom pas 25ste uit hier) en ben dan misschien toch in de buurt.
“Celtic is important to me in as much as it’s one of the only constants in my life over the years.” - Billy Connolly Afbeelding

Afbeelding
Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 25 jun 2012 12:19

Geen idee in hoeverre andere IMAxen beter zijn maar het is in ieder geval beter dan de gewone bioscoop. Dus ik zou er zeker heengaan als je dat uitkomt. :) Ik heb er geen slechte ervaringen mee in ieder geval. Groot beeld, goed geluid i.v.m.. de gewone bioscoop.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Straka » 25 jun 2012 13:02

De controverse rond het "echt" zijn van IMAX ligt vooral in het schermformaat. De traditionele IMAX bioscopen hadden een speciaal zeer groot scherm. Doordat de IMAX systemen nu veelal in (bestaande) multiplexen wordt geinstalleerd is de ervaring wat schermformaat betreft minder. Het systeem in Arena is verder wat beeld- en geluidkwaliteit betreft prima (al heb ik geen vergelijkingsmateriaal met andere IMAX zalen).
Afbeelding
Straka
Oscar winnaar
Oscar winnaar

VorigeVolgende

Keer terug naar Film Algemeen