Dank jullie wel voor de vriendelijke woorden en de felicitaties !
Uiteraard wil ik ook Rich Art
(sorry Rich; net niet... ouwe nek-hijger!) en Shine feliciteren met zilver en brons (Ik had trouwens ieders plaatje, plek en uit welke battle in een animatie verwerkt, niet alleen de nummers 1 t/m 3, maar die kwam dus niet uit de verf bij het uploaden, maar hopelijk nemen jullie met minder ook genoegen... )
Als ik geweten had dat ik druk was met een feestje voor mezelf... maar dat wist ik dus echt niet want er waren meerdere kanshebbers en van dit plaatje had ik zelf helemaal niet zo'n hoge verwachtingen (des te groter de verrassing) Bovendien werd ik zelf zo in beslag genomen door de voorbereidingen van de presentatie, dat ik pas tegen het einde doorhad dat er eventueel, misschien met een béétje mazzel en wind in de rug... een kansje op die Diamond Ava zou zijn. En toen ik dát eenmaal doorhad begon de bloeddruk net voor de deadline toch alsnog heel aardig op te lopen moet ik zeggen...
Wel leuk dat de voorkeur deze keer niet heel uitgesproken was voor een bepaald plaatje. Dat onderstreept maar eens dat alle winnaars uit 2011 bijzonder aan elkaar gewaagd zijn.
Ik wil iedereen bedanken voor de enthousiaste deelname, het duurde even voordat het op gang kwam, maar gelukkig werd er daarna toch aardig gestemd. En voor de stemmen die mijn plaatjes mochten krijgen...
........
Bier en bratwurst voor iedereen ! (of neem wat anders voor mijn part... pretzels, cola... )
Op naar de Lemming !