Lekkerste actrice

Alles over acteurs, actrices en regisseurs.

Moderator: FT-Mods

Berichtdoor Touchwood » 24 jan 2010 16:59

WizardOfOss schreef:Kijk eens wat ik laatst voor slechts $5100 in huis heb gehaald:

Afbeelding

Ik kan het niet goed zien Wizard, die schaduwen aan de zijkant van haar gezicht... zijn dat nou bakkebaarden ? :} ♪ stir it up...

-
fok! nieuwe pagina...
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor WizardOfOss » 24 jan 2010 17:47

Colonel_Kurz schreef:Ryan Reynolds zal thans zeer benieuwd zijn.
Ryan Reynolds? Die moest eens weten, die goedgelovige sukkel :lol:

En nee Touch, dat zijn geen bakkebaarden }:
Well, it was good while it lasted. We killed some boredom, didn't we?
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Lekkerste actrice

Berichtdoor I_am_Batman » 15 nov 2011 13:58

Amber Heard (bij Top Gear) :D

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
"When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural."
- Ra's al Ghul, Batman Begins -
I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor emperor » 27 nov 2011 09:12

Ik hou niet zo van vrouwen die weten dat ze sexy zijn, zodra ze dat meestal doorhebben worden het zo van die onnatuurlijke en gemaakte typetjes.
Er zijn er maar een paar die er van nature goed uitzien.
Emperör Joseph II: Well, there it is.
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Dre » 27 nov 2011 12:12

emperor schreef:Ik hou niet zo van vrouwen die weten dat ze sexy zijn, zodra ze dat meestal doorhebben worden het zo van die onnatuurlijke en gemaakte typetjes.
Er zijn er maar een paar die er van nature goed uitzien.

Ik ben et hier helemaal mee eens, ik heb liever een leuke dame zonder al dat nep gedoe er omheen.
Gewoon jezelf blijven.
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor bobocad » 18 dec 2011 04:16

Het wordt eens tijd dat ik ook wat meer vleeschkeuring hier gaat neerpennen. Naast de alom geprezen (by me) godin ScaJo zijn er andere dames die door mijn vleeschkeuring heen komen. Eigenlijk pak ik de categorie roodharige actrices uit de US en de A. Want Zooey De Chanel #5 heb ik al gehad. :D

Voormalig ex roodharige die het levensmotto "mooi mooi mooi man, het leven dat is een groot feest" beheerst, gaat de laatste tijden meer het rechte pad op ipv de beest op het feest uit te hangen. Althans ik hoop het voor haar dat ze de rest van haar leven geen feestpuinhoop gaat maken. Enfin, deze recente foto laat zien dat ze iets met Marilyn Monroe heeft. Kan ook door haar opdrachtgever komen, deze heeft jaren geleden Marilyn Monroe ook voor de lens gehad.
Afbeelding

Voormalig Mrs. Reynolds is van nature een blondie. Ik hou meer van rood en zij dus ook :wink:
Is vooral bekend om haar grote "ogen".
Afbeelding

Ik waardeer haar natuurlijk om haar acteertalenten. :wink:

Een echte roodharige die geen gekke dingen doet, maar wel speelt met Muppets en met Superman, mag niet ontbreken. :+
Afbeelding
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Afbeelding
bobocad
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor I_am_Batman » 18 dec 2011 10:18

Hmmm mag ik vragen wat Christina Hendricks met Ryan Reynolds te maken heeft :-?

Die keuze qua man zou ik beter, velen malen beter begrijpen dan de huidige man die zij nu heeft :D
"When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural."
- Ra's al Ghul, Batman Begins -
I_am_Batman
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Silenzio » 19 dec 2011 13:46

I_am_Batman schreef:Hmmm mag ik vragen wat Christina Hendricks met Ryan Reynolds te maken heeft :-?

O+

Aflevering "Our Ms. Reynolds" van Firefly maar eens bekijken dan.
“Celtic is important to me in as much as it’s one of the only constants in my life over the years.” - Billy Connolly Afbeelding

Afbeelding
Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor DrMabuse » 19 dec 2011 22:35

Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen ).
"Film is a disease, when it infects your blood stream it takes over as the number one hormone, it plays Iago to your psyche, and as with heroin the antidote to film is more film."

Frank Capra
DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Colonel_Kurz » 19 dec 2011 23:29

De eerste stap in een poging de maatschappij (of in ieder geval het forum) in chaos te laten vervallen?
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor DennisAmerica11 » 19 dec 2011 23:29

DrMabuse schreef:Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen ).

Hier sluit ik mij bij aan. Keira Knightly is zeker geen verkeerde.
USA for life | #KMarechaussee | 11 |
DennisAmerica11
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Dre » 20 dec 2011 17:49

DrMabuse schreef:Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen ).

Is dat bij Keira ook niet zo dan? zoveel vet heeft zij dacht ik ook niet, nu moet ik wel zeggen dat het een hele tijd geleden is dat ik iets van haar heb gezien.
Overigens vindt ik Keira ook een mooie dame om naar te kijken hoor daar niet van.
Als je denkt dat iets kleins en simpels geen verschil maakt, probeer dan maar eens te slapen met een mug in je kamer.
Dre
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor DennisAmerica11 » 20 dec 2011 18:21

AvHelvoort schreef:

Is dat bij Keira ook niet zo dan? zoveel vet heeft zij dacht ik ook niet, nu moet ik wel zeggen dat het een hele tijd geleden is dat ik iets van haar heb gezien.
Overigens vindt ik Keira ook een mooie dame om naar te kijken hoor daar niet van.

Klopt, na een lange tijd hoop ik ook weer dat er weer is wat opduikt van haar. :)
USA for life | #KMarechaussee | 11 |
DennisAmerica11
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor DrMabuse » 20 dec 2011 18:32

AvHelvoort schreef:
DrMabuse schreef:Een actrice waar ik erg warme gevoelens van krijg is Keira Knightley (is waarschijnlijk al besproken maar ik ga niet alle commentaren lezen). Ze ziet er ook steeds mooier uit, in tegenstelling tot veel andere actrices (Natalie Portman, Katie Holmes o.a.) die er op hun 20ste er goed uit zien en na een aantal jaren er uit zien als de typische Hollywood-kloon (anorexia lijder met glazige blik in de ogen )

Ze is dun maar niet uitgehongerd Heroine verslaafd mager. Ze ziet er gezond en uhm... levendig uit. :)
Laatst bijgewerkt door DrMabuse op 24 mei 2012 12:49, in totaal 2 keer bewerkt.
"Film is a disease, when it infects your blood stream it takes over as the number one hormone, it plays Iago to your psyche, and as with heroin the antidote to film is more film."

Frank Capra
DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Remon » 17 feb 2012 13:47

Jennifer Lawrence
Afbeelding
Afbeelding
Remon
Regisseur
Regisseur