daar hoef ik niet over te twijfelen, kunnen beiden trouwens ook top acteren!
- Bonnie wright
- Karen Gillan
Moderator: FT-Mods

Ook omdat ik beide dames niet ken en te lui ben om te googlen.

lordmistery schreef:daar hoef ik niet over te twijfelen, kunnen beiden trouwens ook top acteren!
- Bonnie wright
- Karen Gillan

AMSTERDAM - Megan Fox zou sinds haar 18de voor 45.000 euro haar gezicht hebben laten verbouwen.
Volgens een expert in het magazine In Touch liet ze onder meer aan haar oogleden, neus en kaken sleutelen, kreeg ze botox in haar lippen gespoten en liet ze haar huid laseren. "Toen ze haar rol in Transformers kwijtraakte, vreesde ze voor haar carrière en besloot ze zichzelf te transformeren. Nu ziet ze er totaal anders uit, maar ze is nog altijd op zoek naar nieuwe manieren om haar looks te optimaliseren", zegt een vriend van Megan.
Plastisch chirurg Robert Guida schat dat de actrice inmiddels zo'n 45.000 euro aan cosmetische ingrepen heeft uitgegeven. Maar tevergeefs, zo oordeelt hij: "Die operaties hebben ervoor gezorgd dat ze er ouder uitziet dan ze is".

klikje...

) maar zonde is het wel...

https://www.google.nl/search?nl=nl&cp=11&gs_id=1v&xhr=t&q=samantha+morton&safe=off&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1920&bih=955&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=UNXsT4bTN4bo8QO1wdShDQSha schreef:Dat is raar, want als zij het lekkersteste is... dan zou ik haar toch moeten kennen

Sha schreef:Dat is raar, want als zij het lekkersteste is... dan zou ik haar toch moeten kennen

Decepticon schreef:Volgens mij val je op redheads, ofnie? Dan vind ik de lekkerste actrice Isla Fisher
Decepticon schreef:En anders vind ik momenteel de lekkerste actrice Scarlett Johansson

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten