The Avengers

Plaats hier je eigen filmrecensies en bespreek actuele bioscoopreleases.

Moderator: FT-Mods

Re: The Avengers

Berichtdoor Ed Crane » 24 apr 2012 15:32

Decepticon schreef:Vind ik niet echt interessant nieuws.

Nou, voor degenen die dat wél vinden dan...

Ze is wel een goede actrice, maar ik vind haar niet bijzonder en totaal niet iemand voor een superheldenfilm.

Dat zou je van Gwyneth Paltrow precies zo zeggen. En Jessica Chestain heeft een vrij unieke schoonheid in Hollywood en een vrij karakteristiek gezicht, goed voor een stripverfilming dus. En een goede actrice is juist al goed nieuws op zich. Ze lijken het maken van een kwalitatief goed nieuw vervolg erg serieus te nemen.

Maar voor mij heeft IM3 niks goed te maken ten opzichte van IM2. Ik vind IM2 een gave en goede en waardige sequel.

Dat is mooi voor je (dat bedoel ik niet sarcastisch), maar toch is voor veel anderen de film een tegenvaller tav deel 1, veel minder goed qua humor, pacing, meer onevenwichtig etc. Wel wat betere aktie.
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Aston » 24 apr 2012 16:00

Decepticon schreef:Maar voor mij heeft IM3 niks goed te maken ten opzichte van IM2. Ik vind IM2 een gave en goede en waardige sequel.

Ik vond het hem wat matig hoor.
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Decepticon » 24 apr 2012 16:31

Ed Crane schreef:Dat zou je van Gwyneth Paltrow precies zo zeggen. En Jessica Chestain heeft een vrij unieke schoonheid in Hollywood en een vrij karakteristiek gezicht, goed voor een stripverfilming dus. En een goede actrice is juist al goed nieuws op zich. Ze lijken het maken van een kwalitatief goed nieuw vervolg erg serieus te nemen.

Wat Paltrow betreft heb je gelijk, die verwacht je ook niet direct in een CBM, maar daar waar ik Paltrow wel een mooie vrouw vind, vind ik Chastain helemaal geen 'unieke schoonheid'.
Dan zie ik liever Diane Kruger in IM3 verschijnen.
Laatst bijgewerkt door Decepticon op 24 apr 2012 22:54, in totaal 1 keer bewerkt.
Autobots, transform and roll out!
Decepticon
Filmster
Filmster

Berichtdoor akketa » 24 apr 2012 19:34

Ik moet Chastain als actrice nog echt aanschouwen, maar ik wordt er nou ook niet warm van.
Ze heeft wel al een reputatie opgebouwd met haar rollen en de oscarnominatie, dus waarom niet.
Afbeelding
akketa
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Ed Crane » 24 apr 2012 20:43

Wacht maar jullie :P
Ed Crane
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor FilmMaster » 26 apr 2012 10:14

Ik ga deze film vandaag zien,ben enorm benieuwd.

8)
FilmMaster
Filmster
Filmster

Berichtdoor Aston » 26 apr 2012 17:12

Vandaag uiteindelijk toch geweest.

The Avengers

Ik hoef weinig woorden vuil te maken aan deze film. Eigenlijk kan je het ook niet beschrijven met woorden. De film moet je horen en zien, en het gevoel wat ik bij deze film had is het best onder te brengen in de volgende muziek:

Niet geheel foutloos, het zijn details, maar zeer zeker epic uitzonderlijk goed in dit genre en zeker bewonderenswaardig gezien de grote hoop superhelden in 1 film. Ode aan Joss Whedon. _O_ Volgende keer graag met spidey en ik denk dat de fanboys dan echt helemaal gek worden.

9/10

PS. Blijven zitten tot na de main credits. Maar dat doet iedereen denk ik wel die bekend is met de films uit de reeks.

PPS. O, ja en over . Ik denk dat hij in Avengers 2 zal verschijnen omdat
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

‘My interest is about the future, because I am going to spend the rest of my life there’
Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Tibs » 28 apr 2012 23:46

ik heb hem woensdag bij de eerste voorstelling gezien en ik werd weggeblazen door zijn awesomeness . Ik kijk er dan ook al heel lang naar uit. De wisselwerking tussen de personage's werkten wonderwel. Ik had dan ook niets anders van Whedon verwacht. Ook was het zeer hilarisch , ik vond deze film grappiger dan de meeste komedies van de laatste jaren.
Mijn favoriete avenger was Mark Ruffalo als Bruce Banner/hulk , die voor mij een totale verassing was en voor mij de beste hulk die we op het grote doek al gezien hebben.
9.5/10 voor mij. AVENGERS ASSEMBLE :D
Tibs
Figurant
Figurant

Berichtdoor Crapcorner Kees » 01 mei 2012 21:22

Ik had wel verwacht dat The Avengers een vermakelijke film zou zijn, maar Whedon heeft al mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Met The Amazing Spider-Man en The Dark Night Rising nog voor de boeg is 2012 nu al een goed superheldenfilmjaar!

voor de hele recensie: http://www.crapcorner.nl/wordpress/2012/05/01/the-avengers-2012/
http://www.crapcorner.nl
Crapcorner Kees
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Aston » 13 mei 2012 21:30

THE AVENGERS BEREIKT nu al de 1 miljard! _O_

WOW!

http://boxofficemojo.com/movies/?id=avengers11.htm

En nog wat records:

Box Office Mojo schreef:With Dark Shadows providing little in the way of competition, The Avengers had no trouble at all extending its stranglehold on the box office this weekend. Marvel's superhero team-up fell 50 percent to an estimated $103.2 million, which is by-far the best second weekend ever ahead of Avatar's $75.6 million. It also topped The Dark Knight for best second weekend hold for a movie that opened to more than $120 million. Other new records include fastest movie to $300 million and $350 million, and highest eight-day, nine-day, and ten-day grosses.

Through Sunday, The Avengers is estimated to have earned $373.2 million, which ranks 18th on the all-time domestic chart. It's now inevitable that the movie will finish above $500 million, and it should also claim third place on the all-time chart ahead of The Dark Knight ($533.3 million).

Op naar avatar. :lol:
AfbeeldingAfbeelding

WhatIWatch

Aston
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor Rich Art » 14 mei 2012 07:10

Zo, dat gaat lekker. :)
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor FilmMaster » 31 jul 2012 13:51

Hele toffe actie in deze film.het verhaal was wel matig maar leuk genoeg om boeiend te blijven.
FilmMaster
Filmster
Filmster

Berichtdoor Steve-O » 31 jul 2012 13:55

Was gewoon een heel vermakelijke film. Meer niet eigenlijk.

7.5/10

Is mijn oordeel tot zover. Ik moet 'm wel nog een keer zien op de blu-ray.
Steve-O
Hoofdrol
Hoofdrol

Berichtdoor bobocad » 05 aug 2012 01:37

Eind deze maand The Avengers op den blauwe schijf. Nu wel de keuze uit 2D en 3D.
Vond het persoonlijk 1 van de slechte 3D post production ooit. Totaal plat als een dubbeltje. M.a.w. geen diepte te bekennen. Helaas moet je dan ook nog eens 3D toeslag

Ed Crane schreef:En gerelateerd aan The Avengers: volgens Aint It Cool is niemand minder dan Jessica Chastain in onderhandeling voor een rol in Iron Man 3. Die film heeft dan ook heel wat goed te maken voor z'n voorganger, ze zijn aardig op weg. Nu maar duimen dat het goed gaat (en dat AIC het juist heeft).

Jammer dat toch niet doorgaat. Jessica is namelijk vervangen door Rebecca Hall (bekend van The Town & The Prestige ). Nou is Rebecca ook geen slechte keuze hoor :+
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Afbeelding
bobocad
Regisseur
Regisseur

Berichtdoor FilmMaster » 05 aug 2012 17:11

Rebecca Hall is een fantastische keuze,eigenlijk beter zelfs.
FilmMaster
Filmster
Filmster

VorigeVolgende

Keer terug naar Filmtitels: recensies & discussies