Van welke films droom je dat ze gemaakt werden/worden?

Wat is de laatste film die je hebt gezien? Is Turks fruit de beste Nederlandse film ooit?

Moderator: FT-Mods

Re: Van welke films droom je dat ze gemaakt werden/worden?

Berichtdoor Skynet » 26 jan 2012 14:48

Warcraft
Maar die komt al..

Terminator
Komt ook al
En dan hoop ik echt dat ze verder gaan waar The sarah cornor chronicles ongeveer is gestopt.
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Skynet
Figurant
Figurant

Berichtdoor DrMabuse » 05 apr 2012 01:10

Ik zou wel eens een animatie bio-pic over Jimi Hendrix willen zien maar in de stijl van Heavy metal (1981). En niet alleen over Hendrix maar ook bijvoorbeeld The Doors, Janis Joplin, enzovoort.

Animatie lijkt mij een uitstekend medium voor zo iets. Je kunt veel meer verbeelden met animatie dan met regulaire CGI, en daarbij vindt ik de stijl van Heavy Metal (1981) gewoon erg mooi, ik ben toe aan animatie met een rauw randje voor volwassen zonder dat het meteen een prekerig toontje krijgt. Animatie zonder Disney/Pixar en zonder oordeel/boodschap Persepolis (2007)/Waltz with Bashir (2008). Goede films maar even niet.

En wat me eigenlijk helemaal perfect lijkt voor een animatie bio-pic, Robert Johnson. Hell-hounds, crossroad deals with the devil. De southern United States in de jaren '20, '30. :Y :Y :Y
DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Berichtdoor Pedrobear » 19 apr 2012 18:55

Death Note. Geregisseerd door Chris Nolan. Hij kan dan gebruik maken van de djinn-wereld waar moslims, joden en christenen in geloven. Chris Nolan was volgens mij joods.
Pedrobear
Figurant
Figurant

Berichtdoor Tibs » 28 apr 2012 23:58

Evil dead 4 van sam raimi

Nieuwe terminator , met James Cameron en Arnold die minstens even goed is als de oude.

Daredevil reboot van chris nolan
Tibs
Figurant
Figurant

Berichtdoor Airbender » 13 mei 2012 12:45

Kennen jullie het spel Heavy Rain? Het is een hele toffe game dat zeker verfilmd moet worden (volgens mij zijn er al plannen voor een verfilming). ALS het verfilmd wordt, is David Fincher dé man hiervoor. Tijdens het spelen had ik het gevoel alsof ik in zijn films zat (Se7en en Zodiac). Prachtige game.
Airbender
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Rich Art » 15 mei 2012 08:01

Heavy Rain is zeker een fantastische game, maar of het ook echt als film gaat werken... Omdat de game op zoveel verschillende manieren kan verlopen en afhankelijk is van de keuzes van de speler, vraag ik me af of er niet gewoon een thriller overblijft als je dat weghaalt...

Ik zou tegen mensen met een PS3 willen zeggen: Ga die game gewoon spelen! :T
Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor bredabanaan » 15 mei 2012 10:45

met de bevestiging van the Irishman onder leiding van Scorsese, is mijn droomcast eigenlijk wel samengekomen :) afwachten dus maar
bredabanaan
Figurant
Figurant

Berichtdoor Airbender » 18 jun 2012 17:28

Tis al een tijdje geleden, maar ik heb een foto gevonden van een zogenaamde heavy rain cast, weet alleen niet of het klopt.

Afbeelding

Ik vind dat ze echt heel erg op hun personage lijken, wauw :0 Vooral Scott en Madison!

Edit: Dit zijn de voice acteurs, waarschijnlijk lijken ze daarom op hun characters LOL O+
Wel cool dat ze de acteurs als hun personages hebben gemodeled.
Airbender
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Bilbo » 18 jun 2012 20:23

Ze kunnen van The Elder Scrolls V: Skyrim wel een hele goede film maken. Verder zie ik graag een film over het leven van J.R.R. Tolkien, met John Lithgow als de oudere versie en Joseph Gordon-Levitt als de jongere versie. Een film over de slag bij Azincourt is tenminste al in de maak, daar ben ik blij om.
It's a dangerous business, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no telling where you might be swept off to.

Afbeelding
Bilbo
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Colonel_Kurz » 18 jun 2012 22:10

BobbyBoelhouwer schreef:Een film over de slag bij Azincourt is tenminste al in de maak, daar ben ik blij om.
Daar bestaan al twee grote films over, en een derde komt binnenkort op de BBC. Alle drie heetten ze Henry V.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Bilbo » 19 jun 2012 16:25

Colonel_Kurz schreef:
BobbyBoelhouwer schreef:Een film over de slag bij Azincourt is tenminste al in de maak, daar ben ik blij om.
Daar bestaan al twee grote films over, en een derde komt binnenkort op de BBC. Alle drie heetten ze Henry V.

Ja, dat van Henry V ken ik al, maar dat is Shakespeare. Die van de BBC was ik ook al bekend over, maar nog steeds Shakespeare. Het boek 'Agincourt' van Juliet Barker word als inspiratiebron gebruikt staat in de planning voor 2014.
It's a dangerous business, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no telling where you might be swept off to.

Afbeelding
Bilbo
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Colonel_Kurz » 20 jun 2012 02:35

Je doet net alsof omdat het Shakespeare is het niet over de slag bij Azincourt gaat. Zeker in die versie van Branagh komt dat echt uitgebreid aan bod. En die film van 2014 gaat gebaseerd worden op de roman van Bernard Cornwell, niet de geschiedkunde van Barker.
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame

Berichtdoor Bilbo » 20 jun 2012 17:07

Colonel_Kurz schreef:Je doet net alsof omdat het Shakespeare is het niet over de slag bij Azincourt gaat. Zeker in die versie van Branagh komt dat echt uitgebreid aan bod. En die film van 2014 gaat gebaseerd worden op de roman van Bernard Cornwell, niet de geschiedkunde van Barker.

Helemaal niet. 'T is ook nog wel een beetje onduidelijk waar de 2014-versie over gaat. Wat mensen die ik ken, die weer mensen kennen die zijn gevraagd mee te werken aan de film, zeggen Juliet Barker. IMDB zegt inderdaad ook zelf dat Cornwell word gebruikt. Juliet Barker word volgensmij wel betrokken bij de film. Eerlijk gezegd heb ik de Shakespeare-versie nog nooit gezien, dus kan ik daar niet over oordelen, compleet mijn fout. Het probleem is dat als je je eenmaal hebt verdiept in de kleine details van de slag bij Azincourt, dat de Shakespeare-versie niet zo leuk meer is om te zien. Maar bedankt voor het verbeteren, en het aanraden. Ik zal kijken :T , en dan oordeel ik pas.

Afbeelding
Bilbo
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Berichtdoor Theavenger » 05 sep 2012 06:28

Call of duty dat moeten ze maken
:T :D
Theavenger
Bijrol
Bijrol

Berichtdoor Frietgezicht » 05 sep 2012 18:43

- Een Spawn-film (maar dan echt een topper)

- Een echte goede seriemoordenaar-film a la Seven en Silence of the Lambs,veel te weinig echte toppers meer in dit genre

- Een echte goede Dragonball Z-film

-
Beter 1 krat bier koud in je koelkast dan 10 lauw in de winkel.
Frietgezicht
Bijrol
Bijrol

VorigeVolgende

Keer terug naar Film Algemeen