Trailer 'Avengers: Age of Ultron' beter bekeken!
Hulkbuster, Hulk, Ultron, Scarlet Witch, Quicksilver... en Andy Serkis! Wat heb je allemaal net niet goed gezien?

Snow White and the Huntsman

Geplaatst door Yara Plasman op 06-06-2012 20:02 - Bron: FilmTotaal

Regie: Rupert Sanders | Cast: Charlize Theron (Ravenna), Kristen Stewart (Sneeuwwitje), Chris Hemsworth (de jager), Bob Hoskins (Muir), Nick Frost (Nion), Sam Claflin (William), Ray Winstone (Gort), e.a. | Speelduur: 127 minuten | Jaar: 2012

De dochter van de koning heeft een huid zo wit als sneeuw, prachtig donker haar, bloedrode lippen en luistert naar de naam Sneeuwwitje. Wanneer haar moeder tijdens een strenge winter overlijdt, blijft de koning zwaar bedroefd achter. Tot hij de beeldschone Ravenna ontmoet. Door de komst van Ravenna is Sneeuwwitje haar leven niet meer zeker. Want als Sneeuwwitje op haar achttiende mooier dan Ravenna blijkt te zijn, besluit de jaloerse stiefmoeder haar te vermoorden. Maar het dappere meisje weet te ontsnappen en vlucht. De gemene heks laat het er niet bij zitten en beveelt een jager om haar stiefdochter te doden. Gelukkig voor Sneeuwwitje valt de jager voor haar puurheid en strijden ze samen voor Ravenna’s ondergang.

Ondanks de gewelddadige interpretatie bevat Snow White and the Huntsman vele elementen uit het originele sprookje. Zoals de druppels bloed in de witte sneeuw, de jager, de boze stiefmoeder, de appel en de dwergen. Een en ander is uiteraard wel in een ander jasje gehesen. Zo zijn er geen zeven, maar acht dwergen en wonen ze niet in een huisje, maar in een magisch elfenbos dat een beetje over de top en veel minder knus en kneuterig is. Daarnaast is de appel in de film niet afkomstig van een oud vrouwtje, maar van Ravenna in een andere vermomming. Het grootste gemis is echter de kenmerkende glazen kist waarin Sneeuwwitje altijd opgebaard ligt.

Kist of niet, als dode Sneeuwwitje komt Kristen Stewart wel het geloofwaardigst over. Eindelijk heeft ze wat aan haar holle blik. Haar acteerprestaties zijn echt ver onder de maat. De reden dat de rol van Sneeuwwitje naar Kristen Stewart is gegaan moet dus wel haar bleekheid zijn. Verder is ze saai, emotieloos en ontbeert ze ieder spoor van uitstraling, wat al op de filmposter te zien is. Telkens wanneer ze in beeld is, kakt het hele verhaal in, waardoor de film helaas nooit echt spannend wordt. Daarnaast staat het personage Sneeuwwitje voor pure schoonheid. Nu is Stewart sowieso geen beauty, maar haar gebrek aan charisma maakt haar nog minder aantrekkelijk. Een knappere actrice bleek schminken was wellicht een betere keuze geweest.

Charlize Theron daarentegen is zeer overtuigend in haar rol als geflipte maar bloedmooie stiefmoeder. Zelfs overgoten met melk is ze nog griezelig sexy. Ondanks dat ze het personage dik aanzet weet Charlize aan de goede kant te blijven en haar rol geen moment over de top te tillen. Haar blik en dan vooral de gekte in haar ogen zijn angstaanjagend geloofwaardig. In de meest prachtige kostuums weet ze telkens opnieuw de spanning op te bouwen. Jammer dat dit standaard gevolgd wordt door de eerder genoemde inkakmomenten.

Gelukkig is Charlize niet het enige wat vrolijk stemt. De film wordt begeleid door mooie muziek en toont de meest gekke fantasiefiguren. Zowel in het magische elfenbos als in het donkere bos komen interessante creaties voor die doen denken aan Guillermo del Toro’s Pan’s Labyrinth. Regisseur Sanders moet alleen nog wel leren deze wezens net zo uitgebalanceerd in beeld te brengen als Del Toro. De film valt dan ook niet te bestempelen als pure schoonheid en Kristen Stewart draagt een molensteen bij aan dat gebrek. Volgens het spiegeltje aan de wand is alleen Charlize Theron echt briljant.

Bekijk de Snow White and the Huntsman trailer (meer filmtrailers)

© FilmTotaal 2014 | Trailer | Filminformatie | Nieuwsoverzicht

Reacties op dit artikel (74)

06-06-2012 20:11
Dat is toch dat talentloze wicht uit de twilight meuk?
06-06-2012 20:13
hmpf had toch iets verwacht van het niveau stardus :/ het wordt dvd waarschijnlijk
06-06-2012 20:15
De recensie ruikt van een Kristen Stewart-hater

Heb de soundtrack ook al beluisterd; vond er echt geen zak aan. Geen ene melodie wordt vastgehouden om vaker terug te keren. Het lijkt enkel wat tonen na het ander. Zwaar teleurgesteld in James Newton Howard van het briljante Troy, Blood Diamond en de Nolan-Batman films.
06-06-2012 20:22
Angelater schreef:
De recensie ruikt van een Kristen Stewart-hater

Heb de soundtrack ook al beluisterd; vond er echt geen zak aan. Geen ene melodie wordt vastgehouden om vaker terug te keren. Het lijkt enkel wat tonen na het ander. Zwaar teleurgesteld in James Newton Howard van het briljante Troy, Blood Diamond en de Nolan-Batman films.


Troy was James Horner. Niet James Newton Howard.
06-06-2012 20:22
Ik wil 'm nog wel zien. Jammer dat er zoveel gespoild word in deze recensie...
06-06-2012 20:23
Angelater schreef:
De recensie ruikt van een Kristen Stewart-hater

Heb de soundtrack ook al beluisterd; vond er echt geen zak aan. Geen ene melodie wordt vastgehouden om vaker terug te keren. Het lijkt enkel wat tonen na het ander. Zwaar teleurgesteld in James Newton Howard van het briljante Troy, Blood Diamond en de Nolan-Batman films.


Maar het nummer van Florence + The Machine is wel goed, dat is alvast een plus. En verder inderdaad een heel vernietigende recensie voor Stewart: oftewel is het hier effectief een hater oftewel doet Stewart het hier echt wat matig - feit is dat ze wel degelijk een goede actrice blijft en 'On The Road' lijkt daar het zoveelste bewijs van te zijn.
06-06-2012 20:24
Ik heb de film gezien, ik heb me erg vermaakt. Ik weet dat Kristen Stewart de komende jaren niet met een oscar naar huis zal gaan maar ze is niet ZO slecht. Inderdaad, de Twilight films zijn slecht, dat is een fijt. Maar deze film is echt niet slecht door haar. Ze doet echt haar best. Op sommige momenten komt ze erg overtuigend over. Maar ja, als je al recensie maker van te voren al denkt: o nee, dat mens uit Twilight, ja dan krijgt ze geen eerlijke kans.
De film is echt een aanrader. Niet de sterkste van 2012 hoor, dat blijft The Hunger Games.
06-06-2012 20:48
Angelater schreef:
De recensie ruikt van een Kristen Stewart-hater


En niet zo'n klein beetje ook Ik was benieuwd hoe Chris Hemsworth is in deze film, na z'n success in Thor en The Avengers Geen woord over gelezen xD
Verder blijkt Stewart gewoon goed voor typecasting. Wie weet wat ze neer zet in The Road? (zo heet die film toch?)
06-06-2012 20:57
Slechte recensie.

"Telkens wanneer ze in beeld is, kakt het hele verhaal in."
en
"Nu is Stewart sowieso geen beauty"
en
"Een knappere actrice bleek schminken was wellicht een betere keuze geweest."
en
"Gewelddadige interpretatie van het sprookje Sneeuwwitje MIST PURE SCHOONHEID."

Wat heeft die u misdaan? Wees de volgende keer wat minder subjectief graag.
En waarom vertel je niets over Chris Hemsworth?
06-06-2012 21:13
Velociraptor schreef:
Slechte recensie.

"Telkens wanneer ze in beeld is, kakt het hele verhaal in."
en
"Nu is Stewart sowieso geen beauty"
en
"Een knappere actrice bleek schminken was wellicht een betere keuze geweest."
en
"Gewelddadige interpretatie van het sprookje Sneeuwwitje MIST PURE SCHOONHEID."

Wat heeft die u misdaan? Wees de volgende keer wat minder subjectief graag.
En waarom vertel je niets over Chris Hemsworth?


Idd, een hele slechte recensie....
Volgende keer minder spoilers graag en een volledige recensie aub...

Je zit heel de film onderand af te zeiken en je geeft 3 sterren????
06-06-2012 21:18
Blijkbaar heeft Yara zich geergerd aan Stewart en dan neem je haar in een recensie extra te grazen en terecht als 1 actrice een film aardig heeft verpest voor je.
Ik heb de film niet gezien maar geloof het gelijk want ook in interviews en uitreikingen zoals bij de mtv-awards vind ik het maar een saai vervelend mens zonder uitstraling.
06-06-2012 21:25
Steve-O schreef:
Ik wil 'm nog wel zien. Jammer dat er zoveel gespoild word in deze recensie...



jah he! hat van mij wel wat minder gemogen.
06-06-2012 21:43
ik vond stewart anders heel goed in "into the wild" en ik geloof dat ze ook een nette prestatie in "On the road" neerzet. Voor de rest ken ik geen films van haar.
06-06-2012 21:57
"Daarnaast is de appel in de film niet afkomstig van een oud vrouwtje, maar van Ravenna in een andere vermomming"

tenzij ik dit altijd heel erg verkeerd had, lijkt me dat in het origineel sprookje, de 'oude vrouw' toch altijd de vermomde koningin was... (ravenna is in deze film ook vermomd als oud vrouwtje, of niet? heb film nog niet gezien, meende dit uit de trailers af te leiden)

vo de rest ook idd niet echt objectieve recensie...
06-06-2012 21:59
idd echt de slechtste recensie aller tijden.
ik vind het zelfs ongelooflijk dat er op een site als deze zulke recensies worden geschreven.

persoonlijk vind ik haar echt heel erg knap, volgens mij is de schrijver van deze recensie anders geaard.
en idd worden de andere acteurs helemaal niet beoordeeld: zeer zwak van de recensent
plus er worden echt VEEL te veel spoilers weggegeven.

m.a.w. echt een te slechte recensie.
ik weet zeker dat het een meesterlijke film is.
en ik ben zeker geen twilight fan want ik kijk die films niet uit principe,
maar je ziet aan de trailer al dat dit een meesterwerkje is.
06-06-2012 22:03
paar dagen geleden gezien...Wat een verschrikkelijke film. Ik moest bij sommige scenes gewoon echt lachen omdat het echt te belachelijk was voor worden.Stewart kan je gewoon niet anders dan BEllA zien. Daarnaast heeft ze ook echt maar 1 gezicht



Theron kan echt goed acteren maar ze past echt niet bij de cast...Zij acteert zo goed dat het bijna lijkt als over-acting omdat die andere personages totaal niet overkomen. Gewoon echt een draak van een film die gewoon 3 sterren krijgt net als de meesterlijke prometheus die ook 3 sterren krijgt? dat is een beetje scheef in mijn ogen.

Is er dan werkelijk geen 1 pluspunt?....jazeker wel. de kostuums zijn prachtig en de special effects zijn dope

2,5 ster niet meer...en dan ben ik nog mild. Die kristen stewart getverderrie. Vind gewoon jammer dat zo n film met zo n goed idee verkeerd is uitgewerkt.

edit:
Heb nu ook net de recensie gelezen. Ben er volkomen 100% mee eens.
06-06-2012 22:04
evilkraanvogelz schreef:
Troy was James Horner. Niet James Newton Howard.


Gatver, u heeft gelijk. Naja die hebt ook wel wat mooie albumjes gemaakt Braveheart, Willow, The Mask Of Zorro (een aantal theme's dan)

Beetje vreemd ook dat meneer Newton Howard niet met Hans Zimmer werkt trouwens, aan The Dark Knight Rises. Al het bewijs leid ernaar dat Hans Zimmer het in zijn eentje doet. Had ze toch liever de trilogie zien afmaken.

En een beetje OT dan maar: 'K ga er morgen heen. Heb er wel zin in eigenlijk. Gelukkig 2 uur, dus ze nemen wel de tijd hoop ik.
06-06-2012 22:07
Daarnaast staat het personage Sneeuwwitje voor pure schoonheid. Nu is Stewart sowieso geen beauty, maar haar gebrek aan charisma maakt haar nog minder aantrekkelijk. Een knappere actrice bleek schminken was wellicht een betere keuze geweest.


LOL!

Ik ga deze film zeker niet kijken, alleen al het gegeven dat Kristin Stewart knapper zou moeten zijn dan Charlize Theron wil er bij mij gewoon niet in. De rest van de film klinkt nogal 13 in een dozijn, en het continu uitbuiten van sprookjes om 'volwassene' avonturenfilms van te maken is ook al iets waar ik zeker geen fan van ben.

Ik wens de rest er veel plezier mee!
06-06-2012 22:12
Chris Hemsworth (de jager) NEEEEEEEEE


Ik vind hem persoonlijk een verschrikkelijk slechte acteur.. kan iemand mij vertellen wat er zo goed aan hem is?
06-06-2012 22:16
Hele slechte recensie, ook al ben ik het over het algemeen wel eens met de beoordeling. Het is meer dat Charlize Theron gewoon de show steelt, Stewart doet het nog best aardig.

De grootste pluspunten zijn de eerste 10 minuten, het geluid, de score, de briljante soundtrack van Florence + the Machine en bovenal dus Theron als de boze heks. Ook Chris Hemsworth acteert boven m'n verwachting.

Grootste minpunten: toch iets te veel overbodige CGI naar mijn mening, een verhaal met veel potentie tot diepgang, maar matig en voorspelbaar uitgewerkt.

Al met al, raad ik het wel aan deze in de bioscoop te kijken, de beelden en geluid lenen zich hier uitstekend voor.
06-06-2012 22:18
michaelbay schreef:
idd echt de slechtste recensie aller tijden.
ik vind het zelfs ongelooflijk dat er op een site als deze zulke recensies worden geschreven.

persoonlijk vind ik haar echt heel erg knap, volgens mij is de schrijver van deze recensie anders geaard.
en idd worden de andere acteurs helemaal niet beoordeeld: zeer zwak van de recensent
plus er worden echt VEEL te veel spoilers weggegeven.

m.a.w. echt een te slechte recensie.
ik weet zeker dat het een meesterlijke film is.
en ik ben zeker geen twilight fan want ik kijk die films niet uit principe,
maar je ziet aan de trailer al dat dit een meesterwerkje is.

jouw reactie is nog slechter dan de recensie, en dat zegt heel wat..
Hoe kun je nu uit de trailer al opmaken dat dit een meesterwerk is? De trailer mag er dan mischien strak uitzien maar dat wil nog niks zeggen over het verhaal, de acteer prestaties, effecten etc.
06-06-2012 22:24
B0ris schreef:
Chris Hemsworth (de jager) NEEEEEEEEE


Ik vind hem persoonlijk een verschrikkelijk slechte acteur.. kan iemand mij vertellen wat er zo goed aan hem is?


Ik vind hem erg sterk als Thor,voor mij goed gecast maar dat is natuurlijk geen rol waarmee die een oscar verdiend dus hoe die het in een serieuze film doet geen idee,heb nog geen andere film gezien met hem.
Sowieso moet ik Cabin in the Woods nog checken maar ook in die en deze zal die geen rollen spelen waarvoor je een oscar verdiend.
06-06-2012 22:27
michaelbay schreef:
idd echt de slechtste recensie aller tijden.
ik vind het zelfs ongelooflijk dat er op een site als deze zulke recensies worden geschreven.

persoonlijk vind ik haar echt heel erg knap, volgens mij is de schrijver van deze recensie anders geaard.
en idd worden de andere acteurs helemaal niet beoordeeld: zeer zwak van de recensent
plus er worden echt VEEL te veel spoilers weggegeven.

m.a.w. echt een te slechte recensie.
ik weet zeker dat het een meesterlijke film is.
en ik ben zeker geen twilight fan want ik kijk die films niet uit principe,
maar je ziet aan de trailer al dat dit een meesterwerkje is.


Je komt bedrogen uit. Alles zit echt werkelijk in de trailer....En hoezo zou hij anders geaard moeten zijn. Hij beoordeelt haar op haar acteerwerk. Acteerprestatie kan je het neit echt noemen. En hoezo spoilers? Iedereen kent toch wel het verhaal van sneeuwitje? Kijk een spoiler zou zijn dat De andere acteurs kan je ook niet echt benoemen want er is ook niet echt iets om over te schrijven
06-06-2012 22:30
Megahoofd schreef:
Je komt bedrogen uit. Alles zit echt werkelijk in de trailer....En hoezo zou hij anders geaard moeten zijn. Hij beoordeelt haar op haar acteerwerk. Acteerprestatie kan je het neit echt noemen. En hoezo spoilers? Iedereen kent toch wel het verhaal van sneeuwitje? Kijk een spoiler zou zijn dat De andere acteurs kan je ook niet echt benoemen want er is ook niet echt iets om over te schrijven


Volgens mij is het een zij.. Yara klinkt als een vrouwennaam
06-06-2012 22:35
UndercoverPanda schreef:
Volgens mij is het een zij.. Yara klinkt als een vrouwennaam


Ow, ja dat kan ook nog. Ken een mannelijke Yara dus ging er van uit dat het dan ook een man was. Yara welk geslacht u ook mogen wezen mijn innige oprechte excuses bij het niet weten van welk gender u bent.

''heb nog een keer de recensie gelezen maar dan geprobeerd vanuit het vrouwlijke oogpunt...Tot mijn verbazing komt het dan nog hatelijker over hahaha..
06-06-2012 23:32
Haha... Geen fan van Stewart? Ik ook niet hoor... Kan dat mens niet uitstaan.
06-06-2012 23:33
Ik had liever Viggo Mortensen en Emily Browning in plaats van Chris Hemsworth en Kristen Stewart.
06-06-2012 23:55
Ik ga deze film vrijdag zien, een grote reden is omdat James Newton Howard de muziek heeft gedaan waar ik al jaren groot fan van ben. Ik schrok bij het lezen van de eerste reacties dat de muziek 'tegenvalt' maar ik heb nu de soundtrack aanstaan en ik vind het ontzettend diverse en interessant klinken, het komt nu het dichtsbij The Village, meets The Hunger Games.

Mooi viool spel, afwisselend, bombastisch, intens, klein, vernieuwend. Kortom heel diverse. Ik ben dan ook rete benieuwd hoe de muziek gaat bijdragen aan dit donkere sprookje. James Newton Howard blijft mij altijd verrassen. Maar met een titel als deze kon ik mij ook niet voorstellen dat hij teleur zou stellen.

Ik hoop overigens van harte dat M.Night shyamalan (ook groot fan van) hem wederom betrekt bij zijn nieuwste project de 'Sci-fi thriller' After Earth met o.a. Will Smith. Op The Last Airbender na zijn deze twee samen een gouden duo.
07-06-2012 02:49
Ga hier volgende week naar toe.

Vind het persoonlijk allemaal goede acteurs die erin spelen
ook Stewart, heb laatst on the road gezien en al was de film zelf matig zei acteerde wel goed erin. andere films van haar zoals welcome to the rileys etc vond ik ook goed.

Dan nog charlize theron , kan natuurlijk als mannelijke kijker niet verkeerd zijn.
En ook nog Thor


Kan dus niet verkeerd zijn, moet ook met de goede instelling ernaar toe gaan denk ik.
07-06-2012 06:53
Airbender schreef:
Ik had liever Viggo Mortensen en Emily Browning in plaats van Chris Hemsworth en Kristen Stewart.


Viggo Mortensen had inderdaad een beter keus geweest!
Maar doe mij maar liever Scarlett Johansson in plaats van Kirsten Steward !!
07-06-2012 08:08
Dunno1984 schreef:
"Daarnaast is de appel in de film niet afkomstig van een oud vrouwtje, maar van Ravenna in een andere vermomming"

tenzij ik dit altijd heel erg verkeerd had, lijkt me dat in het origineel sprookje, de 'oude vrouw' toch altijd de vermomde koningin was...
Correct, vandaar dat er andere vermomming staat. Dus dit keer niet Ravenna als oud vrouwtje, maar als iemand anders.
07-06-2012 09:26
Tja wat zal ik zeggen.

Kan de recensie alleen maar gelijk geven, dat Twilight geval is nu eenmaal stervensvervelend om naar te kijken, sjagrijnig geval dat ze is....
07-06-2012 09:27
Hancock schreef:
Viggo Mortensen had inderdaad een beter keus geweest!

Volgens mij waren de vergelijkingen met Aragorn dan niet van de lucht geweest...
07-06-2012 09:30
Rich Art schreef:
Volgens mij waren de vergelijkingen met Aragon dan niet van de lucht geweest...

Correctie: Aragorn.
07-06-2012 10:05
evilkraanvogelz schreef:
Maar deze film is echt niet slecht door haar. Ze doet echt haar best. Op sommige momenten komt ze erg overtuigend over.


Hahah, hoe weet je dat ze haar best doet?? Ik geef de recensie helemaal gelijk. Ik vond haar verschrikkelijk in de film. Iedere keer dat ze in beeld was stoorde ik me. Sneeuwwitje moet zogenaamd knapper zijn dan de Koningin. Dat is met 1 blik Stewart toch niet overtuigend..

Steve-O schreef:
Ik wil 'm nog wel zien. Jammer dat er zoveel gespoild word in deze recensie...


Waar wordt er dan gespoild? Of had je als enige nog nooit van Sneeuwwitje gehoord?

B0ris schreef:
jouw reactie is nog slechter dan de recensie, en dat zegt heel wat..
Hoe kun je nu uit de trailer al opmaken dat dit een meesterwerk is? De trailer mag er dan mischien strak uitzien maar dat wil nog niks zeggen over het verhaal, de acteer prestaties, effecten etc.


Haha, helemaal gelijk. En Dunno1984 hoe kun je dit nu weten als je de film niet gezien hebt. De Trailer klopt ook helemaal niet. Zitten fragmenten in die niet in de film voorkomen

De film kon mijn verwachtingen helaas niet waarmaken. Wel mooi geluid en effecten, maar het verhaal was heel warrig. Steeds haalde ze er iets absurds bij (elfjes, magisch hert) waardoor je dacht waar komt dit ineens vandaan. Het einde (bestorming) is de grootste aanfluiting die ik ooit heb gezien, verwacht absoluut geen LotR hoogstandjes. Ging verward en teleurgesteld (met name door Stewart) de bios uit.
07-06-2012 10:06
Aston schreef:
Correctie: Aragorn.

Thanks.
07-06-2012 10:19
Angelater schreef:
Gatver, u heeft gelijk. Naja die hebt ook wel wat mooie albumjes gemaakt Braveheart, Willow, The Mask Of Zorro (een aantal theme's dan)

Beetje vreemd ook dat meneer Newton Howard niet met Hans Zimmer werkt trouwens, aan The Dark Knight Rises. Al het bewijs leid ernaar dat Hans Zimmer het in zijn eentje doet. Had ze toch liever de trilogie zien afmaken.

En een beetje OT dan maar: 'K ga er morgen heen. Heb er wel zin in eigenlijk. Gelukkig 2 uur, dus ze nemen wel de tijd hoop ik.


Tijdens de film zelf viel de muziek mij al heel erg op. Meteen daarna de soundtrack geluisterd. Echt prachtig! Een van Howard's beste. Hoewel het niet zo goed is als Dinosaur en Blood Diamond.
07-06-2012 12:56
Volgens de trailer is Snow White helemaal niet mooier dan Charlize Theron, maar wordt er gezegd dat ze voorbestemd is om het wel te worden.

Verder de recensie niet volledig gelezen, want ik ga de film zondag nog zien, maar wat ik hier hoor is het maar goed ook. Recensie vol met haat naar 1 persoon en spoilers hoef ik niet eens te lezen.
07-06-2012 19:06
Vanwaar de haat op Kristen Stewart? Ik heb een deel van de eerste Twilight-film gezien en het verhaal is gewoon heel slecht. De regisseur haalt alles uit het kakscript, en Stewart speelt echt zo slecht nog niet. Ze heeft gewoon een stom personage, in een stom verhaal, in een stom universum. Ook in Adventureland deed ze het prima. Zo irritant om de ongefundeerde onzin te lezen die velen over haar schrijven. Ze is niet mijn favoriet, maar ze is gewoon geen slechte actrice.
07-06-2012 19:23
Wow, meest waardeloze recensie ooit! Kristen is fantastisch goed in deze film, en sorry, als je een BEETJE van film of acteren kent, kan je niet ontkennen dat ze het op zijn minst heel goed deed in deze film. In Twilight vond ik haar ook super, maar je kan ECHT weinig aanmerken op haar rol in deze film, want ze is echt een super actrice
07-06-2012 19:23
Wow, meest waardeloze recensie ooit! Kristen is fantastisch goed in deze film, en sorry, als je een BEETJE van film of acteren kent, kan je niet ontkennen dat ze het op zijn minst heel goed deed in deze film. In Twilight vond ik haar ook super, maar je kan ECHT weinig aanmerken op haar rol in deze film, want ze is echt een super actrice
07-06-2012 19:42
Haha wat een kritiek op deze recensie.
Wel jammer dat de maker ervan er niet op in durft te gaan!
07-06-2012 20:43
Deze filem is de bom! Ik zag het meteen, met Kirsten in de hoofdrol, die is echt lekker vooral als ze dood in die kist ligt maar Charlize vind ik enger met die rare ogen van dr maar ook heeeelll lekkurrrr. Ik geef het een 10!!! Btw op imdb krijgt hij niet eens een 7 ??? WTF Hoe kan dat nou??? LLLOOOOOOOLL
07-06-2012 22:11
Tomas300 schreef:
Wow, meest waardeloze recensie ooit! Kristen is fantastisch goed in deze film, en sorry, als je een BEETJE van film of acteren kent, kan je niet ontkennen dat ze het op zijn minst heel goed deed in deze film. In Twilight vond ik haar ook super, maar je kan ECHT weinig aanmerken op haar rol in deze film, want ze is echt een super actrice


Als je een BEETJE van film of acteren kent, kan je het heel makkelijk ontkennen dat ze het op zijn minst heel goed deed in deze film.
07-06-2012 22:29
Hogader schreef:
Volgens de trailer is Snow White helemaal niet mooier dan Charlize Theron, maar wordt er gezegd dat ze voorbestemd is om het wel te worden.

Verder de recensie niet volledig gelezen, want ik ga de film zondag nog zien, maar wat ik hier hoor is het maar goed ook. Recensie vol met haat naar 1 persoon en spoilers hoef ik niet eens te lezen.


Lul niet als je enkel de trailer gezien hebt. En ten tweede hoe weet je nu dat de recensie vol haat en spoilers zit als je hem nieteens volledig leest. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

En wat zijn er hier een hoop Stewart lovers. Zijn net zo fanatiek als Beliebers. Het is een prut film en alle miljoenen IMDB gebruikers vinden dat ook met een 6,7
07-06-2012 23:17
Charlize Theron is zo GROOT. Wow, zelfs als ze tussen twee mannen zit torent ze er nog bovenuit.
07-06-2012 23:20
evilkraanvogelz schreef:
Inderdaad, de Twilight films zijn slecht, dat is een fijt.


07-06-2012 23:58
Vandaag gezien, en ik vind de recensie behoorlijk overdreven. Zo slecht was kristen niet...
Maar het is toch Charlize waarvoor je komt. Die griezelig goed is in haar rol van slechterik..
08-06-2012 00:35
6.7 is HOOG trouwens op IMDb.
08-06-2012 10:29
Laumeos schreef:
En wat zijn er hier een hoop Stewart lovers. Zijn net zo fanatiek als Beliebers. Het is een prut film en alle miljoenen IMDB gebruikers vinden dat ook met een 6,7


Volgens mij merken de meeste van die zogenaamde 'lovers' enkel op dat Stewart nog kan acteren (zonder van haar direct de beste actrice ooit te maken trouwens). Als dat al fanatiek is voor jou...
08-06-2012 11:08
benjamin schreef:
Volgens mij merken de meeste van die zogenaamde 'lovers' enkel op dat Stewart nog kan acteren (zonder van haar direct de beste actrice ooit te maken trouwens). Als dat al fanatiek is voor jou...


Haha, precies!

Ik deelde eerst ook de mening met de mensen die Stewart niet konden uitstaan, afgezien daarvan vond ik haar nog steeds een mooie verschijning. Maar nu ik er zo over na heb zitten denken zijn het eigenlijk alleen de Twilight films waarin ze speelt waarbij ik haar irritant vind. En dat ligt inderdaad eerder aan het personage zelf dan dat zij zelf is, natuurlijk. Andere films, Into the wild,The Runaways Welcome to the Rileys, Adventureland, speelt Stewart gewoon prima. En nee, dat maakt mij inderdaad ook niet meteen een lover.
08-06-2012 13:00
Het is geweldig om te lezen hoeveel mensen dit een slechte recensie vinden, alleen omdat ze het er niet mee eens zijn.

Grow up people!

En: een recensie is per definitie subjectief.

Ik proef bij vele van jullie, dat jullie van de generatie 'liefhebbers van de Twilight serie' zijn.
Dat gaat hopelijk wel over...
08-06-2012 15:01
UniMatriX schreef:
Dat is toch dat talentloze wicht uit de twilight meuk?


komt er ook een achter, geef dat vrouwke een kans, ze is wel eyecandy
09-06-2012 00:33
Ik ben geen fan van de twilight films, en ik heb niks met Kirsten Stewart, maar je kan duidelijk zien dat ze gegroeid is in haar spel, ik vond dat ze prima speelde, ze heeft een bepaalde methode van acteren dat weer reflecteert op haar personage van Bella in de twilight films, maar slecht was het alles behalve, geloofwaardig, integer, en vol emotie. Ik vond dat de rol van Charlize theron een stuk moeilijker uit de verf/melk kwam als ik heel eerlijk ben. Vooral in het begin. Anyhow, ik heb behoorlijk genoten van een vrij doorsnee film. Het zag er prachtig uit, en de muziek droeg behoorlijk bij aan de film. Verwacht niet te veel qua verhaal/acteerwerk, maar geniet van het totaalplaatje.
09-06-2012 01:16
Wow ! Erg on-objectieve recensie helaas, ik heb hem gister gezien en ik vond het een erg vermakelijke film. Kirsten vond ik erg goed maar ik kan me goed voorstellen dat als je haar in Twilight niks vond je je mening meeneemt naar deze film. Als minpunt mistte ik helaas de romantiek die ik eigenlijk graag had willen zien, hier had men wat meer uit kunnen halen. Je zou denk ik ook nog aan kunnen dragen dat het hele verhaal erg onrealistisch is maar dat was voor mij zo weg te wuiven omdat het natuurlijk een sprookje is en die staan niet echt bekend om hun realisme. Erg leuke film met prima special effect en muziek die de 3 sterren meer dan waard is
09-06-2012 11:48
UniMatriX schreef:
Dat is toch dat talentloze wicht uit de twilight meuk?


Ik ben de films gisteren gaan kijken, en geloof me maar: Als je deze film gezien hebt, ben je er zeker wel van overtuigd dat ze kan acteren. Ik vond haar ook super in de Twilight films, maar kom. Kijk de film en je zult zien dat ze geweldig goed is.
09-06-2012 11:49
Ik ga trouwens niet akkoord met de recensie. Kristen deed het meer als goed, maar Charlize Theron en Chris Hemsworth deden het ook goed! Daarbij mocht de film het ook hebben van zijn prachtige visual effects en een sterk script en verhaal. Erg spannende en mooie aanrader!
09-06-2012 13:05
Naja, op Nu.nl schreven ze ook al dat de chagerijnige kop van Kristin Stewart toch erg storend is in de film. Ik moet zeggen dat ik Twilight uit principe niet kijk en deze film ook niet heb gezien, en ik ben ook niet anti-Stewart, maar ik vind haar niet de beelderige schoonheid die je bij Sneeuwwitje verwacht. Daarnaast vond ik haar op de MTV-awards een vrij trieste vertoning neerzetten, en was die chagerijnige uitdrukking ook al vaker opgevallen in trailers e.d.
09-06-2012 16:23
Spider-fan schreef:
6.7 is HOOG trouwens op IMDb.


benjamin schreef:
Volgens mij merken de meeste van die zogenaamde 'lovers' enkel op dat Stewart nog kan acteren (zonder van haar direct de beste actrice ooit te maken trouwens). Als dat al fanatiek is voor jou...


LuCos schreef:
En nee, dat maakt mij inderdaad ook niet meteen een lover.


Tomas300 schreef:
Ik ben de films gisteren gaan kijken, en geloof me maar: Als je deze film gezien hebt, ben je er zeker wel van overtuigd dat ze kan acteren. Ik vond haar ook super in de Twilight films, maar kom. Kijk de film en je zult zien dat ze geweldig goed is.


Uhm,.. in volgorde; Nee niet waar, Ja, Jawel en nouja goed jij bent niet serieus te nemen. Ik bedoel je vindt Twilight goed.

Baski schreef:
Het is geweldig om te lezen hoeveel mensen dit een slechte recensie vinden, alleen omdat ze het er niet mee eens zijn.

Grow up people!

En: een recensie is per definitie subjectief.

Ik proef bij vele van jullie, dat jullie van de generatie 'liefhebbers van de Twilight serie' zijn.
Dat gaat hopelijk wel over...


Goeie reactie, dat moest ik gewoon opnieuw plaatsen.

2ndSystem schreef:
komt er ook een achter, geef dat vrouwke een kans, ze is wel eyecandy


WHAHAHAHAHA, ROFL. Nooit gedacht dat IEMAND dat over haar zou schrijven. Hooguit dromen... in een nachtmerrie

Hendrik schreef:
Wow ! Erg on-objectieve recensie helaas,


Zie bericht van Baski en Grow up
09-06-2012 17:35
Laumeos schreef:
Zie bericht van Baski en Grow up


Het is niet omdat ik Twilight goed vind dat ik niet serieus te nemen ben, dan kan je zeggen dat je miljoenen mensen niet serieus kan vinden alleen maar omdat ze Twilight goed vinden.
10-06-2012 00:37
mensen mensen mensen, kom net vd film af... en snap werkelijk niet al die negativiteit hier om die film, vond het echt vd prachtigste films ooit die ik heb gezien... !! echt mooi sfeer, goeie karakters, prachtige muziek, mooie omgevingen, werkelijk niks om negatiefs te zeggen...
oke.... enigste minpuntje was die preek van snow white.... that's all...
10-06-2012 00:37
Tomas300 schreef:
Het is niet omdat ik Twilight goed vind dat ik niet serieus te nemen ben, dan kan je zeggen dat je miljoenen mensen niet serieus kan vinden alleen maar omdat ze Twilight goed vinden.


Inderdaad, dat zeg ik ook
11-06-2012 11:36
Laumeos schreef:
Lul niet als je enkel de trailer gezien hebt. En ten tweede hoe weet je nu dat de recensie vol haat en spoilers zit als je hem nieteens volledig leest. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

En wat zijn er hier een hoop Stewart lovers. Zijn net zo fanatiek als Beliebers. Het is een prut film en alle miljoenen IMDB gebruikers vinden dat ook met een 6,7


Je zet jezelf volledig buitenspel. Miljoenen IMDb gebruikers vinden het prut omdat het een 6,7 heeft. Een 6,7 is nog vrij redelijk tot misschien zelfs goed op IMDb. Ik ben verder geen Stewart lover, maar vind dat ze weldegelijk fatsoenlijk kan acteren. Heb zelf de twilight films gewoon links laten liggen, maar in haar andere films als oa Into the Wild en Adventureland speelt ze ook gewoon solide. Niks op aan te merken dus.

Deze recensie slaat echter de plank is, aangezien er veel gehaat wordt en toch een 3 sterren krijgt. Waar ikzelf het uiteindelijk cijfer tussen de 8 en 9 vond zitten (heb hem gister gezien), klopt het gewoon niet dat een negatieve recensie een redelijk positief cijfer krijgt.
11-06-2012 13:27
Uuuuhm.... in de recensie staat dat de appel i.t.t. het sprookje van Ravenna in vermomming afkomt en niet van een oud vrouwtje.

Kijk de tekenfilm nog eens goed..... dat oude vrouwtje IS de evil queen in vermomming Dus dat klopt wel.
11-06-2012 13:35
Oke, ik heb de film gezien.
Eigenlijk veel beter dan ik had verwacht. Want ik was bang dat ik mee zou gaan in de Stewart haat, terwijl ik daar juist tegen was.
Maar ze acteerde gewoon normaal.
Dat Stewart minder knap is dan Charlize vind ik helemaal niet erg. Ravenna was af en toe fokking lelijk gemaakt. Daarbij gaat het, lieve mensen, natuurlijk (net als in het echt) niet alleen om de schoonheid dat je van buiten kunt zien.. Het gaat ook dat je een schoonheid bent in de binnenkant.
En dat kon je van de rol va Charlize niet zeggen dat ze een prachtige schoonheid in haar had, wel aan de buitenkant.
En daarbij is het gewoon een sprookje, en sprookjes zijn er voor bedoeld om in dingen te geloven die niet altijd waar zijn. Ik stoorde mij bijv. meer aan dat Snow White, jaren lang vast in een toren, ineens een conditie van lik me een vestje had.
11-06-2012 13:38
Hogader schreef:
Je zet jezelf volledig buitenspel. Miljoenen IMDb gebruikers vinden het prut omdat het een 6,7 heeft. Een 6,7 is nog vrij redelijk tot misschien zelfs goed op IMDb.


Haha, zegt de persoon die zich in de eerste plaats al buitenspel zette, door een reactie te plaatsen terwijl hij de recensie niet gelezen had en de film niet gezien.

Daarnaast is een 6,7 voor een "Blockbuster" zeer laag. Net als Battleship met een 6,2
11-06-2012 13:41
Serafijn schreef:
Uuuuhm.... in de recensie staat dat de appel i.t.t. het sprookje van Ravenna in vermomming afkomt en niet van een oud vrouwtje.

Kijk de tekenfilm nog eens goed..... dat oude vrouwtje IS de evil queen in vermomming Dus dat klopt wel.


Nee lees de recensie zelf nog maar eens. Dat staat er NIET. Er staat dat het van de heks in een andere vermomming afkomstig is.
11-06-2012 23:55
mij boeit het geen hol
ik ga hem zien, vind ik hem goed oké en anders niet hé sinds wanneer de mening van iemand anders jullie schele
12-06-2012 23:25
Ik ga morgen naar deze film en als ik de reacties en de recensie moet geloven, zal ik er niet veel aan vinden. Gelukkig ben ik niet beïnvloedbaar en ga ik deze film toch zien.

Mensen halen Stewart naar beneden, omdat ze haar in Twilight niet goed vonden, maar onderbouwen dit niet... Wat was er slecht aan? Volgens mij speelde ze het verlegen, stille en slimme meisje prima.

Daarentegen vind ik haar een hele mooie meid om te zien, zeker mooi genoeg om Sneeuwwitje te spelen. Ik ben benieuwd!
13-06-2012 00:39
Laumeos schreef:


Dat je waarde hecht aan de cijfer(s) van IMDB dat kan. Maar zelf vind ik IMDB vaak te oppervlakkig, ben het persoonlijk lang niet mee eens, maar ja dat is wat de meeste mensen stemmen. En daar ben ik het dus niet altijd mee eens. Persoonlijk ga ik (vaak) op eigen gevoel af. (maar als een film bijv. 3,5 heeft, sla ik hem vaak voor de zekerheid over, tja dat is ook oppervlakkig van mij kant)
Nuja, ik heb de film gezien, en vond het gewoon een 7tje. (dus 6,7 komt toevallig aardig in de buurt, en vind het ook geen hele slechte cijfer)
13-06-2012 12:47
LuCos schreef:
... Persoonlijk ga ik (vaak) op eigen gevoel af...


Zou het niet veel beter zijn om altijd op je eigen gevoel af te gaan?
15-06-2012 11:02
Baski schreef:
Zou het niet veel beter zijn om altijd op je eigen gevoel af te gaan?


hahaha, ja eigenlijk wel
21-06-2012 12:34
een EXTENDED CUT voor Snowwhite & The Huntsman volgens Movie-Cencorship.com! feest voor iedereen die deze film leuk vind.

ook als EXTENDED CUT: Prometheus en Lockout!
dus kijk goed als de BD'tjes in de schappen liggen!
24-06-2012 10:24
Gisteren met met mijn vriendin naar Snow White & the Huntsman geweest. Ik snap alle kritiek wel, maar ben persoonlijk blij dat we geweest zijn. Genoten van een mooi spektakel!!!

Charleze Theron is briljant als boze Koningin, ze speelt die rol met groot genoegen en lekker dik aangezet. Prachtig. De acteur die haar broer speelt vond ik ook prima gecast. Dan Sneeuwwitje zelf. Ik kende Kristen Stewart helemaal niet, dus ik was niet bevooroordeeld. Ze viel ons qua spel ook niet tegen. Ze had af en toe een blik alsof ze moest poepen, maar als je door de modder in een eng bos moet kruipen zie je er ook niet heel blij uit lijkt me.

Special effects waren mooi, de kostuums, omgevingen (sprookjesbos, donkere woud, kasteel) allemaal even schitterend.

Wij hebben genoten. Echt een topavond gehad! Ik kan 'm iedereen aanraden.

Laatste Filmnieuws