Heineken is ook een 'Ken' in slimme reclamestunt die inhaakt op 'Barbie'-film

Heineken is ook een 'Ken' in slimme reclamestunt die inhaakt op 'Barbie'-film

Het biermerk komt met leuke invalshoek.

Het lijkt erop dat bijna iedereen wel iets mee heeft gekregen van de bioscoophit Barbie die nu vele zalen leeg verkoopt. Ook de grote merken spelen op een of andere manier in op het succes. Zo ook Heineken.

Het Nederlandse biermerk kwam met een leuk billboard dat al heel snel viral ging op de verschillende social-platformen. Onder meer op LinkedIn. Check hieronder de post van Famous Campaigns, de partij die de meest opvallende reclamecampagnes uitlicht.

HeineKEN
Het billboard, dat wel of niet ergens op de aarde in real life te zien is, bevat slechts een deel van het logo van Heineken, en juist dat deel dat je alleen 'ken' leest, met de bekende gekantelde 'e' waardoor de herkenbaarheid groot is.

Er is de tekst "Come on... Let's go party!" en die regel past weer prima bij een biermerk en de in basis vrolijke Barbie-poppen in de film van Greta Gerwig.

Ken
Hieronder zie je de post van Famous Campaigns. Barbie met de Kens, in de vorm van Ryan Gosling, Simu Liu, Kingsley Ben-Adir, Scott Evans, Ncuti Gatwa, John Cena, Rob Brydon en Tom Stourton, zie je uiteraard nog in de bioscopen.



NieuwsFilm

meest populair