Het gaat hier om een zeep genaamd Sydney's Bathwater Bliss. Zoals de naam het al aangeeft, gaat het om een product dat daadwerkelijk haar eigen badwater bevat. De inspiratie voor deze opvallende samenwerking kwam voort uit een eerdere reclamecampagne waarin Sweeney in een bubbelbad te zien was.
Grap naar realiteit
Diverse fans begonnen massaal te vragen om haar badwater, en Sweeney besloot op creatieve wijze op deze vraag in te spelen: "Toen we dit reclamespotje opnamen, hadden ze een warm bad voor me klaarstaan".
"Ik ben hier natuurlijk echt ingegaan, gebruikte de zeep en nam een bad. Het water werd echter niet weggegooid, maar bewaard. Dit is dus mijn echte badwater, verwerkt tot een nieuw stuk zeep."
Ontvangst
Er worden slechts 5.000 stuks van Sydney's Bathwater Bliss geproduceerd, die vanaf 6 juni verkrijgbaar zijn voor $8 per stuk. Daarnaast worden er 100 zepen weggegeven via een promotionele actie die op 29 mei van start ging.
Bekijk op Instagram
De reacties op social media zijn verdeeld. Sommige fans zijn enthousiast en prijzen Sweeney's gevoel voor humor en marketing, terwijl anderen kritisch zijn over het idee. "Ik hou van je Sydney, maar wat is dit in vredesnaam" schreef een gebruiker, terwijl een ander opmerkte: "Als je dit koopt is er toch iets mis met je..."