Tarantino's 'Star Trek' niet per se R-Rated
Toch andere plannen?
Acteur Simon Pegg heeft vandaag bevestigd dat regisseur Quentin Tarantino inderdaad werkt aan een eigen Star Trek-project. Die film hoeft niet per se een R-Rating te krijgen volgens Pegg, al was daar eerder wel sprake van. Heel veel meer weet Pegg helaas niet over de film.
"Ik geloof niet dat [Quentin Tarantino] een R-Rated Star Trek scenario geschreven heeft," begon Pegg, om vervolgens uit te leggen wat er dan wel gebeurd is. "Ik geloof dat hij naar J.J. [Abrams] is gegaan, met een idee dat hij al langere tijd heeft. Ik kan me herinneren dat hij het ons lange tijd geleden verteld heeft. Ik denk dat hij mij en Edgar [Wright] er ooit over vertelde. En dat hij nu gewoon naar J.J. gegaan is en dat hij overweegt de schrijversruimte ermee aan de slag te laten gaan. We kregen namelijk een e-mail waarin zoiets stond van: raad eens wie laatst binnen kwam lopen op kantoor? Veel meer dan dat er wel over gedacht wordt, weet ik niet. We zullen dus zien."