Deze Marvel CGI-held vereiste een absurde hoeveelheid data om te creëren

Deze Marvel CGI-held vereiste een absurde hoeveelheid data om te creëren

Kijkje achter de schermen bij She-Hulk.

In een nieuwe 'behind the scenes' video toont Marvel wat er allemaal nodig was om She-Hulk er zo realistisch mogelijk uit te laten zien.

Motion capture, hoofduitknipsels, 25 virtuele outfits en nog veel meer was nodig om Tatiana Maslany om te toveren tot de groene held. In de video die Marvel postte is er te zien hoe Maslany dit er allemaal moeiteloos uit laat zien.


Data
She-Hulk: Attorney at Law visual effects supervisor Shannon Justison vertelt ook over de grote hoeveelheden gegevens die nodig waren om She-Hulk zo realistisch mogelijk af te beelden.

"We legden petabytes aan gegevens vast, het was absurd hoeveel gegevens we van de set haalden," zei ze. "We hadden eigenlijk een heel groot VFX-team op de set, gewoon omdat we zoveel gegevens moesten verzamelen bij het opnemen op de set."

Ondanks dit harde werk was er veel commentaar op de CGI van de Disney+ serie. Het proces ging dus niet volledig vlekkeloos.

NieuwsFilm

meest populair