Rebelse tieners beroven een kartel met behulp van tactieken en geheime informatie van hun ouders, die undercover voor de DEA werken. Hun ouders moeten vervolgens jagen op hun eigen kinderen om erger te voorkomen. De Tomatometer staat op 54% op het moment van schrijven.
Vlot en vaardig
Glenn Kenny (RogerEbert.com) prijst tempo en vakmanschap: "Het verhaal dendert in een pittig tempo door, en de actie is op een behoorlijk hoog niveau geënsceneerd en gefilmd. Niet helemaal, maar best goed."
Frank Scheck van The Hollywood Reporter ziet weinig komische noot: "Opmerkelijk genoeg wordt hier nauwelijks in gezet op komedie, behalve dan onbedoeld. Het is te danken aan Bautista's innemende lompe charisma dat de film zo makkelijk wegkijkt."
Verrassend werkt
M.N. Miller van FandomWire vat het speels samen: "Trap House is in wezen Spy Kids: DEA, maar verrassend genoeg werkt het." Volgens hem houdt de combinatie van jeugdig heist-element en ouderlijk DEA-perspectief de motor draaiende, zonder dat de film groter pretendeert te zijn dan hij is.
Shawn Van Horn (Collider) waardeert de bezetting, maar mist ambitie: "Trap House heeft behoorlijk respectabel talent, dus het is jammer dat ze niet meer hoeven te doen dan het absolute minimum." De uitvoering blijft volgens hem efficiënt, al blijft er potentieel onbenut.
Malle premisse
Chris Bumbray van JoBlo wijst op de hoofdrolspeler als smaakmaker: "Bautista's spel laat de malle premisse werken." Zijn fysieke présence en aardse humor zouden de heist-formule voldoende body geven om de rit te dragen, ook wanneer het concept naar het absurde neigt.