Algemeen

App Disney+ krijgt handige update

Er wordt hard gewerkt aan een betere werking.

door Bram de Groot om 22:30 in Algemeen
De verschillende apps van Disney+ krijgen komende maanden doorlopend updates. Op dit moment worden weer nieuwe updates uitgerold, waarvan er ééntje wel erg handig is. En logisch.

Het blijkt dat via (onder meer) de mobiele app van Disney+ content continu opnieuw gestart moest worden. Je kon dus niet starten met doorkijken op het moment waar je mogelijk gebleven was in een serie of film. Op dit moment wordt er een update uitgerold waardoor je de optie krijgt om de content verder te kijken, of opnieuw te starten.

Ook wordt er een kijklijst geïntroduceerd. De update gaat gefaseerd, dus misschien heb jij de update nog niet.

Ondertiteling tv-app
Op onder meer de tv-app voor LG-televisies bleek dat de uitgebreide ondertiteling-optie nog erg mager werkte. Achter de ondertiteling bleef een zwart vlak staan. Ook dit lijkt nu opgelost, al blijft het verschil tussen de lettergrootte-opties te fors.

Eerder was er een probleem met de app voor (oudere) Samsung tv's. Dit lijkt al even geleden te zijn opgelost. Daarnaast ontbreekt de app voorlopig nog op de boxen van Ziggo en KPN.

Zie jij verbeteringen?
Zijn er zaken die jij zou veranderen aan de werking van de app van Disney+ op je mobiele telefoon of tablet, of mogelijk op je televisie? Laat het weten op de gebruikelijke plaats!

9 Reacties

account_circleLog in of registreer om mee te praten.

meanrat

Avatar

Ook de ondertiteling op de Samsung TV-App laat nog te wensen over. Deze is vaak niet op tijd door o.a. vertraging in weergave.

De 'verder kijken' optie vond ik altijd al een groot gemis.

Overigens, nu ik alle Marvel films erop heb gekeken (Behalve Thor, die kan me niet boeien) zie ik niet echt noodzaak om nog verder te betalen. Ik wacht t nog even af. Moet op zich nog wel Incredibles 2 kijken.

GreenHornet

Avatar

De App verwijderen is een goede toevoeging.
Ik zie Disney niet veel toevoegen aan streaming diensten in Nederland.

Mothercopper

Avatar

Wij hebben een curved van Samsung uit 2015 en daar is geen disney+ app voor.

McGraig

Avatar

Na een paar dagen heb ik mijn abonnement opgezegd. Het is een heel karig aanbod. Voor mensen met kleine kinderen is het vast geweldig maar persoonlijk heb ik alles al lang gezien dat interessant is en alleen voor the Mandalorian is het ook niet de moeite waard om lid te blijven. Ik hoor hier meer mensen over klagen dus ik vraag me af of het lang blijft bestaan

Freddy1962

Avatar

Het zou fijn zijn als ik film kijk dat ik 'm kan uitkijken zonder haperingen, het komt nog te vaak voor en dat is jammer.

Frietgezicht

Avatar

McCraig, Hoewel het natuurlijk vooral voor kids is en een verdwaalde vrijgezelle volwassene nemen ook mensen die ik ken met kids het (nog) niet.
Kids hebben ook vaak al zat. Dvd’s, Netflix en veel kanalen op tv. Kids kijken vaak ook iets dat ze leuk vinden meerdere keren en veel van de kids van tegenwoordig maak je niet blij met oude disney meuk.

Alles is wat sneller tegenwoordig, meer vaart en gebeurd meer in de films, met de computer gemaakt enz, zeker als ze wat ouder zijn hoef je niet meer aan te komen met Bambi.

Blopa

Avatar

Merk dat bij een 4K HDR film het beeld soms flikkert.
Heb bij Netflix geen problemen dus hoop dat ze dit ook oplossen

Grendizer

Avatar

En hopelijk komt er ook snel Windows app uit.
Gebruik smart gedeeltr van de tv nooit.

KekeBaas

Avatar

Vind het irritant dat wanneer je een serie kijkt je je fullscreen elke aflevering opnieuw moet selecteren. En ook ondertiteling kun je niet standaard aanzetten, lijkt het.

Of ik ben gewoon een digibeet.

NieuwsFilm

meest populair