Love Ranch (2010)

Verenigde Staten

Wij zien dat je een adblocker gebruikt. Dit vinden wij jammer, want FILMTOTAAL is dankzij onze advertenties gratis toegankelijk. Graag willen we je vragen een uitzondering te maken voor FILMTOTAAL. Hoe je dat moet doen lees je hier.

M.v.g FT

Filmtotaal Recensie

Regie: Taylor Hackford | Cast: Helen Mirren (Grace Bontempo), Joe Pesci (Charlie Bontempo), Sergio Peris-Mencheta (Armando Bruza), Gina Gershon (Irene), Taryn Manning (Mallory), e.a. | Speelduur: 118 minuten | Jaar: 2010

Er werd vooraf nog het nodige verwacht van Love Ranch, de nieuwe film van regisseur Taylor Hackford, die eerder met Ray en The Devil’s Advocate al had bewezen interessante films te kunnen afleveren, met in de hoofdrollen Joe Pesci (in pas zijn tweede rol in dertien jaar) en Helen Mirren, de echtgenote van Hackford. Helaas worden die verwachtingen niet waargemaakt in het vlakke en matige Love Ranch dat voor een film over prostitutie wel heel braaf is.

De op feiten geïnspireerde film gaat over het echtpaar Charlie en Grace Bontempo die in Nevada het eerste legale bordeel in de Verenigde Staten openden. Charlie regelt de algemene zaken terwijl Grace meer een ouderwetse ‘madam’ is die zorg draagt voor haar meisjes en ervoor zorgt dat alles ordelijk verloopt. Het huwelijk tussen Charlie en Grace, dat toch al niet heel liefdevol meer is, wordt op de proef gesteld als Charlie besluit de bokser Armando Bruza te steunen en Grace als zijn manager aanstelt. Grace, die het vele vreemdgaan van Charlie goed zat is, besluit dat zij ook wel een avontuurtje verdient en begint een affaire met Bruza.

videotrailers & clips

alle artikelen (1)

Love Ranch Nieuwsberichten