"Bedankt mijn homo-leger" schrijft 'The Last of Us'-ster Bella Ramsey op Twitter
De reden is alleen onduidelijk.
Bella Ramsey, die met haar rol in de serie The Last of Us doorbrak onder het grote publiek, heeft besloten om te stoppen met Twitter. De 19-jarige ster kondigde dat aan in een geinige tweet.
"Ik heb een leuke tijd gehad op Twitter. Mijn account zal voorlopig actief blijven, maar je zult me hier niet meer zijn", schrijft Ramsey, die non-binair is maar geen voorkeur heeft voor specifieke voornaamwoorden, in haar afscheidstweet.
Queerleger
Vervolgens komt ze met de grappige woorden: "Dank aan mijn queerleger en de rest van jullie. Ik hou van jullie".
Twitter kent een grote queergemeenschap. Deze heeft een soort eigen cultuur en heeft veel invloed om onderwerpen trending te krijgen.
Reden onduidelijk
De reden van haar vertrek is overigens niet echt duidelijk. Sommige fans denken dat haar besluit iets te maken heeft met het veranderen van Twitters beleid omtrent de blauwe verificatievinkjes. Daar moet tegenwoordig voor betaald worden.
"Ik heb een leuke tijd gehad op Twitter. Mijn account zal voorlopig actief blijven, maar je zult me hier niet meer zijn", schrijft Ramsey, die non-binair is maar geen voorkeur heeft voor specifieke voornaamwoorden, in haar afscheidstweet.
Queerleger
Vervolgens komt ze met de grappige woorden: "Dank aan mijn queerleger en de rest van jullie. Ik hou van jullie".
Twitter kent een grote queergemeenschap. Deze heeft een soort eigen cultuur en heeft veel invloed om onderwerpen trending te krijgen.
Twitter it's been fun. My account will still be active for now but I will not be on here! Thank you my gay army and all the rest. Love you. pic.twitter.com/I99u43nBnO
-- Bella Ramsey (@BellaRamsey) April 21, 2023
Reden onduidelijk
De reden van haar vertrek is overigens niet echt duidelijk. Sommige fans denken dat haar besluit iets te maken heeft met het veranderen van Twitters beleid omtrent de blauwe verificatievinkjes. Daar moet tegenwoordig voor betaald worden.