Nicole Kidman verrast fans en haters door te 'twinnen' met jongste dochter

Nicole Kidman verrast fans en haters door te 'twinnen' met jongste dochter

Nicole Kidman krijgt kritiek voor het inschakelen van dochter in een nieuwe reclamecampagne.

Nicole Kidman kan het maar niet goed doen. Dat blijkt nu wel weer met een nieuwe reclamecampagne waarvoor ze haar jongste dochter van 14 jaar betrekt.

Als de 58-jarige ster uit Babygirl en Aquaman zonder haar dochters ergens verschijnt, krijgt ze kritiek dat ze jonger probeert te lijken dan haar leeftijd. Als ze met een van haar dochters poseert, maakt zij zich schuldig aan nepotisme, want een jongedame heeft normaal maar weinig kans om voor dure merken te poseren.

Alleen een nepo baby
Dat lukt alleen nepo baby's maar, kinderen van beroemde sterren. En de nieuwe reclame van Nicole Kidman voor het Japanse merk Clé de Peau Beauté is daar een goed voorbeeld van. Haar dochter Faith heeft daarin een cameo.

Het is opvallend hoe goed beiden 'twinnen'. Nicole en Faith lijken bijzonder veel op elkaar. Nicole Kidman vertelde hier bij de beelden aan People: "Ze is mijn baby en het was een schattige manier om haar vast te leggen met 14."

Gemakkelijk exclusief werk
Ze vertelde hoe gemakkelijk dat geregeld wordt: "Mijn dochter Sunday (17) staat model tegenwoordig, dus toen ze vroegen of Faith nu eens zou willen, vroeg ik haar. Ze zei meteen 'ja' en we gingen samen op stap en hadden het leuk." Het resultaat is ook te zien in de onderstaande Instagram-video.

Bekijk op Instagram



NieuwsFilm

meest populair