'Supergirl' staat onverwacht bij slechtst beoordeelde DC-titels en dat pas als tweede film in het DC Universe
Ontdek de slechtst beoordeelde DC-titels sinds 'Batman Begins', inclusief 'Supergirl'...
De hoop was dat Supergirl het succes van Superman (2025) zou doorzetten. Maar de realiteit is anders. De film hoort nu bij de slechtst beoordeelde moderne DC-titels sinds Batman Begins (2005).
En omdat sommige van onze trouwe lezers het zo waarderen, neemt "FlopTotaal" jullie graag opnieuw mee in de negativiteit rondom de blockbuster in het vernieuwde universum van visionair James Gunn, gebaseerd op de huidige scores op de website Rotten Tomatoes.
Een onverwachte volgorde
De heldin van Milly Alcock staat momenteel op de tiende plek in de Top-10 van DC's laagst ontvangen superhelden. Op #9 vinden we Wonder Woman 1984, gevolgd door Man of Steel op #8, Shazam! Fury of the Gods op #7 en de Justice League op #6.
De Top-5 wordt aangevoerd door Black Adam op #5, Aquaman and the Lost Kingdom op #4, Joker: Folie á Deux op #3 en Batman v Superman: Dawn of Justice op #2, maar de absolute koploper is Suicide Squad.
Volgend jaar het herstel?
Al met al lijkt het dus vrij snel weer bergafwaarts te gaan, maar we moeten Gunn ook niet te vroeg afschrijven. Volgend jaar verschijnt van zijn hand Man of Tomorrow en die zou wel eens kunnen gaan verrassen.
En omdat sommige van onze trouwe lezers het zo waarderen, neemt "FlopTotaal" jullie graag opnieuw mee in de negativiteit rondom de blockbuster in het vernieuwde universum van visionair James Gunn, gebaseerd op de huidige scores op de website Rotten Tomatoes.
Een onverwachte volgorde
De heldin van Milly Alcock staat momenteel op de tiende plek in de Top-10 van DC's laagst ontvangen superhelden. Op #9 vinden we Wonder Woman 1984, gevolgd door Man of Steel op #8, Shazam! Fury of the Gods op #7 en de Justice League op #6.
De Top-5 wordt aangevoerd door Black Adam op #5, Aquaman and the Lost Kingdom op #4, Joker: Folie á Deux op #3 en Batman v Superman: Dawn of Justice op #2, maar de absolute koploper is Suicide Squad.
Volgend jaar het herstel?
Al met al lijkt het dus vrij snel weer bergafwaarts te gaan, maar we moeten Gunn ook niet te vroeg afschrijven. Volgend jaar verschijnt van zijn hand Man of Tomorrow en die zou wel eens kunnen gaan verrassen.