Video

Derde trailer The Dark Knight Rises!

Christopher Nolans Batman trilogie eindigt deze zomer.

Beste filmliefhebber,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt. Dit vinden wij jammer, want FilmTotaal is dankzij onze advertenties gratis toegankelijk. Graag willen we je vragen een uitzondering te maken voor FilmTotaal. Hoe je dat moet doen lees je hier.

M.v.g FilmTotaal

door Bram de Groot op 01.05.2012 om 08:20 in Video
Warner Bros. heeft via de viral website TDKR07202012 de derde trailer van The Dark Knight Rises vrijgegeven. In de laatste Batman film van Christopher Nolan neemt Batman, uiteraard weer gespeeld door Christian Bale, het op tegen de villain Bane (Tom Hardy). Ook krijgt hij te maken met Catwoman (Anne Hathaway).

The Dark Knight Rises draait vanaf 20 juli 2012 in de Nederlandse (IMAX) bioscoop. Je kunt de trailer hieronder bekijken en check de HD versies op de viral website.



Naast Bale, Hardy en Hathaway zien we ook Gary Oldman (Jim Gordon), Joseph Gordon-Levitt (John Blake), Michael Caine (Alfred) en Morgan Freeman als Lucius Fox.

106 Reacties

account_circleLog in of registreer om mee te praten.

Ereptile

Avatar

Hij is onderhand al 2x gepost bij andere topics maar hij staat er toch echt :) En de trailer ziet er niet verkeerd uit. Op CBM is het Marvel vs DC nu losgebarsten :D Ik verwacht in ieder geval een waardige afsluiter van deze reeks.

1:17 zie je Bane zonder masker.

FilmMaster

Avatar

Inderdaad,lijkt op Bane zonder masker.

Fantastische trailer.Ik raad iedereen aan niet naar de tv spots en clips te kijken die waarschijnlijk hierna worden uitgebracht,anders wordt je echt teveel gespoild.

Edit:Is bane niet zonder Masker.

horizon

Avatar

Hmm, verhaal wordt op deze manier redelijk voorspelbaar. Maar desalniettemin ziet het er goed uit.

Bilbo

Avatar

WAAAAAUUUUWW!!!!!

Beste trailer die ik tot nu toe gezien heb.. Waarom is deze nog geen aanrader? Hij is zo krachtig!!!

:~ :W :Y T+) :+ 8-)

Banned

Avatar

IK krijg geen adem... WOW hahaha. Wat een trailer! Suck this Avengers!

B@chelor

Avatar

Ik weet 't niet. Ik heb geen wow-gevoel bij het zien van deze trailer. Toch ga ik deze checken in IMAX. Ik zag de vorige TDKR trailer in IMAX bij The Avengers en dat deed mij goed. (vond die trailer beter eigenlijk)

@Banned; suck you! :P

Banned

Avatar

B@chelor "Ik weet 't niet. Ik heb geen wow-gevoel bij het zien van deze trailer. Toch ga ik deze checken in IMAX. Ik zag de vorige TDKR trailer in IMAX bij The Avengers en dat deed mij goed. (vond die trailer beter eigenlijk)

@Banned; suck you! "P"


Ik verkies liever deze serieuze superhelden film dan eentje die komisch en vermakelijk is.. :P

B@chelor

Avatar

Banned "Ik verkies liever deze serieuze superhelden film dan eentje die komisch en vermakelijk is.. :P"


Dat is zeker waar; The Avengers = luchtig, voornamelijk komisch georienteerd, maar zeer vermakelijk en spectaculair. Batman = serieuzer, hangt tegen een goede actie/thrller aan, en wordt, daar ga ik van uit, ook enorm spectaculair! Deze 2 films zijn zo verschillend van elkaar. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze gebaseerd zijn op een stripboek. Ik ga voor allebei de films; mag dat? Of moet ik kiezen? :)

benjamin

Avatar

Ga er geen strijdje van maken tussen Avengers en TDKR: The Avengers was briljant, maar dit ziet er toch ook verdomd goed uit. Waarom ook ruzie maken? Twee geweldige films is toch altijd leuker dan ééntje. :P En zoals al gezegd, verschillen ze qua stijl.

Anyway, deze trailer heeft alles om te doen geloven dat de finale van Nolans Batmansaga episch zal worden. Opbouw is haast perfect. En ook tof om te zien dat Gordon-Levitt blijkbaar een redelijk grote rol krijgt in deze film (of toch al zeker in de trailer).

2ndSystem

Avatar

Yeah dit wordt gewoon een geweldige tijd in de bios:E
en wees nou serieus, iedere fan van superhero films is gewoon F***ing blij met TDKR EN Avengers als zomerblockbusters? een Superhero Team-up en de nieuwste Batman III die er gewoon werkelijk masterlijk uitziet.
who cares dat de een van Marvel en de ander van DC is? zolang het maar Action-mania is:9 wat is het budget achter deze film btw? B-)
zijn er btw nog meer superhero films dit jaar? mijn brein is momenteel nogal zwak...O+
kies wel een bioscoop uit waar er een pauze in de film zit, want 2uur en 40 minuten zonder toilet is niet aan te raden;) Damn You Bier:+

Aston

Avatar

B@chelor "Ik weet 't niet. Ik heb geen wow-gevoel bij het zien van deze trailer. Toch ga ik deze checken in IMAX. Ik zag de vorige TDKR trailer in IMAX bij The Avengers en dat deed mij goed. (vond die trailer beter eigenlijk)"

Deze trailer deed me ook niet extreem veel. Geen kippenvel in ieder geval. Maar dat kan ook komen dat het geluid momenteel vanuit mijn laptop-speakertjes komt.

Banned

Avatar

benjamin "Ga er geen strijdje van maken tussen Avengers en TDKR: The Avengers was briljant, maar dit ziet er toch ook verdomd goed uit. Waarom ook ruzie maken? Twee geweldige films is toch altijd leuker dan ééntje. :P En zoals al gezegd, verschillen ze qua stijl.

Anyway, deze trailer heeft alles om te doen geloven dat de finale van Nolans Batmansaga episch zal worden. Opbouw is haast perfect. En ook tof om te zien dat Gordon-Levitt blijkbaar een redelijk grote rol krijgt in deze film (of toch al zeker in de trailer)."


Wij maken geen ruzie gewoon even discusiëren.... Je hoeft niet te kiezen hoor Bachelor. Ik weet niet of iemand er op heeft gelet maar bij die brug die instort, storten op de achtergrond nog heel wat bruggen in... ZALIG:p

Aston

Avatar

2ndSystem "yeah dit wordt gewoon een geweldige tijd in de bios:E
en wees nou serieus, iedere fan van superhero films is gewoon F***ing blij met TDKR EN Avengers als zomerblockbusters? een Superhero Team-up en de nieuwste Batman III die er gewoon werkelijk masterlijk uitziet.
who cares dat de een van Marvel en de ander van DC is? zolang het maar Action-mania is:9 wat is het budget achter deze film btw? B-)
zijn er btw nog meer superhero films dit jaar? mijn brein is momenteel nogal zwak...O+
"

Spiderman. ;)

Ereptile

Avatar

Aston "Deze trailer deed me ook niet extreem veel. Geen kippenvel in ieder geval. Maar dat kan ook komen dat het geluid momenteel vanuit mijn laptop-speakertjes komt."


Ik had ook geen kippenvel hoor :) En ik heb een koptelefoon op.

B@chelor

Avatar

Banned "Wij maken geen ruzie gewoon even discusiëren.... Je hoeft niet te kiezen hoor Bachelor. Ik weet niet of iemand er op heeft gelet maar bij die brug die instort, storten op de achtergrond nog heel wat bruggen in... ZALIG:p"


Inderdaad; verre van ruzie. Natuurlijk ga ik niet kiezen; deze flick moet ik zien. En nee....niet gezien dat er meerdere bruggen waren. Je bent scherp deze morgen, Banned.

Frietgezicht

Avatar

Banned "Wij maken geen ruzie gewoon even discusiëren.... Je hoeft niet te kiezen hoor Bachelor. Ik weet niet of iemand er op heeft gelet maar bij die brug die instort, storten op de achtergrond nog heel wat bruggen in... ZALIG:p"


Goed opgelet. Dus dat betekent dat niemand Gotham mag ontvluchten,erg cool.

Heel veel Bane hier. Ik lees overal dat Batman met 2 villians te maken krijgt maar na het zien van deze trailer heb ik het gevoel dat Catwoman toch echt aan de kant van Batman staat.

stefanvh

Avatar

Raar dat mensen gelijk over een discussie tussen Avengers-Batman beginnen, het is toch vrij duidelijk dat beide films echt retevet zijn.
Ze vermaken ons alleen op een hele andere manier, maar man o man wat een trailer! Die vorige trailer en de teaser overtuigde me nog niet helemaal... maar dit ziet er zo goed uit

B@chelor

Avatar

stefanvh "Raar dat mensen gelijk over een discussie tussen Avengers-Batman beginnen, het is toch vrij duidelijk dat beide films echt retevet zijn."


Inderdaad; helemaal mee eens. Je zou eens voor de gein op de boards van imdb moeten kijken; die gasten/trolls maken elkaar helemaal gek. Die lui sporen echt niet. Het zijn maar films.

Jaymz82

Avatar

Ik vind de trailer net ff te veel spoileren.
Ik zat al te twijfelen om te kijken.
Dat is uiteraard een aanname omdat ik de film nog niet gezien heb, dus ik hoop maar dat ik het mis heb.

WaylonJones

Avatar

Om even terug te komen op 1.17, waar vermoed werd, dat het Bane zonder masker is. Volgens mij is het Christopher Judge...! Wat denken jullie?

movieplanet124

Avatar

Ik dacht effe zal ik hem kijken of zal ik hem niet kijken. Maar toch gedaan kan zeker niet meer wachten tot de film komt want hij is geweldig. Ik vindt deze trailer beter als die andere echt vet dat die bruggen werden opgeblazen. Kan niet wachten zeg ik nog maar een keertje Baneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ghossler

Avatar

Ik keek de trailer.. en halverwege gestopt.. want vind te veel spoilen. >< ... beetje jammer dus.. dus wees gewaarschuwd mensen!

WaylonJones

Avatar

Christopher Judge zou trouwens perfect zijn voor de rol van Killer Croc... maar in de comics zijn Killer Croc en Bane flinke vijanden van elkaar... dus misschien een beetje ver gezocht.

movieDriver

Avatar

In eeen word geniaal

kan echt dus niet meer wachten he :N


woh :W


laat het snel 20july zijn :Y

krisiz

Avatar

En ook deze wordt te vet... Man!

Jonathancrane

Avatar

Dit is nou de trailer waar we op hebben gewacht, de langverwachte epische trailer die gewoon laat zien dat dit de beste film van 2012 gaat worden.

:-S

Angelater

Avatar

Vond deze trailer ook wel beter dan die 1e, daar werd ik niet erg warm van.
Deze ook niet eigenlijk, maar krijg nu wel weer meer zin in deze film ;)

Jonathancrane

Avatar

Angelater "Vond deze trailer ook wel beter dan die 1e, daar werd ik niet erg warm van.
Deze ook niet eigenlijk, maar krijg nu wel weer meer zin in deze film ;)"


Echte fans lopen al warm van een foto, maar krijgen een orgasme van dit soort trailers. Moet nu wel alleen me bureau schoonmaken - Ah kom op :N

jaime91

Avatar

FUCKING VET!!! :W

Steve-O

Avatar

MOTHERFUCKING EPIC BITCHES!!!!!!!!!!!!
Dit is gewoonweg GODDELIJK!!!!!!

Frietgezicht

Avatar

Wordt in de laatste paar seconden die Batwing nou achtervolgt door raketten?

Lindesfarne

Avatar

Frietgezicht "Wordt in de laatste paar seconden die Batwing nou achtervolgt door raketten?"


Jazeker. Awesome! :)

Metanite

Avatar

Ik heb het idee dat deze film nooit TDK of Inception zou kunnen evenaren. TDK vooral niet omdat je gewoon de briljantste Batman villain mist: the Joker.
Vrijdag ga ik naar the Avengers erg lang naar uitgekeken en ben toch nu wel erg benieuwd geraakt hoe hij aan die voorlopige 8,9 op IMDB is gekomen. In mijn opinie kunnen onze vrienden van Marvel alleen maar meevallen terwijl TDKR alleen nog maar kan tegenvallen.....

Frietgezicht

Avatar

Metanite "Ik heb het idee dat deze film nooit TDK of Inception zou kunnen evenaren. TDK vooral niet omdat je gewoon de briljantste Batman villain mist: the Joker. "


Ja idd,elke Batman-film moet sowieso The Joker in meedoen want gelukkig heeft Batman niet genoeg andere interessante vijanden.
Volgens mij vinden zat mensen Batman Begins erg sterk terwijl daar juist de badguys wat tegenvielen en daar kan Bane makkelijk aan tippen.
En van die oude Batman-films vond ik Batman Returns duidelijk de beste en dat zonder The Joker.

En wat Inception er nou weer mee te maken heeft?Ik ga War Horse deze week kijken maar die zal ook vast niet kunnen tippen aan Schindler's List.

Rafiki

Avatar

AWESOME!
Raar dat de viral hier niet gepost werd?

Remco

Avatar

Aston "Deze trailer deed me ook niet extreem veel. Geen kippenvel in ieder geval. Maar dat kan ook komen dat het geluid momenteel vanuit mijn laptop-speakertjes komt."


Mij ook niet maar dat geldt ook voor de vorige trailer. Ze laten wat teveel zien ook kwa plot. Bane weet Batman uit te schakelen iedereen denkt dat tie dood is maar hij komt toch weer terug etc. Ook net iets teveel overduidelijke CG voor mij. Zal in ieder geval geen The Dark Knight worden maar wel een goede film denk ik.

hollywoodking

Avatar

Ziet er weer geweldig uit, maar jammer genoeg laat deze wel iets teveel zien. Ik ga deze trailer niet meer kijken tot ik de film heb gekeken. :)

2e trailer vind ik de beste.

PS: Even een vraagje voor diegene die The Avengers al hebben gezien, moet je de andere films van deze karakters ook kijken of is dit echt een losse film? Dan bedoel ik natuurlijk Iron Man 1/2 etc. :)

benjamin

Avatar

hollywoodking "PS: Even een vraagje voor diegene die The Avengers al hebben gezien, moet je de andere films van deze karakters ook kijken of is dit echt een losse film? Dan bedoel ik natuurlijk Iron Man 1/2 etc. :)"


Er zitten wat verwijzingen in naar vorige films en de personages worden niet meer echt voorgesteld, dus je bent beter af als je de afzonderlijke films al gezien hebt. Maar volgens mij moet je ook wel kunnen volgen zonder ze gezien te hebben.

Steve-O

Avatar

Frietgezicht "Wordt in de laatste paar seconden die Batwing nou achtervolgt door raketten?"

En je kan zien dat eronder soort helikopterwieken zitten!!!

Decepticon

Avatar

Aston "Deze trailer deed me ook niet extreem veel. Geen kippenvel in ieder geval. Maar dat kan ook komen dat het geluid momenteel vanuit mijn laptop-speakertjes komt."
Mij ook niet echt, terwijl The Avengers mij wel kippevel bezorgde. Ik heb dan ook wat meer met the Avnegers dan Batman.

Maar het ziet er zekers wel goed uit en dit is zeer zeker een must-see voor mij! Die Bat(wing) is wel verdomde gaaf!

Decepticon

Avatar

Remco "Mij ook niet maar dat geldt ook voor de vorige trailer. Ze laten wat teveel zien ook kwa plot. Bane weet Batman uit te schakelen iedereen denkt dat tie dood is maar hij komt toch weer terug etc."
Dat vind ik ook, ze spoileren idd teveel kwa plot, dat hadden ze niet moeten doen.

Frietgezicht

Avatar

hollywoodking "
PS: Even een vraagje voor diegene die The Avengers al hebben gezien, moet je de andere films van deze karakters ook kijken of is dit echt een losse film? Dan bedoel ik natuurlijk Iron Man 1/2 etc. :)"


Ik zou die films wel kijken ja want ze zijn ook speciaal gemaakt als opbouw naar The Avengers. Niet alleen de goodguys leer je al kennen maar de badguy en de band tussen Thor en Loki weet je amper als je Thor niet gezien hebt.
Ach zijn leuke films dus is geen straf die films eerst te kijken!

Decepticon

Avatar

hollywoodking "PS: Even een vraagje voor diegene die The Avengers al hebben gezien, moet je de andere films van deze karakters ook kijken of is dit echt een losse film? Dan bedoel ik natuurlijk Iron Man 1/2 etc. :)"
Zoals Benjamin zegt, ben je beter af als je ze gezien hebt, iig Captain America, want daar draait het al om, en ik weet niet of dit een directe spoiler is, ik denk het niet, de Tessarect, de kosmische energie kubus, waar het in The Avengers om gaat.
Wat je zeer zekers snel kunt doen,is de after-credits filmpjes kijken. Daar zie bij die van Thor ook dat de Tessarect een grote rol speelt.
En zeg nou zelf, het is toch mooier om alle voorgaande films te kijken, in aanloop naar The Avengers.

Ed Crane

Avatar

Vette trailer, bijna tweederde zo cool als die van Prometheus. En je kunt zien dat ze Wallstreet proberen lam te leggen. Wat dat betreft een voortzetting van de eerste twee delen.

PRIME

Avatar

Ik denk dat jullie moeten stoppen met het vergelijken van Batman met The Avengers. Om te beginnen gaat The Avengers over 8 superhelden/villains die allemaal stuk voor stuk gruwelijk zijn. Batman is in zijn eentje.

Ik denk ook helemaal niet dat het Nolan's insteek is geweest om een spectaculaire trailer te willen laten zien. Waar The Avengers het moet hebben van het CGI geweld en gruwelijke actie, gaat het bij TDKR om het plot, de verhaallijn en de onheilspellende sfeer. Ik vind dat ze dat prachtig neerzetten. Bruce die er verwilderd bij loopt, Bane die Gotham in zijn greep houdt, grote scene's met veel figuranten.

Om nu al te zeggen dat ze teveel spoilen is natuurlijk voorbarig. Het verhaal van een batmanfilm is immers in grote lijnen (net als alle superhero movies) hetzelfde. Badguy komt, goodguy vecht met hem, badguy verliest.

Maar ik denk, zeker na het zien van deze trailer, dat Nolan heel wat voor ons in petto heeft en dan TDKR wel eens veel grimmiger kan worden dan wij allen denken.

Frietgezicht

Avatar

PRIME "Ik denk dat jullie moeten stoppen met het vergelijken van Batman met The Avengers. Om te beginnen gaat The Avengers over 8 superhelden/villains die allemaal stuk voor stuk gruwelijk zijn. Batman is in zijn eentje.

Ik denk ook helemaal niet dat het Nolan's insteek is geweest om een spectaculaire trailer te willen laten zien. Waar The Avengers het moet hebben van het CGI geweld en gruwelijke actie, gaat het bij TDKR om het plot, de verhaallijn en de onheilspellende sfeer. Ik vind dat ze dat prachtig neerzetten. Bruce die er verwilderd bij loopt, Bane die Gotham in zijn greep houdt, grote scene's met veel figuranten.

Om nu al te zeggen dat ze teveel spoilen is natuurlijk voorbarig. Het verhaal van een batmanfilm is immers in grote lijnen (net als alle superhero movies) hetzelfde. Badguy komt, goodguy vecht met hem, badguy verliest.

Maar ik denk, zeker na het zien van deze trailer, dat Nolan heel wat voor ons in petto heeft en dan TDKR wel eens veel grimmiger kan worden dan wij allen denken."


Haha,in je 1ste zin geef je aan dat mensen niet beide films moeten vergelijken en gelijk daarna ga jij ze vergelijken :P
Voor de rest met je eens!

Decepticon

Avatar

PRIME "Ik denk dat jullie moeten stoppen met het vergelijken van Batman met The Avengers. Om te beginnen gaat The Avengers over 8 superhelden/villains die allemaal stuk voor stuk gruwelijk zijn. Batman is in zijn eentje.

Om nu al te zeggen dat ze teveel spoilen is natuurlijk voorbarig. Het verhaal van een batmanfilm is immers in grote lijnen (net als alle superhero movies) hetzelfde. Badguy komt, goodguy vecht met hem, badguy verliest.

Maar ik denk, zeker na het zien van deze trailer, dat Nolan heel wat voor ons in petto heeft en dan TDKR wel eens veel grimmiger kan worden dan wij allen denken."
Ik vergelijk het ook niet, maar ja, het is nu eenmaal Marvel vs DC he. Ik vind het wel lachen die strijd op CBM. Ze spreken daar al over Nolanites :P

Wat betreft dat spoilen, er wordt toch iets mega belangrijks gespoiled dat Bane Batman al een keer te grazen heeft gekregen.

Maar ik denk, net zoals jou, dat deze een stuk grimmiger wordt dan de 2 voorgaande films.

Frietgezicht

Avatar

Ja ok,maar die spoiler zat ook al in de eerdere trailer.

DannyEsth

Avatar

DAMN THIS IS !!!!

In elk geval de mooiste trailer van het jaar tot nu toe. Prometheus vond ik awesome maar deze is epic.

Fanboys moeten echt stoppen met zeiken over The Avengers en Batman film, geniet als film liefhebber gewoon van deze prachtige films zonder elkaar af te zeiken.

Het komt niet altijd voor dat zulke prachtige films zo kort na elkaar uit komen.

Ereptile

Avatar

Het enige waar ik eigenlijk voor vrees in deze film, is dat Catwoman de rol van Robin in gaat nemen.

Tot zover begrijp ik van het verhaal dat het zich 6 of 8 jaar na TDK afspeelt. En dat er meer vigilantes zijn dan Batman alleen. (En zo komt Catwoman in beeld.)
En dat Bane en de League of Shadows de boel weer wilt vernietigen.

FilmMaster

Avatar

Dat hele Avngers vs. TDKR is gaapverwekkend.

oh daar ga ik :O

Zoals Nolan zelf al zei

"Ik wil niet domineren met dure special effects,waarmee de film infeiten leeg blijft vanwege een slecht verhaal"

En bij een film als TDKR weet je dat je en coole actie krijgt en ook nog eens een verhaal die erg sterk,wat wil je nog meer? langere runtime :P ?

Decepticon

Avatar

Ereptile "Het enige waar ik eigenlijk voor vrees in deze film, is dat Catwoman de rol van Robin in gaat nemen."
Dat gevoel krijg ik ook een beetje na het zien van deze trailer. We zullen af moeten wachten, hoe ze nader verklaart wordt in de film.

SeanDeNiro

Avatar

Voor een vleermuis film is het zeker niet slecht maar ik heb er niet veel mee. Ik blijf het maar raar vinden een man zonder reden in een vleermuispak. Spinnenman is gebeten door een spin en de Hulk is ontstaan door gamma straling. Dit zal vast dé filmhit van het jaar worden maar niet aan mij besteed.

jaime91

Avatar

SeanDeNiro "Voor een vleermuis film is het zeker niet slecht maar ik heb er niet veel mee. Ik blijf het maar raar vinden een man zonder reden in een vleermuispak."

Als ik je een tip mag geven ga Batman Begins kijken. Het is namelijk niet een man zonder reden in een vleermuispak. De reden dat hij Batman is is omdat zijn ouders zijn vermoord toen Bruce Wayne nog een jongetje was. Hij heeft zich sindsdien voorgenomen om de misdaad in Gotham City te gaan bestrijden en de reden van dat vleermuispak is omdat hij zelf altijd ontzettend bang is geweest voor vleermuizen en nu zijn grootste angst met zijn vijanden wil delen. Zo heel raar is dat dus niet en al helemaal niet als je ziet hoe Nolan het brengt.

Frietgezicht

Avatar

jaime91 "Als ik je een tip mag geven ga Batman Begins kijken. Het is namelijk niet een man zonder reden in een vleermuispak. De reden dat hij Batman is is omdat zijn ouders zijn vermoord toen Bruce Wayne nog een jongetje was. Hij heeft zich sindsdien voorgenomen om de misdaad in Gotham City te gaan bestrijden en de reden van dat vleermuispak is omdat hij zelf altijd ontzettend bang is geweest voor vleermuizen en nu zijn grootste angst met zijn vijanden wil delen. Zo heel raar is dat dus niet en al helemaal niet als je ziet hoe Nolan het brengt."


Haha je gaat er veel te serieus op in(hoewel je gelijk hebt) maar die gast heeft altijd rare opmerkingen overal( The Avengers vind die tegenvaller en Prometheus sowieso een klassieker maar beide niet gezien) en nu gaat die zonder waarschijnlijk Batman Begins gezien te hebben ook hier over iets zeiken.
Natuurlijk is het raar maar als je dan Spider-Man en Hulk normaal vindt slaat dat nergens meer op want Batman heeft dan nog de meest realistische aanpak en meest geloofwaardige uitleg als je toch gaat vergelijken.

MichaelDouglas

Avatar

Even 2 dingen, allereerst vond ik The Avengers echt een hele goede film, al die superhelden in 1 film is gewoon echt top, buiten dat waren de visual effects + het verhaal geweldig!

ten tweede ik vind die stem van Bane echt supervet. De trailer vooraf The Avengers van TDKR kreeg er gewoon kippenvel van. Ik vind de vorige trailer beter als deze.

Heb er zin in!!!

Banned

Avatar

WaylonJones "Om even terug te komen op 1.17, waar vermoed werd, dat het Bane zonder masker is. Volgens mij is het Christopher Judge...! Wat denken jullie?"


Dat is Bane niet.... Daar ik gewoon een stoere neger... Joseph Gorden Levit wegduwen... Leuke spoiler!

Banned

Avatar

hollywoodking "Ziet er weer geweldig uit, maar jammer genoeg laat deze wel iets teveel zien. Ik ga deze trailer niet meer kijken tot ik de film heb gekeken. :)

2e trailer vind ik de beste.

PS: Even een vraagje voor diegene die The Avengers al hebben gezien, moet je de andere films van deze karakters ook kijken of is dit echt een losse film? Dan bedoel ik natuurlijk Iron Man 1/2 etc. :)"


Je kijkt vooral Thor en Captain America...

jaime91

Avatar

Frietgezicht "Haha je gaat er veel te serieus op in(hoewel je gelijk hebt) maar die gast heeft altijd rare opmerkingen overal( The Avengers vind die tegenvaller en Prometheus sowieso een klassieker maar beide niet gezien) en nu gaat die zonder waarschijnlijk Batman Begins gezien te hebben ook hier over iets zeiken.
Natuurlijk is het raar maar als je dan Spider-Man en Hulk normaal vindt slaat dat nergens meer op want Batman heeft dan nog de meest realistische aanpak en meest geloofwaardige uitleg als je toch gaat vergelijken."

Haha ja je hebt gelijk alleen lijkt het erop alsof hij het inderdaad niet snapt of wil begrijpen.

JamesBond

Avatar

Beste trailer van TDKR tot nu!

Ik ben er eigenlijk zo goed als zeker van dat Batman de credits van de film niet haalt...Zou wel een mooie afsluiting zijn

Banned

Avatar

Wel een minpuntje en dat is dat de stem van Bane door de audio mixer is gehaald. De stem klinkt te opgepoetst. Geef mij toch maar die stem van de vorige trailers! Terwijl hij toen ook al verstaanbaar was.

Metanite

Avatar

Frietgezicht "Ja idd,elke Batman-film moet sowieso The Joker in meedoen want gelukkig heeft Batman niet genoeg andere interessante vijanden.
Volgens mij vinden zat mensen Batman Begins erg sterk terwijl daar juist de badguys wat tegenvielen en daar kan Bane makkelijk aan tippen.
En van die oude Batman-films vond ik Batman Returns duidelijk de beste en dat zonder The Joker.

En wat Inception er nou weer mee te maken heeft?Ik ga War Horse deze week kijken maar die zal ook vast niet kunnen tippen aan Schindler's List."


Ik vergeleek hem ook met Inception omdat dat ook een erg goede film is van Nolan. Persoonlijk vond ik the Badguys juist wel gepast in Begins, omdat het vooral over het ontstaan van Batman ging. Naar mijn mening had de film nog niet echt een grote villain nodig. Als laatste film in de reeks had ik liever the Riddler gezien (personage spreekt mij meer aan). Als ik Bane zie denk ik niet gelijk aan intelligent persoon (vooroordelen ....), hoop natuurlijk dat ik er helemaal naast zit.

Christian Bale vind ik ook niet echt een geweldige acteur, ik vind het acteerwerk van Robert Downy Jr. vele malen leuker om naar te kijken. Ik zeg hierbij dus niet dat Bale slecht is.

wallace

Avatar

Wow, ziet er gestoord uit. Het einde komt echt in zicht.

23VDV23

Avatar

Banned "Wel een minpuntje en dat is dat de stem van Bane door de audio mixer is gehaald. De stem klinkt te opgepoetst. Geef mij toch maar die stem van de vorige trailers! Terwijl hij toen ook al verstaanbaar was."


Dat gevoel had ik ook. Maar waarschijnlijk is dat omdat er al zo veel over gezegd is en je er toch onbewust op gaat letten en het gaat vergelijken. Als dit de eerste keer zo was geweest had je het waarschijnlijk niet gemerkt. Persoonlijk verstond ik er weinig van in de eerste versie, met name de eerste keer. Dat je meerdere keren moet luisteren om te horen wat iemand zegt, dat kan niet de bedoeling zijn.

Overigens vind ik deze trailer ook weinig bijzonder. Niet veel nieuws onder de horizon. Ik krijg er zelfs nog niet zo'n goed gevoel bij zoals ik dat wél bij The Dark Knight had. Maar dat zal ongetwijfeld de bedoeling zijn van Nolan... zo veel mogelijk geheim houden. Dan zijn alle verassingen straks ook groter. Ik ben benieuwd en kan nauwelijks wachten op de release.

Ed Crane

Avatar

Als je de badguys van Batman Begins niet goed gekozen vind dan begrijp je helaas niet zo goed wat Nolan met z'n film wil vertellen. Hij kiest niet eerst een badguy en bedenkt er dan een verhaal omheen, nee, hij kiest eerst zijn verhaal en wat hij wil zeggen - over 9/11 en de financiele sector als centraal punt in zijn Batmantrilogie - en kiest er dan de juiste badguys bij: de badguys zijn symbolen (dat was bij The Joker het meest duidelijk). Daarnaast is BB ook een intro voor wat in TDKR weer terug zal keren: the League of Shadows.

movieplanet124

Avatar

Frietgezicht "Ja idd,elke Batman-film moet sowieso The Joker in meedoen want gelukkig heeft Batman niet genoeg andere interessante vijanden.
Volgens mij vinden zat mensen Batman Begins erg sterk terwijl daar juist de badguys wat tegenvielen en daar kan Bane makkelijk aan tippen.
En van die oude Batman-films vond ik Batman Returns duidelijk de beste en dat zonder The Joker.

En wat Inception er nou weer mee te maken heeft?Ik ga War Horse deze week kijken maar die zal ook vast niet kunnen tippen aan Schindler's List."
Of ze moeten een goeie film maken met als villian de ritler. Want in de serie is die wel vet. En een goeie tegenstander van batman. Of meschien clayface die is ook wel vet maar inderdaad joker blijft geweldig.

Ed Crane

Avatar

Clayface is te onrealistisch, The Ridler te veel als The Joker. The Joker in meer dan één film gebruiken doet afbreuk aan zijn personage, dan is hij overused. En het goede aan Nolan is juist dat hij juist veel bij het grote publiek onbekende villains gebruikt. Ook zijn Clayface, The Ridler, voor mijn part The Pinguin oninteressant voor wat Nolan wil vertellen over onze samenleving.

Frietgezicht

Avatar

Metanite "Als ik Bane zie denk ik niet gelijk aan intelligent persoon (vooroordelen ....), hoop natuurlijk dat ik er helemaal naast zit.

Christian Bale vind ik ook niet echt een geweldige acteur, ik vind het acteerwerk van Robert Downy Jr. vele malen leuker om naar te kijken. Ik zeg hierbij dus niet dat Bale slecht is."


Dan kan ik je blij maken want Bane is echt heel erg slim. Schumacher begreep dat niet toen die Bane liet opdraven in zijn filmpje.

En dat je Bale mindere acteur vindt kan,smaken verschillen,ik zou Bale niet geknipt vinden voor Tony Stark maar vind hem als Wayne/Batman goede keuze.

Frietgezicht

Avatar

Ik vind de schurken in Batman Begins goed gekozen maar ook dat het niet echt indrukwekkende schurken zijn,vind een karakter als Bane veel beter maar Batman Begins is idd een sterke film waar sowieso een Joker niet in gepast had.
Dus ik klaag zeker niet dat dat de schurken waren want het is een mooie film maar dan kan ik nog wel de schurken wat minder vinden,doet niks af aan de film.

Ik had graag een 4e film gezien met The Riddler want ik kan Batman Forever gewoon niet meer kijken omdat ik me mateloos irriteer aan Jim Carrey die er de Carrey-show van maakt en van Two-Face een hulpje maakt die er wat bijloopt. Had graag een mooie film gezien met dit karakter maar dit is het laatste deel dus dat gaat ff niet gebeuren.

benjamin

Avatar

Frietgezicht "En dat je Bale mindere acteur vindt kan,smaken verschillen,ik zou Bale niet geknipt vinden voor Tony Stark maar vind hem als Wayne/Batman goede keuze."


Ik vind ze gewoon allebei goed voor hun rol (en de sfeer in de film): Bale heeft meer dat intense dat je bij de duistere en serieuze Batman-films wil zien, terwijl Downey Jr. juist heel goed (en volgens mij ook heel graag) de lachers op z'n hand krijgt als Tony Stark.

wallace

Avatar

Trouwens moet ik nog het eindstukje van de trailer aan zien.
Ben erg benieuwd hoe Th Bat in Imax er uit gaat zien.
Maar wat ik ook wou zeggen is, dat ik de trailer goed vind door 1 zin,
Alfred : I won't bury you. I've buried enough members of the Wayne family
Echt spannend,

Dunno1984

Avatar

WaylonJones "Christopher Judge zou trouwens perfect zijn voor de rol van Killer Croc... maar in de comics zijn Killer Croc en Bane flinke vijanden van elkaar... dus misschien een beetje ver gezocht."


mss is dit een verborgen personage? en is zen codename killer croc of zo, omdat hij ondergronds werkt, via riolering of zo?

:-)

Toky

Avatar

Mijn god, sommige reacties zijn echt zeeeer apart (om het maar zacht uit te drukken :S Jongens er zijn ook nog andere dingen als batman hoor hahaha)

Anyway ik vind de trailer flauw :P ik had spectaculaire beelden verwacht(misschien willen ze nog niet teveel weggeven), maar het maakt allemaal weinig indruk (vooral Gotham vind ik niet batman-achting uitzien) en de stem van Bane klinkt nu wel een stuk minder stoer :P

Remco

Avatar

PRIME " Maar ik denk, zeker na het zien van deze trailer, dat Nolan heel wat voor ons in petto heeft en dan TDKR wel eens veel grimmiger kan worden dan wij allen denken."


Das waar het zal de meest grimmige van de drie worden denk ik. Denk alleen dat de hype nu heel anders is. Batman Begins werd goed ontvangen maar meer ook niet dus niet iedereen keek direct extreem uit naar The Dark Knight tot de teaser en de trailers kwamen en de toon was gezet. Omdat de film ook nog eens erg goed was worden de verwachtingen voor deze film wellicht wat te groot. Ik denk dat de Joker altijd villain nummer 1 is maar Bane lijkt wel een goede keuze. De andere passen niet goed in dit Batman universum. Als ik iets krijg in de trend van de eerste en tweede film ben ik al ruim tevreden :). De sfeer was bij Pathe Imax voor The Dark Knight erg goed destijd, iedereen kwam echt voor de film en niet om rotzooi te trappen.

Ereptile

Avatar

Remco "De sfeer was bij Pathe Imax voor The Dark Knight erg goed destijd, iedereen kwam echt voor de film en niet om rotzooi te trappen."


Daarom wil ik altijd als eerste bij de bios zijn. Bij de eerste vertoning, net als bij The Avengers afgelopen woensdag. Mensen die de film dolgraag willen zien, gaan daar zo snel mogelijk heen. En die gaan ook echt voor de film, niet omdat ze even naar de bios willen.

De echte die hards staan altijd vooraan bij een goede film. En ik weet nog dat in 2008, TDK enorm goed werd bezocht. Zelfs in de ochtend waren er al zeker meer dan 30 mensen! Dus ik verwacht bij TDKR ook veel publiek!

FilmMaster

Avatar

Het enigste minpunt en da's al meer gezegd:is hoe de stad eruit ziet,in BB had 't veel meer sfeer,ook de blauwe kleurtoon vind ik niet passen en weet niet waarom ze de bruin/oranje kleurtoon van BB niet behouden hebben voor de gehele trilogie.

Die 2 punten wijken behoorlijk af van hoe het begon in BB

Niet dat ik me er erg aan stoor ofzo,maar had liever wel zo gezien.Voor de rest top.

Frietgezicht

Avatar

Toky "Anyway ik vind de trailer flauw :P ik had spectaculaire beelden verwacht(misschien willen ze nog niet teveel weggeven), maar het maakt allemaal weinig indruk (vooral Gotham vind ik niet batman-achting uitzien) "


Dan moet je de trailer van 2012 bekijken.
Ik zou niet weten wat voor spectaculaire beelden je verwacht want dit is nou eenmaal geen The Avengers qua spektakel maar toch zitten er in deze trailer toch wat spectaculaire beelden.
En Gotham was natuurlijk prachtig in de Burton-films maar deze hele reeks lijkt het al eerder New York ofzo dan Gotham,dat is helaas zo maar kan ermee leven.

Banned

Avatar

FilmMaster "Het enigste minpunt en da's al meer gezegd:is hoe de stad eruit ziet,in BB had 't veel meer sfeer,ook de blauwe kleurtoon vind ik niet passen en weet niet waarom ze de bruin/oranje kleurtoon van BB niet behouden hebben voor de gehele trilogie.

Die 2 punten wijken behoorlijk af van hoe het begon in BB

Niet dat ik me er erg aan stoor ofzo,maar had liever wel zo gezien.Voor de rest top."


Misschien moet je je tv dan een beetje overdreven aanpassen en kun je dan in het oranje bruin de film kijken :P

Toky

Avatar

Frietgezicht "Dan moet je de trailer van 2012 bekijken.
Ik zou niet weten wat voor spectaculaire beelden je verwacht want dit is nou eenmaal geen The Avengers qua spektakel maar toch zitten er in deze trailer toch wat spectaculaire beelden.
En Gotham was natuurlijk prachtig in de Burton-films maar deze hele reeks lijkt het al eerder New York ofzo dan Gotham,dat is helaas zo maar kan ermee leven."


nee ik doelde meer op indrukwekkende scènes, niet perse spectaculair als explosies etc, maar sferische beelden die indruk maken(al lijken de proloog en de riool-scene wel mooi qua sfeer etc) Ik vind het juist erg koud allemaal en misschien iets te realistisch.....En ik vind gewoon als Batman weer te realistisch wordt, het een beetje een malloot in een pakje wordt die in de verkeerde film is beland(bij the dark knight en batman begins kreeg ik dat gevoel helemaal niet...nu wel)

Mysterio

Avatar

Frietgezicht "Ja idd,elke Batman-film moet sowieso The Joker in meedoen want gelukkig heeft Batman niet genoeg andere interessante vijanden.
Volgens mij vinden zat mensen Batman Begins erg sterk terwijl daar juist de badguys wat tegenvielen en daar kan Bane makkelijk aan tippen.
En van die oude Batman-films vond ik Batman Returns duidelijk de beste en dat zonder The Joker.

En wat Inception er nou weer mee te maken heeft?Ik ga War Horse deze week kijken maar die zal ook vast niet kunnen tippen aan Schindler's List."



Ziet er weer mooi donker uit.... Wat een evolutie hebben de Batman films toch dankzij Nolan doorgemaakt. DE man is een fenomeen.
O+
Wat een verschil met Batman 66 ...

Banned

Avatar

Vind juist die sneeuw zeer goed werken in de beelden. Doet me denken aan Batman Returns... De imo de beste van die vier films...

pmw84

Avatar

Ik heb vanochtend snel de trailer op mijn iPhone 4S gekeken, en had er geen sterke gevoel bij, terwijl ik een super grote fan van Batman (van Christopher Nolan) ben. Maar inmiddels heb ik de trailer al 4x bekeken en nu pas kan ik WAUW zeggen. Zij hebben de precieze scenes en acties toegevoegd aan deze trailer en voldoende doses om WAUW effect te krijgen. Ik heb de BB 1x in bios gezien en BTDK 2x in IMAX versie, deel 3 wordt dus 3x genieten in IMAX .. Enige minpunt wat ik gevonden heb is het feit dat de Catwoman geen "speciale" stem heeft, zoals Batman (erg brut en hard) of The Joker (PRACHTIGE STEM), dat vind ik super jammer. Terwijl Bane best harde stem heeft en ook als een vette VILLIN overkomt. Maja hopelijk word ik verrast in de bios ... LOVE IT

Metanite

Avatar

Remco "Das waar het zal de meest grimmige van de drie worden denk ik. Denk alleen dat de hype nu heel anders is. Batman Begins werd goed ontvangen maar meer ook niet dus niet iedereen keek direct extreem uit naar The Dark Knight tot de teaser en de trailers kwamen en de toon was gezet. Omdat de film ook nog eens erg goed was worden de verwachtingen voor deze film wellicht wat te groot. Ik denk dat de Joker altijd villain nummer 1 is maar Bane lijkt wel een goede keuze. De andere passen niet goed in dit Batman universum. Als ik iets krijg in de trend van de eerste en tweede film ben ik al ruim tevreden :). De sfeer was bij Pathe Imax voor The Dark Knight erg goed destijd, iedereen kwam echt voor de film en niet om rotzooi te trappen."


Jij slaat de spijker precies op zijn kop, naar mijn idee zijn de verwachtingen veelte hoog terwijl dit bij the Avengers helemaal niet zo was. Wat betreft mensen die herrie en rotzooi maken, daar heb ik nog nooit last van gehad bij serieuze films alleen bij films zoals project x en horrible bosses.

Remco

Avatar

Metanite "Jij slaat de spijker precies op zijn kop, naar mijn idee zijn de verwachtingen veelte hoog terwijl dit bij the Avengers helemaal niet zo was. Wat betreft mensen die herrie en rotzooi maken, daar heb ik nog nooit last van gehad bij serieuze films alleen bij films zoals project x en horrible bosses."


Misschien dat het ook komt doordat Imax iets duurder is en niet iedereen dat ervoor over heeft :). Ik heb tegenwoordig niet meer absurde verwachtingen van films het meeste is al gedaan en er zijn veel dertien in een dozijn films. Af en toe zijn er een paar echt goede films maar dat is maar sporadisch. Heb The Avengers helaas nog niet kunnen zien maar voorlopig staan bovenaan Prometheus en The Dark Knight Rises die ik zeker ga zien.

UndercoverPanda

Avatar

Ben ik de enige die eigenlijk helemaal niet zo op de aanwezigheid van Catwoman zit te wachten?

Aston

Avatar

pmw84 "Enige minpunt wat ik gevonden heb is het feit dat de Catwoman geen "speciale" stem heeft, zoals Batman (erg brut en hard) of The Joker (PRACHTIGE STEM), dat vind ik super jammer. Terwijl Bane best harde stem heeft en ook als een vette VILLIN overkomt. Maja hopelijk word ik verrast in de bios ... LOVE IT"

Twee malloten met een rare stem vind ik genoeg hoor. Anders is de film niet meer serieus te nemen. :X

Aston

Avatar

UndercoverPanda "Ben ik de enige die eigenlijk helemaal niet zo op de aanwezigheid van Catwoman zit te wachten?"

In het begin was ik positief tegenover haar maar ik vind het nu wel meevallen als ik de trailers zo zie. Het is mischien net iets anders dan deel 1 en 2 waar hij toch 1 Batman tegen 1 villain is. Ik vraag me nog wel af wat haar rol zal zijn. Wel bevriend met Batman zo te zien.

23VDV23

Avatar

Aston "In het begin was ik positief tegenover haar maar ik vind het nu wel meevallen als ik de trailers zo zie. Het is mischien net iets anders dan deel 1 en 2 waar hij toch 1 Batman tegen 1 villain is. Ik vraag me nog wel af wat haar rol zal zijn. Wel bevriend met Batman zo te zien."


Ik heb er tot nu toe nog geen goed gevoel bij. Het voelt allemaal een beetje als een ingreep van de studio die vonden dat de Batman films nog een ander publiek zouden kunnen aanspreken en er met een andere grote naam er nog wel meer kijkers zouden komen. Aan de andere kant is Nolan een regisseur die zo veel naam heeft gemaakt dat ze hem waarschijnlijk wel zijn gang laten gaan. We zullen het zien. Ik krijg er nu echter nog niet bepaald een goede indruk van.

UndercoverPanda

Avatar

23VDV23 "Ik heb er tot nu toe nog geen goed gevoel bij. Het voelt allemaal een beetje als een ingreep van de studio die vonden dat de Batman films nog een ander publiek zouden kunnen aanspreken en er met een andere grote naam er nog wel meer kijkers zouden komen. "


Was ook mijn gedachte bij het zien van de trailer. Het voelt een beetje alsof ze nu een geforceerde nieuwe love interest in willen brengen nadat Rachel dood ging in TDK..

DannyEsth

Avatar

Vind het juist niet geforceerd, ziet er allemaal erg mooi uit.

Uit een trailer kan je natuurlijk ook niet veel op maken nog, het is wel leuk om naar te kijken, maar The Dark Knight was ook heel anders ineens toen je de film zag. Heath Ledger zeikte ik in de trailer toen af door die vreemde humor, maar bleek perfect te passen in de film en het verhaal, heb die woorden snel teruggenomen.http://www.filmtotaal.nl/images/smiley/puh2.gif Dus gewoon lekker de film kijken en we zien het wel.

Over Catwoman was ik eerst ook sceptisch maar nu krijgt ze toch meer gestalte en een donkere achtergrond dus dat beloofd wel wat moois.

Frietgezicht

Avatar

UndercoverPanda "Was ook mijn gedachte bij het zien van de trailer. Het voelt een beetje alsof ze nu een geforceerde nieuwe love interest in willen brengen nadat Rachel dood ging in TDK.."


Hebben ze Catwoman niet voor nodig want Bruce zit te zoenen in de trailer met die andere chick,Thalia ofzo.

Frietgezicht

Avatar

Ik vind het juist wel boeiend om Catwoman erbij te hebben(en wat vrouwelijk schoon) want ben nu al nieuwsgierig naar de band tussen Joseph Gordon Levitts karakter en Catwoman.

Paranoid

Avatar

Nu maar hopen dat deze film niet een teleurstelling wordt, net als The Avengers. Maar deze trailer, en de genen ervoor, geven mij goede hoop.

Frietgezicht

Avatar

Pete_027 "A Must See:W:W:W

afbeelding

afbeelding"


Dit had je juist moeten doen bij 1:45,de beweging die Bane daar maakt ziet er vet uit,dat worden mooie knokpartijen.

Steve-O

Avatar

Om het even over de sfeer en villains te hebben:
De beelden van Gotham, in de winter of in de vroege avond/vroege ochtend, zijn erg mooi. Kijk maar eens naar Batman die bovenop een brug staat, wakend over Gotham, dat is gewoonweg prachtig. Ik had eerst een geheel andere kleurensfeer verwacht na TDK omdat die ook zo verschilde van BB maar aangezien het dit keer ook deels in de winter is past dit toch weer blauwige er zeker bij. Ook al heeft alsnog iets alomvattends vind ik. Ook hoe de battles eruit zien tussen honderden mensen of de grote achtervolging met de Bat en Tumblers etc. zien er immens uit. Dat gaat nog extra indrukwekkend worden in IMAX!
Als ik naar de sfeer van het verhaal kijk, Batman die eerst vernietigend verslagen wordt door Bane, de afzetting van Gotham met hoop aan een zijden draadje... komt dat voor mij nu al erg sterk over, de bruggen enzo. De muziek heeft hier al een prachtige bijdrage.

Ik vindt Bane erg sterk gekozen van Nolan als villain. Hij is sterk, intelligent en heeft zo te zien een duidelijk doel voor ogen. Al moet ik wel bekennen dat ik zijn stem nu ietwat minder vind in die twee zinnen, het zal niet de film voor mij verderven in ieder geval ;). Zo te zien is Selina een bondgenoot van Bats en dat vind ik méér dan prima! Hathaway ziet er top uit!
Er zijn wel wat villains waarvan ik ook wel Nolan's visie van had willen zien. Zoals Waylon Jones (Killer Croc) en Roman Sionis (Black Mask). Maar dan wel een veel realistischere versie van Croc.

En dan nog even over de Bat: in het laatste shot kan je duidelijk zien dat er rotorbladen onder de Bat bevestigd zitten. Ik vond het al zo raar, het idee dat 'ie al in de lucht bleef met die twee propellers aan de voorkant O+ Nu veel aannemelijker! Ik kan niet wachten op het eindresultaat!

chewy

Avatar

Ik zeg het maar nog een keer : TDKR is AWESOME en ik kan niet wachten om de film te zien :+

FilmMaster

Avatar

Banned "Misschien moet je je tv dan een beetje overdreven aanpassen en kun je dan in het oranje bruin de film kijken :P"

probeer ik een serieuze opmerking te plaatsen en dan krijg ik dit

jij kan ook zowat nooit normaal reageren :Z

jefta22

Avatar

Na het zien van deze trailer kan ik niet meer wachten op deze film! Ik ga hem in ieder geval niet vergelijken met The Avengers, aangezien ik die film ook nog niet gezien heb.

Ed Crane

Avatar

Aan mij de eer voor de 100e post, laat ik maar wat zinnigs proberen te zeggen:

Die sneeuw, dat lijkt me niet alleen omdat het er leuk uit ziet, maar ook omdat het symbolisch is: Nolan heeft met zijn films opgebouwd naar een apocalyptische climax van de dreiging van terrorisme en de ineenstorting van het financiele systeem, in deze film op de groptste schaal: het wordt dus 'winter' voor de mensheid, de ondergang lijkt nu echt nabij. Dat, en The League of Shadows lijkt Gotham in te nemen, en zij komen uit een sneeuwlandschap zoal we weten uit Batman Begins. Misschien moet je't een beetje zo zien

Aston

Avatar

Ed Crane " het wordt dus 'winter' voor de mensheid, "

Zoals ze in Game of Thrones zouden zeggen: 'Winter is coming.'

Banned

Avatar

FilmMaster "probeer ik een serieuze opmerking te plaatsen en dan krijg ik dit

jij kan ook zowat nooit normaal reageren :Z"


Ik zei het alleen maar voor te lachen joh! Ik begreep wat je bedoelde.

Ed Crane

Avatar

Aston "Zoals ze in Game of Thrones zouden zeggen: 'Winter is coming.'"


En zoals een andere ons bekende zou zeggen:

Aston

Avatar

Hmmm, er zouden toch 2 villains in TDKR zitten? :E Misschien een comeback van Arnie. :)

TheBaneOfJoker

Avatar

I had a vision of a world withouth Nolan, DC would ground a little profit and Marvel tried to shut them down one movie at the time... and it was soo... boring. I have had a change of hearth, I dont want The Avengers spoiling everything but why should I have all the fun?

Lets get someone else a chance.

If The Dark Knight Rises isn't in cinema in 60 minutes, i'll blow up a hospital. --The Joker--


When Marvel is ashes you have my permision to die.
Avengers: Why Don't you just... kill me...
Your punishment must be more severe...
--Bane--

nieuwslaatste nieuws

meest populair