Video

Tweede trailer Steven Soderberghs 'Side Effects'

De 'Magic Mike' regisseur richt zich dit keer op de farmaceutische industrie.

door Jan-Peter Rook op 06.01.2013 om 13:00 in Video
Hieronder vind je de tweede trailer van Side Effects, een psychologische misdaadthriller van regisseur Steven Soderbergh met namen als Rooney Mara, Channing Tatum, Catherine Zeta-Jones en Jude Law.

De film richt zich op de farmaceutische industrie. Het verhaal gaat over een jonge vrouw die probeert om te gaan met de vrijlating van haar man. Om te kalmeren gebruikt ze een nieuw medicijn, die onvoorziene gevolgen met zich meebrengt.

Het script komt van Scott Z. Burns (The Informant!, Contagion) en de beoogde Nederlandse release is op 7 maart 2013.


5 Reacties

account_circleLog in of registreer om mee te praten.

Banned

Avatar

Thomas Newman doet de soundtrack en Rooney Mara doet mee dan wil ik het zeker zien. Zo te zien maakt Soderbergh weer gebruik van de Red camera Smiley face Daar wordt ik zowiezo blij van. Ik wil het zien.

Steve-O

Avatar

Banned "Thomas Newman doet de soundtrack en Rooney Mara doet mee dan wil ik het zeker zien. Zo te zien maakt Soderbergh weer gebruik van de Red camera Smiley face Daar wordt ik zowiezo blij van. Ik wil het zien."

Waarom word je blij van de RED camera?

Banned

Avatar

Steve-O "Waarom word je blij van de RED camera?"


Ik weet niet ik hou van die digitale beelden. Je bepaald er natuurlijk meteen de stijl van je film mee. Maar de beeldkwaliteit is dus zodanig groot, clean en foutloos. Kijk naar films als The Social Network, Girl with the Dragon Tattoo, Magic Mike, The Amazing Spiderman,... Ik heb er al eens mee gefilmd en was er meteen weg van. Ik vind het gewoon mooi. Al heeft op film draaien ook z'n charmes. De prijs, rond de 17.500 dollar is verhoudingsgewijs laag voor de kwaliteit die de camera biedt en is in de laatste jaren daarom geliefd in de filmindustrie.

Vele kijkers zien wel niet of ze nu naar die of die camera zitten te kijken en waarschijnlijk kan het weinig mensen schelen met wat de film in beeld is gebracht maar vaak bepaal je daar al de 'look' van je film mee. Hier bij ons in de filmindustrie wordt vaak Red of Arriflex gebruikt.

Dit is een test video gemaakt door David Fincer om de Red camera uit te testen met Dicaprio als acteur. Het is wel één shot maar daarom niet minder de moeite. Mocht het de opening van een film zijn was ik al verkocht. :P

Panopticon

Avatar

Een klein beetje Contagion sfeertje. Wordt vast een aardige film maar het wordt tijd dat Soderbergh weer een topper zoals Traffic gaat maken.

Steve-O

Avatar

Banned "Ik weet niet ik hou van die digitale beelden. Je bepaald er natuurlijk meteen de stijl van je film mee. Maar de beeldkwaliteit is dus zodanig groot, clean en foutloos. Kijk naar films als The Social Network, Girl with the Dragon Tattoo, Magic Mike, The Amazing Spiderman,... Ik heb er al eens mee gefilmd en was er meteen weg van. Ik vind het gewoon mooi. Al heeft op film draaien ook z'n charmes. De prijs, rond de 17.500 dollar is verhoudingsgewijs laag voor de kwaliteit die de camera biedt en is in de laatste jaren daarom geliefd in de filmindustrie.

Vele kijkers zien wel niet of ze nu naar die of die camera zitten te kijken en waarschijnlijk kan het weinig mensen schelen met wat de film in beeld is gebracht maar vaak bepaal je daar al de 'look' van je film mee. Hier bij ons in de filmindustrie wordt vaak Red of Arriflex gebruikt.

Dit is een test video gemaakt door David Fincer om de Red camera uit te testen met Dicaprio als acteur. Het is wel één shot maar daarom niet minder de moeite. Mocht het de opening van een film zijn was ik al verkocht. :P
"

Oké. Ik ben meer van het echte film maar ik ben geen digitaal-hater of hoe dat ook word genoemd :p Maar, ik weet niet waar het aan ligt, maar vooral bij de RED EPIC heb ik vaak dat het net lijkt alsof beeld teveel één bepaalde kleur heeft. Nou zou dat wel veel tot zowat alles te maken hebben met de belichting ik heb toch ook vaak dat het beeld vlak is of juist soft. Ik vond het beeld echt minder bij POTC4 en bij TASM. TGWTDT zag er dan weer wel erg mooi uit.
Enfin, ik denk dat digitaal nog (lang) niet uit ontwikkeld is en ik zie dat graag bevorderen.

De film waarin ik digitaal (tot dusver) het mooist uit de verf vind komen, maar dan ook vooral door de cinematografie van de film zelf die ontzettend mooi is, is Skyfall. Maar er gaat niks boven 65mm en IMAX. Ik zie het liefst dat zulke grote films met 35mm of als het echte knallers zijn, met 65mm en IMAX gefilmd worden. Dat mag van mij echt meer gebruikt worden.

nieuwslaatste nieuws

meest populair