Disney+ stuurt abonnees e-mail met verontrustende boodschap

Disney+ stuurt abonnees e-mail met verontrustende boodschap

Geen paniek!

Diverse abonnees van Disney+ hebben een foutieve e-mail ontvangen met de boodschap dat zij hun betalingsgegevens moeten bijwerken om hun account te behouden. Dat blijkt uit verscheidende berichten op social media. Wat is er aan de hand?

Disney heeft meerdere abonnees per ongeluk een e-mail gestuurd waarin zij onterecht werden gewezen op een betalingsprobleem. "Je betaling kan helaas niet worden verwerkt. Werk je betalingsgegevens bij zodat je gebruik kan blijven maken van Disney+", valt te lezen in het bericht. Klanten die deze e-mail hebben ontvangen snappen er niets van. Dat blijkt uit verontwaardigende reacties op social media.

Administratieve fout
In een reactie aan Disneyplusser laat Disney weten dat het hier om een 'administratieve fout' gaat. Volgens een woordvoerder hoeven de klanten die zo'n e-mail hebben ontvangen zich geen zorgen te maken en blijft hun abonnement gewoon doorlopen. Het probleem zou voornamelijk optreden bij gebruikers die hun abonnement via een iDEAL-betaling van 1 cent hebben afgesloten.

Bekijk de afbeelding
Foutje, kan gebeuren.

NieuwsFilm

meest populair