Marvel-actrice over haar geurkaars die naar vagina ruikt

Gwyneth Paltrow mocht haar bijzondere producten promoten op de nationale televisie.

Goop, het omstreden lifestylemerk van Gwyneth Paltrow, lanceerde vorige maand een kaars met de geur van vagina. Het veelbesproken product was in mum van tijd uitverkocht. In The Ellen DeGeneres Show licht Paltrow de gedachte achter haar vaginakaarsje toe.

"Het was een feministisch statement", onthult Paltrow over de kaars die volgens haar een geurenmix heeft die aan het vrouwelijk geslachtsdeel doet denken. "Vrouwen wordt wijsgemaakt dat zij zich tot op een zekere hoogte moeten schamen voor hun lichaam, dus als je een kaars met zo'n tekst aansteekt op tafel, maak je best wel een statement", legt de beroemde onderneemster verder uit.

Kritiek
Hoewel er dikwijls nogal lacherig wordt gedaan over de producten van Goop, ligt het merk flink onder vuur voor de onbewezen gezondheidsclaims die het verkondigt. Paltrow maakte onlangs duidelijk dat alle kritiek op haar lifestylemerk haar ondertussen behoorlijk de strot uitkomt. "Al die sites die negatief over mij schrijven willen gewoon een graantje meepikken van mijn succes", liet de actrice toen optekenen in een interview.



NieuwsFilm

meest populair