Het mag allemaal wat 'minder heet' van Miley Cyrus dus ze gaat ijsjes verkopen

Het mag allemaal wat 'minder heet' van Miley Cyrus dus ze gaat ijsjes verkopen

De zangeres is een samenwerking aangegaan met een bekend ijsjesmerk.

Van de altijd wilde Miley Cyrus krijgen sommige fans het behoorlijk warm. Gelukkig heeft de zangeres daar nu een oplossing voor gevonden: een verkoelend ijsje.

Miley Cyrus is een samenwerking aan gegaan met het bekende ijsjesmerk Magnum ter promotie van een virtueel optreden van de zangeres genaamd Miley in Layers. Deze show is gratis te streamen op donderdag 10 juni.

De show maakt gebruik van een speciale 8d-audiotechniek, waardoor het net lijkt of kijkers live aanwezig zijn bij het concert, zo beweert men althans.

"Onze sterkste kracht is onze individualiteit. Gedurende mijn ontwikkeling als artieste heb ik de kans gehad om de verschillende lagen van wie ik ben en wat mij genot brengt te ontdekken", vertelt Cyrus over haar samenwerking.

"Of het nou gaat om het schrijven van muziek in de studio, het optreden op een podium voor duizenden fans of het dragen van kleding waarin ik me sterk voel".


Het gebeurt de laatste tijd wel vaker dat beroemde sterren hun naam verbinden aan voedselmerken. Zo is Lady Gaga sinds enige tijd het gezicht van koekjesmerk Oreo.

NieuwsFilm

meest populair