Jim Carrey's 'The Cable Guy' kan niet wennen aan 5G in grappige commercial

Jim Carrey's 'The Cable Guy' kan niet wennen aan 5G in grappige commercial

Inclusief het slisje...

The Cable Guy (1996) wordt over het algemeen gezien als één van Jim Carrey's minste titels, ondanks dat hij vooral hier helemaal los mag gaan met zijn beroemde elastische gekkebekkentrekkerij.

In de loop der jaren heeft de film van Ben Stiller een kleine cultstatus opgebouwd en nu heeft Carrey zich opnieuw in de overall gehesen.

Hij deed dit voor een ongeveer $13-14 miljoen dollar kostende commercial die tijdens de Super Bowl vertoond werd om 5G-internet te promoten.

De advertentie van het bedrijf Verizon begint met zijn Chip Douglas die op de deur van het appartement van een vrouw klopt en beweert daar de kabel te installeren. De vrouw legt vervolgens uit dat ze geen kabel nodig heeft vanwege Verizon 5G, waarop Chip in verwarring reageert.

Douglas gaat vervolgens het appartement binnen en onderzoekt het apparaat dat de 5G-verbinding mogelijk maakt, terwijl de twee de voordelen van het aanbod bespreken. Dan vertrekt Douglas, maar hij belooft later terug te komen om de verbinding opnieuw te controleren, tot grote ergernis van de vrouw. Bekijk de spot hieronder:


Kritische flop, commercieel succes
In de (best wel donkere) comedy speelde Carrey een eenzame en geestelijk gestoorde kabelman. Wanhopig op zoek naar menselijke connecties dringt hij ongevraagd binnen in het leven van één van zijn klanten (gespeeld door Matthew Broderick).

Hoewel matig ontvangen, was The Cable Guy een box-office-hit en verdiende meer dan het dubbele van diens productiebudget terug.

NieuwsFilm

meest populair