Bloedmooie Blake Lively weet dat marketing werkt op Insta

Bloedmooie Blake Lively weet dat marketing werkt op Insta

'Ze houdt de aandacht vast'

De jarige Blake Lively viert haar vijfendertigste verjaardag op een zonovergoten plekje. Ze staat in een waanzinnig witte bikini naast een zwembad met kinderspeelgoed. Je ziet een blauwe lucht en palmbomen. Blake is overduidelijk afgetraind en daar doet zij veel voor. De foto staat hier.

Vrolijk meldt zij: "Summer lovin' had me a blast."

Een verwijzing naar de heerlijke plek waar zij is, haar verjaardag, een zomers liedje uit de musical Grease en gelijk een respectvolle verwijzing naar Olivia Newton-John die net overleden is. Haar marketing werkt. Binnen een dag zit zij op meer dan twee miljoen likes.

Marketing
Blake is moeder van drie dochters en gelukkig samen met Ryan Reynolds. Ze tagt hem bij de bikini-post en hij hint gelijk naar zijn voetbalteam - ook marketing - met:
"Wrexham is de Ibiza van Wales."

Zelf heeft zij nog weinig filmprojecten staan. Haar man wel. Ze hebben de afspraak dat zij filmprojecten rond de kinderen inplannen en dat is voor nu even aan Ryan. Dus houdt zij haar volgers warm met wisselende posts. Niet al te veel. Maar net genoeg.

Marketing is aan beiden welbesteed. Ryan Reynolds heeft ook een marketing bureau. Blake heeft het zelf druk zat. Het Instagram-account van Blake Lively zit vol gezellige uitstapjes en grapjes, mooie kleding - ze is ambassadeur van verschillende merken, haar films en
Betty Fuzz, het drankje dat zij graag promoot. Zodra zij een outfit laat zien, heeft zij miljoenen likes, zoals deze post laat zien:



Blake is niet saai en 'overpost' niet, waardoor mensen blijven kijken naar wat zij te melden heeft. Ze houdt de aandacht vast. Best knap! Zo laat het filmpje hieronder slim zien, dat zij haar acteertalent uit The Shallows weet te combineren met de bubbels in het drankje. Droog meldt zij:
"Finding Nemo: Deleted scenes.



NieuwsFilm

meest populair