Popster Ben Affleck in vermakelijke reclamevideo voor Dunkin' Donuts: "Dit ben ik nu"

Popster Ben Affleck in vermakelijke reclamevideo voor Dunkin' Donuts: "Dit ben ik nu"

Ben Affleck probeert zijn imago te veranderen door in een reclame voor Dunkin' Donuts te laten zien dat hij niet altijd saai en verveeld is.

Ben Affleck lijkt zijn imago serieus te nemen. De producer, schrijver en acteur uit Air, The Batman, Armageddon en Pearl Harbor werkt in een nieuwe commercial met Dunkin' Donuts hard aan een nieuw imago.

Het werd speciaal gemaakt voor de Amerikaanse Superbowl. De nieuwe reclame is in de onderstaande YouTube-video van Dunkin' te zien. Daarin trekt Ben Affleck het commentaar aan. Hij is niet altijd saai en verveeld en besluit wat aan zijn situatie te doen.

Moeilijk om te zien
Hij weerspreekt het 'de meest verveelde man'-imago met zijn favoriete koffie in de hand en zegt: "Nee, altijd observerend en oplettend. Hoe moeilijk kan dat zijn om dat te zien?"

Daarop kan de kijker zien dat hij een nieuwe ambitie heeft: Ben wil een rapper worden. Maar zijn ideeën lijken verouderd en het ziet er naar uit dat hij zijn nieuwe carrière kan vergeten. De commercial eindigt met waarschijnlijk een gepland vervolg dit aankomende Superbowl-weekend.

Onderschat hem niet
De grappige reclame hint duidelijk naar Jennifer Lopez. Ben zegt onder meer: "Wat vind je van Blo door Jlo?" en "Ze zeggen dat je niets waard bent. Je bent maf, van middelbare leeftijd, onhandig en blank en zonder ritme. Maar onderschat deze vent niet. Dit ben ik nu."



NieuwsFilm

meest populair