Channing Tatum weet voetbalteam helemaal gek te krijgen: "oogcontact!"

Channing Tatum helpt Wrexham-voetballers met promotie voor Stok Cold Brew in humoristische kleedkamerscène.

Toen Ryan Reynolds en Rob McElhenney de voetbalclub Wrexham kochten, wist het team - en het publiek - niet wat hen te wachten stond: een groot mediaspektakel.

In een recente Instagram-video van Ryan wordt nu Channing Tatum ingeschakeld om aandacht te vragen voor het voetbalteam en de sponsor Stok Cold Brew. Met zijn komst in de kleedkamer worden herinneringen opgeroepen aan zijn rol in Deadpool & Wolverine en Magic Mike.

Oogcontact houden
Channing springt op tafel en zegt tegen de voetballers: "Jullie bazen zijn niet blij met jullie overwinningsdansjes. Probeer mij dus te volgen. Het belangrijkste is oogcontact. Laat hen voelen dat je hebt gescoord."

Vervolgens toont hij verschillende danspasjes die de voetballers stoïcijns waarnemen. Op hun beurt verandert de kleedkamer in één groot festijn. Alle spelers veranderen in gekken.

Stijlvol blijven
Op het moment dat kleren worden uitgetrokken, roept Channing: "Nee, nee, ik heb Ryan en Rob beloofd dat het stijlvol zou blijven. Iedereen, doe je kleren weer aan!" De reclame werd gemaakt voor de Super Bowl en is te zien in de YouTube-video.



Bij de reacties genieten mensen van de reclame. Iemand schreef dat dit nooit zou gebeuren met een kopje thee.

NieuwsFilm

meest populair