In de film reist een ambitieuze manager naar Frankrijk om nog voor Kerstmis een wereldberoemd champagnemerk over te nemen, maar een romance met een charmante Parijzenaar gooit de planning om. Op Rotten Tomatoes is nog geen Tomatometer-score, maar van de acht opgenomen recensies zijn er zes 'fresh'.
Chemie en Parijs
Rachel Wagner van Hallmarkies Podcast waardeert de lichtvoetige romantiek en de setting: "Ik vind beide hoofdrolspelers sterk; ze hebben goede chemie en Parijs is romantisch. Ik heb genoten." Haar oordeel valt positief uit, waarbij vooral de leads en de locatie eruit springen.
John Anderson van Wall Street Journal prijst de humoristische inzet: "Grappen hebben meer tractie in een film die zo zelfbewust uitgevoerd is; de humor werkt omdat die uit de lucht komt vallen en zo incongruent is met de algemene stemming."
Grappen en gloed
William Bibbiani (TheWrap) ziet een sterker komisch dan romantisch hart: "Het romantische deel van Johnsons romkom suddert op laag vuur, maar het komediegedeelte brandt net wat feller."
The Guardian-recensent Adrian Horton is kritischer en geeft een 'rotten'-score: "Hoe lyrisch er ook wordt gedaan over de luxe van champagne, niemand doet alsof dit meer is dan massaproduct; de dingen om te haten zijn óók de dingen om te waarderen - een echte 'champagne problem'."
Seizoenscombo
Isabella Soares (Collider) noemt het herkenbaar, maar passend: "Hoe Hallmark-achtig deze Netflix-romkom ook is, hij biedt precies de combinatie die je verwacht van een kerstfilm." Daarmee onderstreept ze de publieksvriendelijke insteek en de functionele mix van romantiek en humor.