Video

Trailer 'Man of Steel'!

Superman is helemaal terug.

Beste filmliefhebber,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt. Dit vinden wij jammer, want FilmTotaal is dankzij onze advertenties gratis toegankelijk. Graag willen we je vragen een uitzondering te maken voor FilmTotaal. Hoe je dat moet doen lees je hier.

M.v.g FilmTotaal

door Bram de Groot op 11.12.2012 om 19:53 in Video
Na de filmposter eerder deze maand zie je hieronder de nieuwe trailer van Zack Snyders superheldenfilm Man of Steel, waarin de hoofdrollen zijn voor Henry Cavill, Michael Shannon, Antje Traue, Amy Adams, Kevin Costner, Diane Lane, Russell Crowe, Julia Ormond, Harry Lennix, Christopher Meloni en Laurence Fishburne.

Vanaf 14 juli 2013 in de Nederlandse (3D) bioscoop.

In Man of Steel zwerft de jonge verslaggever Clark Kent de hele wereld over om verslag uit te brengen over verschillende nieuwsonderwerpen. Wanneer hij wordt gedwongen om zijn geheime krachten te gebruiken om te hulp te schieten bij een crisis in West-Afrika, keert hij terug naar zijn geboortedorp Smallville om meer te weten te komen over zijn afkomst en hoe hij als held ter wereld is gekomen.

65 Reacties

account_circleLog in of registreer om mee te praten.

JamesBond

Avatar

Het ziet er ongelooflijk heftig uit! Wordt denk ik wel 1 van de toppers van 2013!

Bilbo

Avatar

Ziet er geweldig uit T+) Wat ik tot nu toe gezien heb van deze film is geweldig! Staat op m'n lijstje voor volgend jaar. Heb zelf weinig met Superman, maar dit is vrij gaaf!

sephiroth1986

Avatar

Heb normaal niet zoveel met Superman als superheld, maar deze trailer maakt mij ZEER nieuwsgierig!

Ereptile

Avatar

Zelf heb ik Superman ook nooit echt een leuk personage gevonden. Hij is enorm over-powered. Maar in deze trailer ziet het er in het begin een stuk menselijker uit.
Mooie trailer, en vooral de voice over op het einde is goed Smiley face

MrMister

Avatar

Superman all the way!!! Wat een te gekke trailer ongelooflijk, its a good day to be a geekSmiley face

benjamin

Avatar

Net als sommigen anderen hier heb ik Superman altijd al een doodsaaie held gevonden. Maar met deze trailer kijk ik toch uit naar z'n nieuwste film.

FilmMaster

Avatar

Ben niet zo'n superman fan,vind de oude films met reeve's wel goed.maar deze trailer is erg tof.
ga hier wel voor naar de bios denk ik.Snyder en Nolan aan het roer,kan haast niet fout gaan toch? Smiley face
De duistere toon waar beide regiseurs om bekend staan,slaat hier zeker aan.

Banned

Avatar

Weer een aantal leuke nieuwe trailers deze week. Eerst Oblivion, After Earth, vandaag The Lone Ranger en Man of Steel. Wordt een leuk filmjaar!

Secret1994goesFilm

Avatar

Sprakeloos... dit gaat echt een Superman-film worden die we nog nooit hebben mogen bewonderen...

filmjunky

Avatar

Heb niet veel met superman maar dit wordt vet :W
Kan niet wachten!
Heerlijk T+)

Jonathancrane

Avatar

Even aanrader achter dit bericht titel zetten.

jaime91

Avatar

Het valt me op hoe rustig deze trailer is vergeleken met andere superhero trailers zoals Iron Man 3 bijvoorbeeld. Echt heel tof, ik ga er ook vanuit dat in deze film meer drama zal zitten dan in de marvel films. Prachtige muziek ook (al zat ik toch te wachten op de epische superman tune die niet kwam wordt dus even wennen dat die er niet meer inzit) en de CGI is ook prachtig net als dat beetje actie wat ze laten zien. En een ontzettend korte blik op Zod! Zo tof!

Ik heb echt zelden tot nooit kippenvel van een trailer maar deze wist dat toch te bewerkstelligen. Dit gaat idd 1 van de toppers worden van 2013, kan niet anders!

simonvp23

Avatar

Ongelooflijk hoe ze deze film hebben aangepakt. Superman lijkt mij de moeilijkste superheld om serieus te verfilmen. Maar toch doen ze het ! Nolan en Snyder hebben er hun werk duidelijk in gestoken. Kan ook niet anders met zo'n getalenteerd duo Smiley face

Steve-O

Avatar

TOP!!!!!!!!!!!!!!!! Echt geweldig dit!

Ik kan echt niet wachten om dit spektakel in de bios te zien!

filmgast

Avatar

Wow, gaat Superman dan eindelijk een keer een badass worden? Zin in!

Merlin

Avatar

Mooie, sfeervolle trailer met veel oude bekenden (Costner, Crowe). Jammer alleen van de "Gladiator"-soundtrack-achtige opening. Er zal ongetwijfeld een vervolg op deze film komen, want aartsvijand Lex Luthor staat niet op de karakter-lijst. Ik hoop dat Nolan in de toekomst weer wat meer originele films (alla "Memento", "The Prestige", "Inception") gaat maken, want te veel superhelden-films staat denk ik niet zo goed op zijn CV.

jaime91

Avatar

Merlin "Ik hoop dat Nolan in de toekomst weer wat meer originele films (alla "Memento", "The Prestige", "Inception") gaat maken, want te veel superhelden-films staat denk ik niet zo goed op zijn CV."

Ten eerste hij maakt deze film niet, hij produceert en schrijft hem. En ten tweede hoezo staat dat niet zo goed? Zijn Batman Saga was prachtig, top en episch en een voorbeeld voor velen dus daar mag hij absoluut trots op zijn. En hoewel hij Man Of Steel niet regisseert ziet dit er ook weer prachtig, top en episch uit.

De beste man staat garant voor kwaliteit. Dus ik zie het probleem niet.

Merlin

Avatar

jaime91 "Ten eerste hij maakt deze film niet, hij produceert en schrijft hem. En ten tweede hoezo staat dat niet zo goed? Zijn Batman Saga was prachtig, top en episch en een voorbeeld voor velen dus daar mag hij absoluut trots op zijn. En hoewel hij Man Of Steel niet regisseert ziet dit er ook weer prachtig, top en episch uit.

De beste man staat garant voor kwaliteit. Dus ik zie het probleem niet."

Dat laatste klopt, maar ik zie hem liever originele films maken. Superhelden-films doorstaan doorgaans niet de tand des tijds. Nu is iedereen nog vol lof over zijn Batman-trilogie, maar hoe is dat over 10 jaar. Hetzelfde geldt ook voor Bond-films, zij het in mindere mate. Maar een film als "The Prestige" zie ik nog steeds graag, omdat het een origineel plot heeft.

jaime91

Avatar

Merlin "Dat laatste klopt, maar ik zie hem liever originele films maken. Superhelden-films doorstaan doorgaans niet de tand des tijds. Nu is iedereen nog vol lof over zijn Batman-trilogie, maar hoe is dat over 10 jaar. Hetzelfde geldt ook voor Bond-films, zij het in mindere mate. Maar een film als "The Prestige" zie ik nog steeds graag, omdat het een origineel plot heeft."

Nou ik denk dat zijn Batman films de komende jaren wel in onze herinneringen zullen blijven. Als je nu al ziet hoe veel superhelden films net als zijn Batman films de donkere kant op gaan dan wil dat toch wat zeggen. En iedere keer als dat gebeurt dan worden zijn films er weer als voorbeeld bij gehaald.

Kortom Nolan heeft daarmee absoluut wat los gemaakt, en wat origineels laten zien. En dan heb ik het nog niet gehad over het succes/opbrengsten van die films, en over Heath Ledger zijn laatste acteer prestatie wat ook voor altijd in onze herinnering zal blijven, althans laat ik voor mezelf spreken bij mij in ieder geval. En diegene die ooit weer een Batman film zal gaan maken, zal zich ook ontzettend moeten bewijzen. Want er zullen absoluut mensen zijn die gaan vergelijken, dus dat wordt een zware dobber.

Dus ik kan me niet voorstellen dat we zijn Batman films snel zullen vergeten of snel gedateerd worden ofzo. Of dat voor Man Of Steel ook zo zal zijn moet nog blijken, maar Nolan regisseert deze niet en dat moeten mensen niet vergeten.

B@chelor

Avatar

Awesome!

@Bram, de film komt uit op 20 juni 2013. Staat op IMDb, Pathé.nl en zelfs op jullie filmpagina. 14 juli valt op trouwens op een zondag.

wallace

Avatar

Ja, dit wordt interessant. Wordt vast wel vet.

Merlin

Avatar

jaime91 "Als je nu al ziet hoe veel superhelden films net als zijn Batman films de donkere kant op gaan dan wil dat toch wat zeggen. En iedere keer als dat gebeurt dan worden zijn films er weer als voorbeeld bij gehaald."

Hmmm ... ik weet niet in hoeverre Nolan verantwoordelijk is voor een herleving van de "film noir". Als je Japanse cinema bekijkt, zie je thema's als melancholie en somberheid regelmatig terugkeren. Superhelden-films als "Daredevil" en "The Punisher" waren ook somber, net als het Japanse "Casshern". Deze films kwamen uit voor "Batman Begins". Ook de reboot of prequel is niet door Nolan uitgevonden. Dat Nolan garant staat voor interessante plots (mede dankzij zijn broer) en het visueel erg mooi weet te verfilmen, onderken ik.

jaime91

Avatar

Merlin "Hmmm ... ik weet niet in hoeverre Nolan verantwoordelijk is voor een herleving van de "film noir". Als je Japanse cinema bekijkt, zie je thema's als melancholie en somberheid regelmatig terugkeren. Superhelden-films als "Daredevil" en "The Punisher" waren ook somber, net als het Japanse "Casshern". Deze films kwamen uit voor "Batman Begins". Ook de reboot of prequel is niet door Nolan uitgevonden. Dat Nolan garant staat voor interessante plots (mede dankzij zijn broer) en het visueel erg mooi weet te verfilmen, onderken ik."

Klopt maar ik bedoel meer dat er nu wel constant naar verwezen wordt. Toen de eerste trailer van Iron Man 3 verscheen en hij op het eerste gezicht de donkere kant op leek te gaan (wat later door de makers weer ontkend is) werd meteen gerefereerd naar Nolan. Nu er een reboot komt van The Fantastic Four die ook de donkere kant opgaat werd meteen gerefereerd naar Nolan, hetzelfde geld voor de Spider-Man reeks van Marc Webb. Ik durf te wedden dat bij de recensies van Man of Steel dat ook weer gaat gebeuren. Dat is meer wat ik bedoel.

Het gebeurde trouwens zelfs bij Skyfall.

Merlin

Avatar

jaime91 "Klopt maar ik bedoel meer dat er nu wel constant naar verwezen wordt ... Het gebeurde trouwens zelfs bij Skyfall."

Begrijp ik. "Casino Royale" was ook somber van toon. Dus hoewel Nolan een hoop elementen uit andere films steelt, is hij misschien wel verantwoordelijk voor een hernieuwde belangstelling voor melancholie in Westerse films.

akketa

Avatar

Merlin "Hmmm ... ik weet niet in hoeverre Nolan verantwoordelijk is voor een herleving van de "film noir". Als je Japanse cinema bekijkt, zie je thema's als melancholie en somberheid regelmatig terugkeren. Superhelden-films als "Daredevil" en "The Punisher" waren ook somber, net als het Japanse "Casshern". Deze films kwamen uit voor "Batman Begins". Ook de reboot of prequel is niet door Nolan uitgevonden. Dat Nolan garant staat voor interessante plots (mede dankzij zijn broer) en het visueel erg mooi weet te verfilmen, onderken ik."


Het is vooral dat hij heeft bewezen dat Superheldenfilms én donker én erg goed konden zijn. The Dark Knight is al een moderne klassieker. De andere 2 kunnen zich ook al meten met de beteren.

Daredevil en The Punisher worden nou niet echt gezien als kwaliteitsfilms. DD had een Director's Cut nodig om beter te worden en The Punisher (oud en nieuw) blijven standaardwerkjes.

De Japanse films missen dan ook de hier bekende comics achtergrond.

Marvel had zijn successen als top van de entertainment. Maar buiten Burton's Batman Returns kwam niemand eigenlijk in de buurt van genreoverschrijdende kwaliteit als dat Nolan met de westerse comic superheld Batman heeft gedaan.

benjamin

Avatar

jaime91 "De beste man staat garant voor kwaliteit. Dus ik zie het probleem niet."


Een probleem zie ik nu ook niet, maar van mij mag hij toch z'n superheldenfilms afwisselen met andere projecten. Een nieuwe film als Memento zou toch geweldig zijn.

Merlin

Avatar

akketa "Maar buiten Burton's Batman Returns kwam niemand eigenlijk in de buurt van genreoverschrijdende kwaliteit als dat Nolan met de westerse comic superheld Batman heeft gedaan."

Vergeet "The Crow" niet, dat ook bekend staat als een film die de weg opende naar donkere superheldenfilms.

marcoo1987

Avatar

Ziet er achterlijk vet uit!!! can't wait for this one!! en eigenlijk heb ik niet zoveel met superman, maar dit moet gewoon geweldig worden.. ik zeg aftellen maar!!!! :D

jaime91

Avatar

benjamin "Een probleem zie ik nu ook niet, maar van mij mag hij toch z'n superheldenfilms afwisselen met andere projecten. Een nieuwe film als Memento zou toch geweldig zijn."

Tuurlijk, maar mij maakt het niet zo heel veel uit of hij nou superhelden films maakt of een ander genre, zolang hij maar kwaliteit blijft leveren.

Maar ik denk dat dat ook wel noodzakelijk is. Want als Nolan alleen nog maar superhelden films zou regisseren, schrijven en/of produceren dat mensen dat op een gegeven moment ook wel gezien hebben. Wat hij met Batman deed was nogmaals bijzonder en vrij nieuw in het superhero genre. Dus mensen waren daardoor benieuwd en geïnteresseerd. Nu zijn mensen benieuwd wat hij gaat doen met het Superman personage omdat dat door vele (en de reacties hier bewijzen dat ook maar weer) als een vrij saai en duf personage gezien werd. Dus dit zal vast en zeker ook wel weer een succes worden. Maar ik denk dat die interesse uiteindelijk wel af zal nemen omdat mensen uiteindelijk gewend zullen raken aan zijn stijl in dit genre, dus daarom zal hij ook wel moeten.

Maar ik denk dat dat ook wel goed zal komen en Nolan dat zelf ook wel weet. Hij heeft niet voor niets de regie voor deze film afgeslagen. En het is niet voor niets dat hij stopt met zijn Batman reeks. Ik vertrouw hem daar wel in.

Hij neemt vooral interessante projecten aan, en Superman is absoluut een interessant project als je kijkt naar de mening van veel mensen. En dat kan ik enorm waarderen.

akketa

Avatar

Merlin "Vergeet "The Crow" niet, dat ook bekend staat als een film die de weg opende naar donkere superheldenfilms."


The Crow!

Goede film met ook een tragisch einde van een acteur.


Maar ook die film blijft in de culthoek hangen. En heeft vervolgen die eigenlijk de naam niet mogen dragen.

Maar het belangrijkste wapenfeit in de "Nolan en zijn stempel"-kwestie is dat hij van TDK een ijzersterke misdaadfilm heeft gemaakt, die zeker in 1 adem genoemd mag worden met Heat, waar "toevallig" ook een superheld in zit.

Merlin

Avatar

akketa "... Heat, waar "toevallig" ook een superheld in zit."

Vertel ... wie is deze superheld in "Heat" (ook een erg goede film)?
Ik moet weer eens wat oude films gaan afstoffen komende weken.

Decepticon

Avatar

UnknowB "Sprakeloos... dit gaat echt een Superman-film worden die we nog nooit hebben mogen bewonderen..."
Dat heeft C.Nolan laatst toch ook in een interview gezegd?

Ik sluit me bij iedereen aan.... ziet er gruwelijk goed uit!!! En de muziek klinkt er ook erg lekker bij! Ook heel erg goed dat ze zo weinig laten zien, we worden gewoon geteased hier verdikkeme! Die paar shots van de actie...... dit wordt volgens mij EPIC!!!
Ik heb het gevoel dat deze film de maatstaf voor Superman gaat worden, wat C.Nolan zijn trilogie voor Batman is.

PRIME

Avatar

Merlin "Dat laatste klopt, maar ik zie hem liever originele films maken. Superhelden-films doorstaan doorgaans niet de tand des tijds. Nu is iedereen nog vol lof over zijn Batman-trilogie, maar hoe is dat over 10 jaar. Hetzelfde geldt ook voor Bond-films, zij het in mindere mate. Maar een film als "The Prestige" zie ik nog steeds graag, omdat het een origineel plot heeft."


Dit slaat echt nergens op. Nolan's batman trilogie is gebasseerd op een superheld, ja, maar zijn trilogie is echt wel origineel. Om je eerlijk te zeggen denk ik bij Nolan liever terug aan TDK Trilogy dan aan Memento of Inception. Denk dat over 10 jaar mensen JUIST terug denken aan de trilogie dan aan memento.

Merlin

Avatar

PRIME "Om je eerlijk te zeggen denk ik bij Nolan liever terug aan TDK Trilogy dan aan Memento of Inception. Denk dat over 10 jaar mensen JUIST terug denken aan de trilogie dan aan memento."

Ieder zijn meug.

eltorro

Avatar

Trailer is behoorlijk sterk, komt gelukkig over als een echte Zack Snyder film en niet iets van Nolan. Waarom is dit trouwens geen aanrader Smiley face

L0conut

Avatar

Merlin "Vertel ... wie is deze superheld in "Heat" (ook een erg goede film)?
Ik moet weer eens wat oude films gaan afstoffen komende weken."


Klassiek geval van oppervlakkig lezen, In een review van The Dark Knight, wordt de vergelijking gelegd met Heat, in de zin dat het een "city sized crime story is". :B

akketa

Avatar

Merlin "Vertel ... wie is deze superheld in "Heat" (ook een erg goede film)?
Ik moet weer eens wat oude films gaan afstoffen komende weken."


Lees mijn laatste zin nog maar eens een keer. ;)

RyanC

Avatar

Met Nolan aan het roer kun je er van uitgaan dat de film een donkere benadering krijgt. Dit werkte bij the Dark Knight trilogie natuurlijk uitstekend omdat het in de geest van de films en het verhaal pastte. Of dit ook voor Man of Steel geldt is nog maar de vraag. Misschien heeft het verhaal van Superman een lichte invalshoek nodig. Ik zeg niet dat het lachen, gieren en brullen hoeft te zijn zoals The Avengers maar een beetje sympathie als hoofdpersoon kan geen kwaad. Maar Henry Cavill kennende zal het wellicht het alombekende melodrama worden.
De trailer ziet er overigens verbluffend uit! Dit zal zeker een van de highly anticipated films van 2013 worden.

Frietgezicht

Avatar

Merlin "Vertel ... wie is deze superheld in "Heat" (ook een erg goede film)?
Ik moet weer eens wat oude films gaan afstoffen komende weken."



Val Kilmer natuurlijk,nog steeds de enige echte Batman ;)

Frietgezicht

Avatar

RyanC "Met Nolan aan het roer kun je er van uitgaan dat de film een donkere benadering krijgt. Dit werkte bij the Dark Knight trilogie natuurlijk uitstekend omdat het in de geest van de films en het verhaal pastte. Of dit ook voor Man of Steel geldt is nog maar de vraag. Misschien heeft het verhaal van Superman een lichte invalshoek nodig. Ik zeg niet dat het lachen, gieren en brullen hoeft te zijn zoals The Avengers maar een beetje sympathie als hoofdpersoon kan geen kwaad. Maar Henry Cavill kennende zal het wellicht het alombekende melodrama worden.
De trailer ziet er overigens verbluffend uit! Dit zal zeker een van de highly anticipated films van 2013 worden."


Als dit over Spider-Man ging begreep ik je bericht helemaal maar vind Superman(Clark) qua humor juist erg saai en ook de personages om hem heen zijn vaak niet erg komisch dacht ik dus kunnen ze t beter lekker grimmig en donker maken met hier en daar een geintje.

jaime91

Avatar

Frietgezicht "Val Kilmer natuurlijk,nog steeds de enige echte Batman ;)"

LOL!

Secret1994goesFilm

Avatar

Decepticon "Dat heeft C.Nolan laatst toch ook in een interview gezegd?

"

Heeft die dat echt gezegd met die woorden (in het Engels)? Ik zei gewoon maar wat ik von de trailer vond;D

movieboy

Avatar

Ik heb hier geen woorden voor. Alleen maar WOW!

:W

meanrat

Avatar

Ja ja ja ja ik heb hier maar drie woorden voor:

"IK"
"WIL"
"ZIEN"

Decepticon

Avatar

UnknowB "Heeft die dat echt gezegd met die woorden (in het Engels)? Ik zei gewoon maar wat ik von de trailer vond;D"
Ik was even in de war. Ik heb even opgezocht en het was Zack Snyder die dat gezegd heeft.

I think that you’re going to see a Superman you’ve never seen before. We approached it as though no other films had been made.

benjamin

Avatar

PRIME "Dit slaat echt nergens op. Nolan's batman trilogie is gebasseerd op een superheld, ja, maar zijn trilogie is echt wel origineel. Om je eerlijk te zeggen denk ik bij Nolan liever terug aan TDK Trilogy dan aan Memento of Inception. Denk dat over 10 jaar mensen JUIST terug denken aan de trilogie dan aan memento."


Verklaar wat je bedoelt met mensen. De grote massa die vooral van blockbusters houdt wel, maar daar zitten ook veel mensen tussen die Memento te moeilijk gaan vinden. Bij een ander publiek kan het wel eens omgekeerd zijn.

Galido

Avatar

Fantastisch!! Laat hem maar komen en begin meteen aan een vervolg zou ik zeggen Smiley face

Gigan72

Avatar

Airbender "Nolan, Nolan, Nolan. Laat Snyder maar stikken."


?????

Nolan heeft zelf gezecht dat het niet zijn film is het is de film van Snyder.

Maar trailer ziet er erg goed uit maar zo jammer dat het 3D wordt.

Secret1994goesFilm

Avatar

Gigan72 "?????

Nolan heeft zelf gezecht dat het niet zijn film is het is de film van Snyder.

Maar trailer ziet er erg goed uit maar zo jammer dat het 3D wordt."

Amai ;P jij bent één van de enigsten hier op FilmTotaal die 3D 'tof' vind ;P anderen klagen er voortdurend over als er weer een film in 3D is ;)

Glennekeeeee

Avatar

WAT EEN TRAILER!!! ZO EPISH! en die MUZIEK!!

ENKEL WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW

Gigan72

Avatar

Airbender "Op FT wordt gereageerd alsof het Nolan's werk is, terwijl hij alleen producer is. Sinds wanneer worden producers geprezen? :? Het gaat alleen om de naam 'Nolan' op de poster om bezoekers te trekken, that's it.."


O ok ik snap je ik had het even niet door wat je bedoelde.
Maar ik ben het met je eens

Merlin

Avatar

L0conut "Klassiek geval van oppervlakkig lezen, In een review van The Dark Knight, wordt de vergelijking gelegd met Heat, in de zin dat het een "city sized crime story is". :B"

Oh ja, die review ...

... ?!

Merlin

Avatar

akketa "Lees mijn laatste zin nog maar eens een keer. ;)"

Heath Ledger?

"Thou speaketh in riddles, sir!"

MaximusMeridius

Avatar

simonvp23 "Ongelooflijk hoe ze deze film hebben aangepakt. Superman lijkt mij de moeilijkste superheld om serieus te verfilmen. Maar toch doen ze het ! Nolan en Snyder hebben er hun werk duidelijk in gestoken. Kan ook niet anders met zo'n getalenteerd duo Smiley face"


Helemaal waar!:W

Ben blij dat de superhelden films tegenwoordig naar een hoger niveau worden getild. En dan bedoel ik niet perse het duistere sfeertje maar gewoon door de wat serieuze karakters en verhaallijnen. Zodat het meer richting genre, Thriller gaat ipv alleen Actie

Hancock

Avatar

Kippenvel !!!! Hier heb ik zin in!!!!

CoStarring

Avatar

.................................Ehhhmmm.................
Sorry! Maar ik heb echt ff geen woorden..................

Oja!

:-S WAT EEN FUCKING VETTE FILM!!!

veger

Avatar

De stem van Lisa Gerard en Russel Crowe in 1 film: altijd een goede combinatie! :Y

akketa

Avatar

Merlin "Heath Ledger?

"Thou speaketh in riddles, sir!""


Is het zo moeilijk?

Ik zeg dat TDK meer een misdaad film à la Heat is met gangsters en politie, waar toevallig een superheld in meespeelt, dan een superheldenfilm zoals we die van Marvel kennen.

RyanC

Avatar

Frietgezicht "Als dit over Spider-Man ging begreep ik je bericht helemaal maar vind Superman(Clark) qua humor juist erg saai en ook de personages om hem heen zijn vaak niet erg komisch dacht ik dus kunnen ze t beter lekker grimmig en donker maken met hier en daar een geintje."


Ik geef je gelijk dat Clark best wel een droge nerd is. Althans in de serie Lois & Clark. Bij Smallville was hij toch meer een stiekeme charmeur die niet wist wat te doen met zijn uiterlijk. Ik denk dat deze film, met oog op een naderende trilogie, meer baat heeft bij een serieus verhaal. Maar als de film een kijkadvies krijgt van 12 jaar en ouder dan kun je wel hier en daar een droge grap verwachten om het lollig te houden voor de kleintjes.
Ik hoop alleen niet dat de film de groffe fout begaat dat mensen Clark Kent niet herkennen wanneer hij Superman is door slechts een bril op en af te doen. OMG wat kon ik me daarover opwinden als ik de series keek. En wat betreft de reboot van Spider-Man heb je gelijk dat de film van serieuzer aanvoelde.

Merlin

Avatar

akketa "Is het zo moeilijk?

Ik zeg dat TDK meer een misdaad film à la Heat is met gangsters en politie, waar toevallig een superheld in meespeelt, dan een superheldenfilm zoals we die van Marvel kennen."

Ik dacht in je reactie te lezen dat er in "Heat" ook een rol voor een superheld weggelegd is ...

akketa

Avatar

Merlin "Ik dacht in je reactie te lezen dat er in "Heat" ook een rol voor een superheld weggelegd is ..."


T+) Goed zo!. :P

nieuwslaatste nieuws

meest populair