'No Time to Die' had maar liefst 70.000 euro aan Coca-Cola nodig...

'No Time to Die' had maar liefst 70.000 euro aan Coca-Cola nodig...

Maar waarvoor dan?

Het is nog steeds wachten geblazen op de release van No Time to Die. Gelukkig weten we nog niet alles over de wederom uitgestelde release. Vandaag horen we bijvoorbeeld over een motor-stunt, waar Coca-Cola cruciaal voor was.

Total Film heeft een uitgebreid artikel geplaatst over een stunt in No Time to Die en hoe die precies gemaakt is. Op een gegeven moment wordt James Bond in de film achtervolgd op een motor. Het idee was dat hij op een straat met kinderkopjes zou landen. Maar die zijn behoorlijk glad, dus makkelijk is dat niet.

Heel veel Coca-Cola
Hoofdrolspeler Daniel Craig bleek een oplossing bedacht te hebben voor de gladde kinderkopjes waar stuntman Paul Edwards op zou moeten landen. De productie kocht zo'n 70.000 euro (!) aan Coca-Cola en gooide de frisdrank op de kinderkopjes. Dat is een kleine 32.000 liter aan cola.

"Ik heb bijna 60.000 euro uitgegeven aan Coca-Cola voor de straten van Matera," aldus stuntbaas Lee Morrison. "Dus we zijn een behoorlijke tijd bezig geweest met Coca-Cola sproeien op gladde oppervlakken."

NieuwsFilm

meest populair