Heineken commercial 'No Time To Die' steekt de draak met corona

Heineken commercial 'No Time To Die' steekt de draak met corona

Humor is het beste medicijn...

Een nieuwe bierreclame voor Heineken, één van de hoofdsponsoren van Bond 25 oftewel No Time To Die, drijft heerlijk de spot met Covid-19 en zorgt voor wat luchtigheid in de huidige tijden.

Afzwaaiend 007-hoofdrolspeler Daniel Craig krijgt een biertje geserveerd, schenkt het tergend langzaam in, kijkt ernaar en zegt op kalme toon dat het drankje "het wachten waard was".

Als één van de eerste slachtoffers van de vermoeiende pandemie en na verschillende keren te zijn uitgesteld, staat het avontuur momenteel gepland voor een definitieve release volgende maand.

Standvastigheid
Inmiddels hebben een heleboel andere herfstreleases ervoor gekozen om naar volgend jaar te verhuizen, maar No Time To Die lijkt na 3x eindelijk te blijven zitten. Bekijk de commercial hieronder:

Per slot van rekening is het nu al de langste en duurste Bondfilm ooit gemaakt en nóg verdere vertragingen zullen het marketingbudget alleen maar verder verhogen waar niemand op zit te wachten.



NieuwsFilm

meest populair