Algemeen

"'The Avengers' meest overschatte film van 2012"

Ook 'Prometheus' staat hoog in de lijst.

Beste filmliefhebber,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt. Dit vinden wij jammer, want FilmTotaal is dankzij onze advertenties gratis toegankelijk. Graag willen we je vragen een uitzondering te maken voor FilmTotaal. Hoe je dat moet doen lees je hier.

M.v.g FilmTotaal

door Bram de Groot op 03.01.2013 om 08:00 in Algemeen
Op FilmTotaal startten we onlangs een terugkerende POLL. Ook andere websites pijlen de mening van hun bezoekers. Op de website van Los Angeles Times werd gevraagd welke van zeven films het meest overgewaardeerd is. De winnaar werd Joss Whedons The Avengers, ook lijstaanvoerder van de wereldwijde Box Office over 2012. Ruim 85% van de stemmers waren het met elkaar eens.

De andere titels zijn Prometheus (5%), Brave (1%), Ted (3%), Project X (2%), The Master (2%) en Cloud Atlas (2%). Verleden jaar ging de titel nog naar The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 en in 2010 mocht Inception de titel op zijn mouw spelden.

Weet ook dat je nog steeds kunt stemmen op je favoriete trailer uit december 2012!

35 Reacties

account_circleLog in of registreer om mee te praten.

spacey

Avatar

Over The Avengers en Cloud Atlas ben ik het eens. 2 over de top films. Project X heb ik niet afgekeken, dus kan er niet echt een goed oordeel over geven. Prometheus vond ik daarintegen een fantastische film, hoewel er wel meer in had gezeten.

In de tekst staat trouwens ondergewaardeerd en in de titel overschat?!?

Pete_027

Avatar

Ben ik het wel mee eens al wil dat niet zeggen dat de film slecht is.
Op bepaalde punten was de film wat te langdradig.

nilserr

Avatar

The Master is nog niet eens uit in Nederland. Hoe kunnen mensen hem dan nu al overschat vinden, op basis van trailers zeker? Ja, ik weet dat de film in de VS en op verschillende festivals al heeft gedraaid, maar zoveel mensen die op deze site komen hebben hem daar heus niet gezien.

FilmMaster

Avatar

Ja vrij logisch dat The Avengers dat gewonnen heeft.'t is een coole actie,maar heeft niet echt een verhaal waar je over moet nadenken ofzo.prometheus was volgens mij niet overschat,maar juist onderschat,want zo slecht is die film niet.

Dat inception ooit als overschat werd bestempeld,komt door haters denk ik.

Banned

Avatar

Pete_027 "Ben ik het wel mee eens al wil dat niet zeggen dat de film slecht is.
Op bepaalde punten was de film wat te langdradig."


+1

The Avengers was een van de betere Marvel films en heel leuk vermaak maar om het nu in m'n top 20 van beste films van 2012 te zetten. Nee hoor. Prometheus vind ik ook eerder ondergewaardeerd dan over... Wat een top Science Fiction prent! Had trouwens de beste special features op een blu-ray in 2012. Maar niet dat dat er eigenlijk toe doet.

Decepticon

Avatar

FilmMaster "Dat inception ooit als overschat werd bestempeld,komt door haters denk ik."
Dat is nu met The Avengers niet anders hoor.
Alle Nolanites in de US hebben daarop gestemd, wat dacht jij dan. Marvelites doen daar niet aan. :P

Ik vind het grote onzin, dat blijkt ook wel, zoals jij al aanhaalt, uit de winnaar van 2010, Inception.
Je moet bij The Avengers niet zo zeer naar het verhaal kijken, die is idd ook vrij simpel maar wel goed, maar is wat ondergeschikt aan de karakteruitwerking. Daar gaat bij deze film om!
Mensen die The Avengers overschat vinden, zien dat blijkbaar niet.
Iedereen wil gewoon The Avengers bij elkaar zien komen, zien bikkelen met elkaar en de strijd met de villains/aliens aan gaan.

YadMedia

Avatar

Mee eens. Nu nog Skyfall erbij en is delijst compleet...

Decepticon

Avatar

YadMedia "Mee eens. Nu nog Skyfall erbij en is delijst compleet..."
Daar ben ik het mee eens, die is imo ook het meest overschat.

Bilbo

Avatar

The Avengers is vermakelijk, maar daar blijft het dan ook bij..

Ed Crane

Avatar

85% oké, maar bijvoorbeeld Prometheus met 5% etc. ... dat betekent dus dat 95% niét op de film heeft gestemt, dat lijkt me een cijfer dat veel meer zegt... en iets soortgelijks geldt voor alle andere films dan The Avengers :P ;)

Gigan72

Avatar

Prometheus was voor mij de beste film in 2012
The Avengers is leuk maar heb hem nu 3 x gezien en bij de 3de x had ik al hij begint nu te vervelen.

De meest overschatte film van 2012 is voor mij Skyfall.

JamesBond

Avatar

Ben ik het wel mee eens, 'The Avengers' was heel gaaf maar ook erg overrated.. Ik heb 'Prometheus' in het vliegtuig gekeken, en al was het een goede film hij was verre van fantastisch, of een eventueel meesterwerk was het ook zeker niet..

Steve-O

Avatar

En terecht, The Avengers mag dan vermakelijk zijn een goeie film is het niet. Meer een soort aanslag op je intellect met de ene idiotie na de andere, niet te vergeten de geforceerde grappen en sommige "serieuze" dialogen.

De eerste keer heb ik me er wel mee vermaakt maar ik kwam niet door de volgende.

MoJo

Avatar

Haha toch 1 van mijn favorieten van 2012.

Banned

Avatar

Skyfall moet inderdaad geen bommen prijzen winnen maar het blijft een van de betere films van 2012. Sam Mendes Rules!!!! :E

benjamin

Avatar

nilserr "The Master is nog niet eens uit in Nederland. Hoe kunnen mensen hem dan nu al overschat vinden, op basis van trailers zeker? Ja, ik weet dat de film in de VS en op verschillende festivals al heeft gedraaid, maar zoveel mensen die op deze site komen hebben hem daar heus niet gezien."


Kun jij lezen?

benjamin

Avatar

Grootste reden waarom The Avengers hier bovenaan staat is volgens mij persoonlijk omdat de box office niet in verhouding is met het eindresultaat. Niet dat er op zich iets mis was met de film, het was geweldig entertainend, maar er zijn wel betere films gemaakt dit jaar, die lager scoren aan de kassa's.

Wat Prometheus betreft: ik heb de indruk dat die film vooral voor de release sterk werd overschat (denk maar aan de constante reeks posts hier van SeanDeNiro). Die verwachtingen werden niet ingelost, maar daardoor wordt de film imo wel te negatief nu bekeken. Oké, het is geen nieuwe klassieker, maar hij heeft zeker wel voldoende kwaliteiten. Gewoon je verwachtingen niet overdrijven helpt soms.

Decepticon

Avatar

Steve-O "En terecht, The Avengers mag dan vermakelijk zijn een goeie film is het niet. Meer een soort aanslag op je intellect met de ene idiotie na de andere, niet te vergeten de geforceerde grappen en sommige "serieuze" dialogen."

De film bevat nergens geforceerde grappen Steve-O. Waarom is de film een aanslag op je intellect, wat heeft dat er nu weer mee te maken, welke idiotie bedoel je?? Volgens is de film totaal aan je voorbij gegaan. Je lijkt Banned over Iron Man wel.

Gluurbuur

Avatar

benjamin "Gewoon je verwachtingen niet overdrijven helpt soms."


Dit dus. Lees de berichten op deze site of Youtube eens na en de hyperbolen (zowel positief als negatief) vliegen je om de oren.
Relativering is een groot goed.

Bluemeister

Avatar

Ik kan niet begrijpen wat ik lees! Prometheus een goede film? Die film was zo extreem slecht, saai, en onduidelijk! Prometheus zou echt op nummer 1 moeten staan van meest overschatte films!

benjamin

Avatar

Bluemeister "Ik kan niet begrijpen wat ik lees! Prometheus een goede film? Die film was zo extreem slecht, saai, en onduidelijk! Prometheus zou echt op nummer 1 moeten staan van meest overschatte films!"


De film werd géén overdonderend succes aan de box office, zal wellicht niet de grote oscarwinnaar worden, krijgt zoals ik al zei redelijk wat kritiek nadat de verwachtingen té hoog waren en scoort op sites als RT of IMDB slechts een dikke 70%. En nu mag jij mij dus eens gaan uitleggen wat er dus zo overschat aan is.

Ed Crane

Avatar

Benjamin heeft helemaal gelijk. Men moet eerst kijken hoe een film werd ontvangen en gewaardeerd, niet elke film die men slecht vind kan men zomaar overschat noemen. Anders kan ik Battleship ook een overschatte film gaan noemen. :P

Net als Cloud Atlas, het publiek liet de film massaal links liggen, de film flopte enorm, de critici waren enorm verdeeld (50-50 of zo) etc. Hoe kan die film dan overschat zijn en in het rijtje terecht komen? :}

Interessanter vind ik overigens de vraag wat men de meest ónderschatte film van 2012 vindt.

Angelater

Avatar

Een film kan toch enkel overschat of ondergewaardeerd zijn als men zegt dat een film goed of slecht is? Natuurlijk is The Avengers geen Shakespeare, maar dat moeten ze ook niet verwachten. Voor het popcorn vermaak dat het aanbood vond ik het voldoende in ieder geval. Maar begrijp de poll wel een beetje. Hetzelfde kan gezegd worden over The Dark Knight Rises (ook al was deze meer op het verhaal gebied bezig); beidde films werden al maanden voordat ze gemaakt/uitgebracht werden al 'goed' genoemd :}

Steve-O

Avatar

Decepticon "

De film bevat nergens geforceerde grappen Steve-O. Waarom is de film een aanslag op je intellect, wat heeft dat er nu weer mee te maken, welke idiotie bedoel je?? Volgens is de film totaal aan je voorbij gegaan. Je lijkt Banned over Iron Man wel."

Dat dat mijn mening is betekent niet dat de film aan mij voorbij is gegaan. Ik vind dat de film geforceerde grappen heeft. Veel daarvan zijn ontzettend simpel en in het heetst van de strijd, de regisseur heeft in ieder geval niet z'n best gedaan om de aliens als een dreiging over te laten komen. Daarom moest ik ook erg lachen toen er zo'n proloog stukje uitkwam dat ze in eerste instantie als het begin van de film wilde gebruiken. Waar die agente sprak over de slag bij NYC en dat het zo dramatisch was weet je wel? Werkt tótaal niet. En daarom hebben ze het ook niet gebruikt. Maar toen ik dat zag merkte ik weer hoe niet-emotioneel de film was, zelfs maar een paar stukjes...

De film had geen impact op mij, hij verdween al gauw uit mijn geheugen en dat vind ik meer dan prima. Het enigste wat de film nog enigszins leuk maakt zijn de VFX maar ook dat is allemaal uit de computer getoverd. Jaren later zie je pas echt dat het verhaal overblijft, omdat dan de VFX geen pullfactoren meer zijn om de film te kijken. Kijk maar naar van die oude epische films, ziet er niet uit maar zijn daaromtrent niet slecht omdat ze een goed verhaal hebben. En het verhaal van The Avengers? Gaat helemaal nergens over, er zijn geen karakterontwikkelingen en de film is nergens interessant genoeg om nog even bij stil te staan. Om nog maar te zwijgen over de slechterik. Loki was beter in Thor (dat ook geen goede film was...) en hier was er niks memorabels aan. Van lachen tot typische dialogen die ontzettend simpel zijn. Die ook erg veel in de film voorkwamen.

Maar dan de presentie zelf, je moet het maar aannemen dat een man een pak van de vlag van Amerika aanheeft, een groen supermonster, wat goden uit een andere wereld en een super geavanceerd pak. De meest idiote zijn wat mij betreft dan alsnog de meest menselijke. Cap en de agenten. Terwijl Steve zelf een interessant personage, misschien zelfs de meest interessante en toch, geen karakterontwikkelingen in de film.. Want neeeee dat moet overblijven voor zijn vervolg film O+ En dan heb je nog Nick, met z'n ooglapje en lange zwarte jas. Kan zomaar beslissingen nemen die 'm nog duur zouden moeten komen te staan ongeacht het succes. O en dan ook nog die Coulson, moet ik geven om zijn dood? Weer zo'n mislukte poging tot drama. Ging veel te lang door en ook niet bepaald de beste acteur, in ieder geval niet zijn beste rol. En dan nog te bedenken dat ze de punt van Loki's staf weggehaald hebben voor de home-release zodat ze hem misschien nog tot leven kunnen wekken in de toekomst. Zie de bedenkingen omtrent Vision. Zou me niks verbazen als hij dat word.
En dan heb je ook nog dat vliegende vliegdekschip, leuk bedacht en zo van: als al die superhelden kunnen dan dit ook. Leuk, zoals ik al zei, maar daaromtrent niet minder tenenkrommend voor mij.

Zoals je merkt kan ik maar doorgaan over wat ik allemaal mis vind met de Avengers. Geniet er lekker van als dit jou ding is, daar zeg ik niks over.

Decepticon

Avatar

Steve-O "Dat dat mijn mening is betekent niet dat de film aan mij voorbij is gegaan.....

....Zoals je merkt kan ik maar doorgaan over wat ik allemaal mis vind met de Avengers. Geniet er lekker van als dit jou ding is, daar zeg ik niks over."
Alle punten die je aanhaalt, is wat de film juist goed maakt. Dat is wat The Avengers is.

Je weet blijkbaar niks van The Avengers, gezien je denkt dat dat vliegende vliegdekschip, genaamd de Helicarrier, zomaar even simpel bedacht is. De Helicarrier hoort bij The Avengers, alle fans waren laaiend enthousiast, toen bekend werd dat de Helicarrier er in zou zitten.
En wat dan nog? Wake up, het is een superheldenfilm! Niet alles hoeft realistisch te zijn a-la Batman/TDK trilogie, dat is de hele Marvel Universe niet.

Moet je geven om Coulson? Ja, want hij is sinds Iron Man een rode draad die in 1e instantie zorgde voor de verbintenis van deze Marvel CMU.
En wat je zegt dat ze de punt van Loki´s speer hebben weggehaald, is niet waar. Op BR gaat die speerpunt wel gewoon dwars door zijn borst hoor. En dat is geen mislukte poging tot drama, maar een goede, want het heeft impact op het team en ook op fans.

Dat je niks geeft om de superhelden, wie ze zijn en hoe ze er uit zien, geeft idd aan, dat je helemaal, maar ook helemaal niks met de Marvel superhelden hebt. Dat je al praat over een groen supermonster, een man in een super geavanceerd pak, een man in een pak van de USA vlag, goden uit een andere wereld, een man met een lapje over zijn oog :N.
Zoals ik al zei, het ontgaat jou allemaal, wat achter elk karakter schuil gaat, wie ze zijn, wat ze dragen.

Je klaagt over geen karakterontwikkeling. Dat is niet aan de orde in deze film, want het is de bedoeling dat je eerst alle voorgaande films gekeken hebt, voordat je The Avengers gaat kijken. In die films kun je zien wie ze zijn, wat ze maakt. Dat maakt deze Marvel CMU juist zo goed. De karakteruitwerking is perfect, want elke Avenger komt goed aan bod met elk veel screentime.

Ik respecteer je mening, maar het is duidelijk dat het je wel ontgaat wat deze Marvel CMU en zijn heldenteam van The Avengers is.
Jammer voor je dat je er niet van kan genieten.

Stijnosso

Avatar

Inception meest overgewaardeerde film van 2010................................. dit doet pijn in mijn hart

Steve-O

Avatar

Decepticon "Alle punten die je aanhaalt, is wat de film juist goed maakt. Dat is wat The Avengers is.

Je weet blijkbaar niks van The Avengers, gezien je denkt dat dat vliegende vliegdekschip, genaamd de Helicarrier, zomaar even simpel bedacht is. De Helicarrier hoort bij The Avengers, alle fans waren laaiend enthousiast, toen bekend werd dat de Helicarrier er in zou zitten.
En wat dan nog? Wake up, het is een superheldenfilm! Niet alles hoeft realistisch te zijn a-la Batman/TDK trilogie, dat is de hele Marvel Universe niet.

Moet je geven om Coulson? Ja, want hij is sinds Iron Man een rode draad die in 1e instantie zorgde voor de verbintenis van deze Marvel CMU.
En wat je zegt dat ze de punt van Loki´s speer hebben weggehaald, is niet waar. Op BR gaat die speerpunt wel gewoon dwars door zijn borst hoor. En dat is geen mislukte poging tot drama, maar een goede, want het heeft impact op het team en ook op fans.

Dat je niks geeft om de superhelden, wie ze zijn en hoe ze er uit zien, geeft idd aan, dat je helemaal, maar ook helemaal niks met de Marvel superhelden hebt. Dat je al praat over een groen supermonster, een man in een super geavanceerd pak, een man in een pak van de USA vlag, goden uit een andere wereld, een man met een lapje over zijn oog :N.
Zoals ik al zei, het ontgaat jou allemaal, wat achter elk karakter schuil gaat, wie ze zijn, wat ze dragen.

Je klaagt over geen karakterontwikkeling. Dat is niet aan de orde in deze film, want het is de bedoeling dat je eerst alle voorgaande films gekeken hebt, voordat je The Avengers gaat kijken. In die films kun je zien wie ze zijn, wat ze maakt. Dat maakt deze Marvel CMU juist zo goed. De karakteruitwerking is perfect, want elke Avenger komt goed aan bod met elk veel screentime.

Ik respecteer je mening, maar het is duidelijk dat het je wel ontgaat wat deze Marvel CMU en zijn heldenteam van The Avengers is.
Jammer voor je dat je er niet van kan genieten."

Ik zal er niet omheen draaien, de film is wat het is maar zoals ik zei zijn er (naar mijn idee veel) punten waarin de film vele malen beter had kunnen zijn.
Ik hou integendeel wel van Marvel, vooral Spider-Man en de X-Mannen, daar heb ik echt talloze oude stripboeken van en met veel plezier gelezen.
Wel gek dat ik dan alles maar voor lief moet nemen wat er in de Avengers gebeurt, want ik vind niet dat dat zo moet zijn. De makers moeten mij laten geloven in die superhelden, zodat het er echt toe doet en dat deed de film niet bij mij.

Dat over de karakteruitwerking had ik wel zien aankomen. Niet perse van jou maar dat de film daar alleen al om geprezen zou worden terwijl het gewoon meerdere personages zijn die allemaal hun tijd krijgen om te "shinen" maar daar houd en dan ook mee op. Er zijn zat films waarin meerdere personages zitten waarin het prima lukt om al die personages goed te verwerven in de film en met elkaar en tóch nog karakterontwikkeling te hebben.
Maar dat is jammer genoeg niet aan de orde met de Avengers, het is dus meer een tussenstop film.

Dat van de speer op de BR klopt niet. Je ziet de punt niet door hem heen komen, dat is een feit. En het kan wel zijn dat ik om hem zou moeten geven omdat hij in meerdere films voorkwam maar het doet me niks omdat ook hij helemaal geen karakterontwikkeling had. Alleen die kaartjes van Cap dat is álles aan wat je nog meer over hem te weten komt! Zo ontzettend weinig!!! Zijn dood deed me helemaal niks. Blij toe dat Stark er nog iets over zei anders had ik er helemaal niet meer aan gedacht.

En dan nog even terug over de realistische kant. Ik vind het raar dat ze wel zo'n type film hadden met de eerste Iron Man maar er nu zo'n fantasie-film van maken. Er is een punt waarin het te ver gaat en los van dat, er zijn zat dingen waarin zelfs de Avengers echter had kunnen zijn. Ook simpelweg door karakterontwikkeling of wat meer uitleg omtrent de technologieën.
Er komt me iets te binnen als een voorbeeld. Stel, je hebt een tovenaar die iets onzichtbaar maakt. Gewoon stafje erop richten, toverspreuk en voilà: het is weg. Maar een simpele uitleg zoals, het licht buigen is dan voor mij al genoeg. Hoeft niet bij alles maar daar alleen al om is het wat... aannemelijker. Daarom vond ik het pak van Stark leuk omdat je helemaal te zien krijgt hoe hij dat maakt en waar het z'n energie vandaan haalt. De Helicarrier heeft dan wel rotoren maar er word verder niks over gezegd, niemand tuimelt ook heen en weer terwijl het schip bezig is met crashen dat is toch wel heel vreemd...
Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk. Geef de kijker wat meer, maar ook wat minder om zelf uit te vogelen. En dan doel ik met name over het plot en ook dat... was flinterdun.

Dus ook nog over Batman gesproken, ik kan het ook niet helpen dat dat steengoede films zijn die ook nog eens veel dichter bij de realiteit staan.

Ik vind het in ieder geval niet jammer dat ik er niet van kan genieten, simpelweg omdat er weinig te genieten valt. Tien jaar geleden had ik dit ongelofelijk fantastisch gevonden, maar "helaas".

eltorro

Avatar

Ze zijn de hobbit film vergeten :p

Decepticon

Avatar

Steve-O "Ik zal er niet omheen draaien, de film is wat het is .....

Dat van de speer op de BR klopt niet. Je ziet de punt niet door hem heen komen, dat is een feit.

Dus ook nog over Batman gesproken, ik kan het ook niet helpen dat dat steengoede films zijn die ook nog eens veel dichter bij de realiteit staan."
Ik zeg ook helemaal niet dat je alles voor lief moet nemen in The Avengers, ik zeg dat het jouw ontgaat wat achter de karakters schuilt. Zoals gezegd is in deze film geen diepere karakterontwikkeling nodig, dan die er in zit.

Dat Iron Man nog een realistische toon heeft, wat jouw dus blijkbaar beter bevalt en dat het nu de sci-fi kant op gaat, is nu eenmaal The Avengers. Dat staat met de villains, maar ook met bepaalde superhelden nu eenmaal niet dichtbij de realiteit. Dat werd Tony Stark ook door Nick Fury duidelijk gemaakt, dat er een heel andere 'wereld' is dan hij denkt.
Iedereen die The Avengers kent wist, dat het na Iron Man en TIH de fantasy kant op zou gaan.

En wat betreft de speerpunt, zal ik je verd@mme nog 1x met de neus op de feiten, want jij hebt blijkbaar de BR NIET in huis.
Ik was al 100% zeker van mezelf, want ik heb de BR al 2x bekeken, maar ik heb net nog even voor je gechecked, de speerpunt gaat WEL door de borstkas heen!!!! DAT IS EEN FEIT!!! Als je de BR wel hebt, check maar op 1.24.18.
Bij de US of de UK versie gaat de speerpunt niet door de borstkas heen.

Ik blijf het spijtig voor je vinden, dat je niet kunt genieten van het hoogtepunt van Phase 1. :'( ;) :+

jochemb

Avatar

Steve-O "En terecht, The Avengers mag dan vermakelijk zijn een goeie film is het niet. Meer een soort aanslag op je intellect met de ene idiotie na de andere, niet te vergeten de geforceerde grappen en sommige "serieuze" dialogen.

De eerste keer heb ik me er wel mee vermaakt maar ik kwam niet door de volgende."


Als je echt een aanslag op je intellect wil meemaken kijk dan is naar Prometheus, die film is extreem dom wat nog erger gemaakt word doordat de film zichzelf veelste serieus neemt.

De meest overrated film vind ik zelf Expendables 2, die film staat een 7 op imdb en heeft 66 procent fresh wat veelste hoog is.

Ed Crane

Avatar

Prometheus zichzelf veel te serieus neemt?! Zoals ik even terug ook al zei, die film heeft een astronaut die zijn helm als bong gebruikt :D

Hancock

Avatar

Kijk... Ik vond the Avengers de grootste terleurstelling van 2012!
Sorry fanboys ;)

Romain196

Avatar

The avengers was voor mij een goeie pop-corn film niet meer of niet minder. Ik ben geen marvel fan (wel DC), maar ik vind gewoon dat er in die films te veel grappen zijn, voor mij moet een superheldenfilm EPIC overkomen... Ze zouden er zo veel meer mee kunnen doen denk ik. "The incredible hulk" vond ik in tegendeel veel beter, veel dieper en emotioneler. Vanaf "The first advenger" leek alles te gepland en geforceerd en bij "Thor" had ik het gevoel van "is dees nu een komedie ?". Maar ik vind het best wel vermakelijke films...

Steve-O

Avatar

Decepticon "Ik zeg ook helemaal niet dat je alles voor lief moet nemen in The Avengers, ik zeg dat het jouw ontgaat wat achter de karakters schuilt. Zoals gezegd is in deze film geen diepere karakterontwikkeling nodig, dan die er in zit.

Dat Iron Man nog een realistische toon heeft, wat jouw dus blijkbaar beter bevalt en dat het nu de sci-fi kant op gaat, is nu eenmaal The Avengers. Dat staat met de villains, maar ook met bepaalde superhelden nu eenmaal niet dichtbij de realiteit. Dat werd Tony Stark ook door Nick Fury duidelijk gemaakt, dat er een heel andere 'wereld' is dan hij denkt.
Iedereen die The Avengers kent wist, dat het na Iron Man en TIH de fantasy kant op zou gaan.

En wat betreft de speerpunt, zal ik je verd@mme nog 1x met de neus op de feiten, want jij hebt blijkbaar de BR NIET in huis.
Ik was al 100% zeker van mezelf, want ik heb de BR al 2x bekeken, maar ik heb net nog even voor je gechecked, de speerpunt gaat WEL door de borstkas heen!!!! DAT IS EEN FEIT!!! Als je de BR wel hebt, check maar op 1.24.18.
Bij de US of de UK versie gaat de speerpunt niet door de borstkas heen.

Ik blijf het spijtig voor je vinden, dat je niet kunt genieten van het hoogtepunt van Phase 1. :'( ;) :+"

Oké dan zit het wel in de BR, moet ik verward hebben met de VS release.
Voor mij is de eerste Iron Man het hoogtepunt van Phase 1 ;)

nieuwslaatste nieuws

meest populair