Recensie

The Avengers (2012)

De ultieme superheldenfilm is een geslaagde mix van gevatte humor en gelikte actie. Het contracteren van Joss Whedon als regisseur en scenarist was een ijzersterke zet.

Beste filmliefhebber,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt. Dit vinden wij jammer, want FilmTotaal is dankzij onze advertenties gratis toegankelijk. Graag willen we je vragen een uitzondering te maken voor FilmTotaal. Hoe je dat moet doen lees je hier.

M.v.g FilmTotaal

door Arjan Welles om 10:53 in RECENSIES
The Avengers poster
Regie: Joss Whedon | Cast: Robert Downey Jr. (Tony Stark/Iron Man), Chris Evans (Steve Rogers/Captain America), Chris Hemsworth (Thor), Mark Ruffalo (Bruce Banner/De Hulk), Scarlett Johansson (Natasha Romanoff/Black Widow), Jeremy Renner (Clint Barton/Hawkeye), Samuel L. Jackson (Nick Fury), Tom Hiddleston (Loki) e.a. | Speelduur: 141 minuten | Jaar: 2012

De Amerikaanse stripboekenuitgever Marvel vindt zijn oorsprong al in het einde van de jaren dertig en kan al decennialang rekenen op een grote schare trouwe fans. Na altijd afhankelijk te zijn geweest van de bestaande filmstudio’s besloot het bedrijf - dat groot werd gemaakt door schrijver, bedenker en voormalig baas Stan Lee - om de productie van superheldenfilms in 2008 voortaan in eigen stal onder te brengen. Het leidde tot nu toe tot vijf succesvolle en kwalitatief hoogstaande titels. Marvel liet een nieuwe generatie kennis maken met klassieke superhelden als Iron Man, The Hulk, Captain America en Thor. De filmfan die bij deze blockbusters is blijven zitten tot na de aftiteling of online enigszins oplettend is geweest, kan de aankondiging van het ultieme superheldenteam The Avengers niet ontgaan zijn.

Het is onbegonnen werk om de oorsprong en alle wisselende samenstellingen van het clubje krachtpatsers uit te gaan zitten pluizen. The Avengers waren begin jaren zestig het antwoord van Marvel op een soortgelijke superteam van concurrent DC Comics (bekend van Superman en Batman). Voor de verfilming werd besloten om zich voornamelijk te richten op de superhelden die Marvel onlangs bij het bioscooppubliek had geherintroduceerd. Dat hun krachten verschillende herkomstbronnen hebben, vormt geen belemmering. Het clubje wordt bijeengebracht door Nick Fury. De baas van het spionagebureau S.H.I.E.L.D wil zo voorkomen dat Thors broer Loki de alleenheerschappij van de aardbol opeist. Een lekker helder en overzichtelijk doel, al zijn Fury’s motieven wat dubieus.

Het project werd geplaagd door de nodige opstartproblemen vanwege het gesteggel over het script en de regieklus. Uiteindelijk mocht Joss Whedon The Avengers op zijn schouders nemen. Hij had al een Oscarnominatie op zak voor het meeschrijven aan het script van [/i]Toy Story[/i] en een flinke bak ervaring opgedaan met televisieseries. Geesteskindje Buffy the Vampire Slayer wist door Whedons spitsvondige dialogen en rake humor het middelmatige uitgangspunt uit te vlakken en al snel een trouwe fanbase achter zich te scharen. Eenzelfde behandeling krijgt het verhaaltje in The Avengers, dat dient als kapstok om de ploeg volkshelden bij elkaar te brengen. Loki is een waardige schurk die de nodige hulptroepen stand-by heeft staan, waar best een indrukwekkend team op af mag worden gestuurd.

Het inhuren van Whedon blijkt een gouden greep. Hij voelt de sfeer goed aan en produceert hilarische dialogen op de juiste momenten, zonder er kluchtige toestanden van te maken met strakke lycrapakjes en wapperende capes. Er is voldoende focus op de ontwikkeling van de stortvloed aan personages, zodat ze niet meteen in actie hoeven uit te barsten. Dit heeft echter ook zijn keerzijde, want als de film plotmatig op zijn gat ligt en er zo’n twintig minuten aan gortdroge dialoog weggewerkt moet worden, dient het onvermijdelijke inkakmoment zich aan. Er komt pas weer wat pit in als de Hulk voor het eerst uit zijn pak mag barsten. Nadat Bruce Banner weer tot bedaren is gekomen, laat Whedon ons nog even snel zien wat er met de grote broek van de groene driftkikker gebeurt.

In de sterke compacte openingsscène steelt de adoptiebroer van Thor een explosief kubusje dat garant staat voor werelddominantie. Daarna ontkomt Whedon niet aan een verplicht voorstelrondje van de leden van zijn sterrenteam. Hierin wordt voldoende afwisseling geboden in de vorm van strak geregisseerde actie en het aanstippen en uitwerken van de uiteenlopende superego’s. Zo zet bijvoorbeeld de kennismaking met de minder bekende en aan een stoel vastgebonden Black Widow op krachtige wijze de toon van Whedons kijk op het superheldenuniversum.

De visuele effecten van The Avengers zien er fantastisch en gelikt uit. De onopvallende 3D is echter amper functioneel en werd later door de computer toegevoegd. De dieptewerking trekt zelden de aandacht en de wow-factor is er nu toch echt wel vanaf. Whedons tweede speelfilmproject op de regiestoel laat zien dat het hem naast het scenario net zo goed om een hoog entertainmentgehalte te doen is geweest. De uitwerking van al dit vermaak is op het genoemde lange dialoogstuk na doeltreffend en overzichtelijk. Whedon laat overdadige flitsmontages, waarbij je nauwelijks nog ziet wat er gebeurt, achterwege en laat zien groots opgezette actiescènes prima te kunnen coördineren.

Onze helden stoeien heel wat af op en bij een futuristisch, vliegend vliegdekschip. Voor de eindconfrontatie verplaatst het strijdtoneel zich naar Manhattan (in werkelijkheid gefilmd in Cleveland). Hier komt het beste dat multitalent Joss Whedon te bieden heeft samen. De eigenzinnige regisseur trekt flink wat tijd uit voor de slotakte en haalt hierbij de New Yorkse straten en hun toeristische trekpleisters flink overhoop. Door het heerlijke, afwisselende vermaak dat hij ons voorschotelt vliegt de tijd voorbij. Michael Bay kan er nog wat van opsteken. The Avengers is een geslaagd staaltje teamwork, waarbij de steracteurs elkaar niet verdrukken voor de meeste schermtijd. Dit keer hoef je trouwens niet te blijven zitten totdat de hele aftiteling voorbij is gerold. De bonus komt vlak nadat de storm is geluwd.

147 Reacties

account_circleLog in of registreer om mee te praten.

Edy

Avatar

Waar komt deze film het beste tot zijn recht in 2D of 3D?

Gigan72

Avatar

Op andere sites krijg hij minder sterren dan hier.

Niet dat het mij wat uit maakt het gaat er om wat ik er van vindt wat de rest er van vindt is niet belangrijk.

batmaster

Avatar

Morgen lekker vrij, en ga dan lekker vroeg naar de bioscoop! Kan ik er lekker rustig van genieten. Heb er nu al zin in!

2ndSystem

Avatar

De 3D is dus niks waard:)? mooi dat ik wacht op de Bluray
en 20minuten aan rustig geklets mag ook wel, anders word het zo druk, ik heb een hekel aan films die te fast-paced zijn. de actie in deze film maakt al de character development van tevoren alleen maar interessanter!
geen vaag camerawerk waarbij alles te snel gaat zoals in Clash, mooi maar wat verwacht je anders van Marvel? die stellen niet teleur in camerawerk, alleen in de lengte van hun films:P

ferryb86

Avatar

Vanavond ga ik deze zien, enorm veel zin in!

Banned

Avatar

Ik ga hem wel eens gaan kijken maar ik weet nu al dat ik die "gevatte humor" echt niet grappig ga vinden. Humor putten uit kibbelende superhelden vind ik nogal goedkoop maar mss is het geweldig voor de fans. Ook vond ik altijd al dat Loki niet echt een bedreigende indruk maakt, zelfs nu niet met z'n aliens. ... Nuja we zullen zien. Ik heb nog altijd de actie scènes. Wel gek dat je op één dag uit 7 verschillende voorstelling kunt kiezen. Maar dat komt dan weer omdat je zowel in 3D als 2D kunt gaan kijken.

UsurPia

Avatar

Ik ga vanavond in Antwerpen kijken; ik heb er zin in! :)

ExCaL^

Avatar

Ik ga hem vanavond om 18:00 in IMAX 3D pathé Arena zien! Ik ben echt reuze benieuwd!

Banned

Avatar

Even een vraagje... welke is in Nederland volgens jullie de beste of een goeie Imax zal ?

Frietgezicht

Avatar

Vanavond 23:15 zit ik in Pathe. Handig om te weten dat ik niet hoef te blijven zitten bij de aftiteling en jammer dat de 3D niet zo boeiend is(dus puur extra dokken voor niks)
Ach,zie t 2night wel,is wel m'n 1ste 3D sinds Avatar omdat ik het flink geboycot heb dus maybe voor mij toch leuker.

jaime91

Avatar

Jaaaa net als ik al dacht een topfilm dus! Kan niet wachten om hem te gaan zien! T+) (Jammer van dat 3D)

B@chelor

Avatar

Banned "Even een vraagje... welke is in Nederland volgens jullie de beste of een goeie Imax zal ?"


Ik ben altijd in Amsterdam (ArenA) geweest en die beviel mij zeer goed. Ik heb Inception in Rotterdam (Schouwburgplein) gezien en dat viel mij flink tegen; vond het doek helemaal niet groot en het geluid was naar mijn mening bagger. (in A'dam voel je het geluid echt in je stoel!)

filmjunky

Avatar

Banned "Even een vraagje... welke is in Nederland volgens jullie de beste of een goeie Imax zal ?"


ik ga altijd in pathe eindhoven ben er dik tevreden over groot scherm 12.000 watt geluidsinstallatie je voelt het in je stoel kunnen 460 man in de zaal is best grote zaal!

Ga er vanavond heen kan niet wachten!

FilmMaster

Avatar

4sterren is veel,ben benieuwd naar de film.

Hellblazer

Avatar

Aanstaande zaterdag ga ik hem zien. In de 3D, omdat die nergens bij mij in de buurt in 2D draait (als de film als ergens in Nederland in 2D wordt vertoond).

Steve-O

Avatar

Ik ga er zeker heen! Ik denk dat het 9 mei dan zover is :)

batmaster

Avatar

Frietgezicht "Handig om te weten dat ik niet hoef te blijven zitten bij de aftiteling."


Hoe weet je dat er niks aan het eind van de aftiteling komt?

Ereptile

Avatar

Ik heb m net gezien! Superfilm!!! :D Echt alles wat ik had verwacht en meer! De actie is super, de humor zit er wel in, maar is niet flauw. Er zit zelfs stuken spanning in.
Loki is echt veeeel sterker qua personage dan in Thor. Een echte waardige vijand voor The Avengers.

De personages krijgen ieder genoeg screentime, en een goede onderbouwing van wie ze zijn. En de interactie met elkaar is goed neergezet. Van introductie tot het eind blijft het mooi om ze samen te zien.

De muziek is goed. En vooral de finale van de film is echt één grote Nerdgasm! :D Er werd luid geklapt toen het hele team bij elkaar was. En de hele zaal ging los bij 1 bepaald stuk dat ik maar niet verklap ;)

Ik heb me enorm vermaakt met deze film, en ik ga hem waarschijnlijk vaker in de bios bekijken. Iets wat ik nooit vaak doe! ;)

Ow en over een after-the-credit-scene. Het zit NIET aan het einde, maar halverwege de aftiteling. Daarna is er niets meer te zien op het eind. Misschien handig om te weten.

afbeelding

eagleman74

Avatar

AWESOME!!! :E 8-)

Ga hier helaas morgen pas heen (wel in IMAX 3D, misschien is dat beter ;)), was iets te snel met reserveren, nog voordat het bekend was dat 'ie al op 25 april uitkomt!! :E 8-)

Dukat

Avatar

Ereptile " En de hele zaal ging los bij 1 bepaald stuk dat ik maar niet verklap ;)"


Kan je het dan niet gewoon onder spoiler-tag zetten?? Ik ben erg nieuwsgierig (ook al ga ik vanavond).

carravera

Avatar

Er schijnen dus 2 after credits scenes te zijn. Eentje net nadat de credits zijn begonnen en eentje helemaal aan het einde

Early screenings of The Avengers don’t have a stinger after the credits, however, there are many rumors that Marvel may be shooting the extra scene right now and attaching it to the end of the final cut when it hits theaters May 4. Marvel did the same thing with the original Iron Man by leaving Samuel L. Jackson‘s surprise appearance as Nick Fury off the original cut that was first screened to the press before the film debuted in theaters.

The Avengers‘ director, Joss Whedon, shot Thor‘s stinger months after the filming of Thor had ended with the films original director, Kenneth Branagh. With Iron Man 2‘s stinger that setup Thor leaking onto the net early, it’s very likely that there could still be a secret extra scene after the credits setting up Iron Man 3, Captain America 2, The Incredible Hulk 2, or even a brand new film based on one of Marvel’s other characters. Especially with Robert Downey Jr. and Mark Ruffalo teasing an extra scene being filmed at the moment but not saying what it’s of or where it will be placed in the film.

Aston

Avatar

carravera "Er schijnen dus 2 after credits scenes te zijn. Eentje net nadat de credits zijn begonnen en eentje helemaal aan het einde"

Ereptile zegt net van niet. Alleen maar halverwege.

carravera

Avatar

Aston "Ereptile zegt net van niet. Alleen maar halverwege."


Dat zien we dan vanavond wel aangezien ;-)

Ereptile

Avatar

carravera "Er schijnen dus 2 after credits scenes te zijn. Eentje net nadat de credits zijn begonnen en eentje helemaal aan het einde"


Er waren mensen, onder wie ikzelf, die in de zaal bleven zitten totdat zelfs de credits afgelopen waren. In de hoop dat er NOG een after-the-credit scene was. Maar het beeld ging daarna op zwart (of eigenlijk wit). En de lichten gingen aan. Dus ALS er nog een scene is, dan heb ik die niet gezien ;)
Maar ik heb ook gelezen dat er pasgeleden iets was opgenomen. Als er nog iets is opgenomen, dan hebben ze dat goed in de film weten te plakken. Want niets viel uit de toon...

carravera

Avatar

Hier dan de mid credits scene voor de gene die m willen bekijken.

http://www.youtube.com/watch?v=dKN3yVBYgd0

Ereptile

Avatar

Dukat "Kan je het dan niet gewoon onder spoiler-tag zetten?? Ik ben erg nieuwsgierig (ook al ga ik vanavond)."


Ik KAN het doen, alleen dan verwacht je het in de film. En dat zou gewoon sonde zijn, want het was gewoon zoo onverwacht en toch super ;)

Ik kan je wel een hint geven in een spoiler tag:
Het gebeurt tijdens het eindgevecht in een Toren.

Je zult het vanzelf zien als iedereen gek word in de bios, en begint te klappen. (Dat deden ze bij mij althans wel in de zaal.) Veel plezier vanavond! :P

Ereptile

Avatar

carravera "Hier dan de mid credits scene voor de gene die m willen bekijken.

http://www.youtube.com/watch?v=dKN3yVBYgd0"


...Dat staat er snel op. En zal er waarschijnlijk ook weer snel af gehaald worden ;) Maar ik zou jezelf niet spoilen op zo'n manier. Het is echt iets wat je in de bios moet hebben gezien.

carravera

Avatar

Ereptile "...Dat staat er snel op. En zal er waarschijnlijk ook weer snel af gehaald worden ;) Maar ik zou jezelf niet spoilen op zo'n manier. Het is echt iets wat je in de bios moet hebben gezien."


Klopt. Ik heb m ook nog niet bekeken ;-) en ga er dan ook volop van genieten vanavond!!

Frietgezicht

Avatar

batmaster "Hoe weet je dat er niks aan het eind van de aftiteling komt?"


Check het laatste stukje van de recensie ;)

blokje12

Avatar

carravera "Er schijnen dus 2 after credits scenes te zijn. Eentje net nadat de credits zijn begonnen en eentje helemaal aan het einde

Early screenings of The Avengers don’t have a stinger after the credits, however, there are many rumors that Marvel may be shooting the extra scene right now and attaching it to the end of the final cut when it hits theaters May 4. Marvel did the same thing with the original Iron Man by leaving Samuel L. Jackson‘s surprise appearance as Nick Fury off the original cut that was first screened to the press before the film debuted in theaters.
"


als je goed leest komt er een 2e after credit scene in de amerikaanse bioscopen als hij daar in premiere gaat op 4 mei.

FilmMaster

Avatar

carravera "Hier dan de mid credits scene voor de gene die m willen bekijken.

http://www.youtube.com/watch?v=dKN3yVBYgd0"

Oke tof,ik ga de film morgen zien,maar die deze scene geeft weinig weg eigenlijk.

Frietgezicht

Avatar

Ereptile "
Loki is echt veeeel sterker qua personage dan in Thor. Een echte waardige vijand voor The Avengers.

"


Haha,ik lees dit stukje en 5 minuten later op movie2movie dit stukje in die recensie :

Tegen zoveel spektakel en brute spierkracht steekt de slechterik letterlijk en figuurlijk een beetje magertjes af. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de superhelden meer te stellen hebben met elkaar dan met deze wereldheerser-wannabe. Je krijgt de indruk dat die arme Loki megalomaan gedrag vertoont omdat hij veel gepest is in zijn jeugd; nou niet echt het soort bad guy waar de crème de la crème van de superhelden-scene wakker van hoeft te liggen.

Compleet tegenovergestelde,tja,meningen verschillen,ik zie het vannacht wel( 1:45 is de film pas afgelopen ongeveer :P )

Maar ook hier krijgt de film 4 sterren net als in Veronica Magazine,hier op FT en De Telegraaf die ik vandaag ff heb ingekeken toen ik bij m'n ouders langsging. Heb nog geen recensie gezien met meer of minder dan 4 sterren dus heb wel vertrouwen in vanavond en die sterkere badguy komt dan wel in deel 2.

nietselam

Avatar

Denk toch dat ie voor velen gaat tegenvallen.

ntt

Avatar

Zo nog maar 2 uur en 15 min dan is het eindelijk zover!!!
Kaartje al in de pocket nu nog snel douchen eten en gaan maar T+)

PRIME

Avatar

2ndSystem "de 3D is dus niks waard:)? mooi dat ik wacht op de Bluray"



Ik vind dit zo raar, wachten tot de bluray er is. Hij draait echt wel ook gewoon in 2D hoor. En dan koop je geen eten en drinken, of neem je van huis mee. 9 euro voor een kaartje. IPV 20 voor de bluray of 4 euro voor het huren daarvan.

coopreight

Avatar

Die 4 sterren kloppen gewoon! Al die andere zure recensies moet je niet geloven! Als je van Marvel houdt, een beetje cola en popcorn dan kom het gewoon goed. Beste comic verfilming sinds Iron Man!

Angelater

Avatar

Ereptile "Ik kan je wel een hint geven in een spoiler tag:
Het gebeurt tijdens het eindgevecht in een Toren."


Dat was inderdaad te droog voor woorden :E Alleen een erg snelle afhandeling van onze vijand .
Vond persoonlijk Loki het vervelendste punt in deze toch geweldige film, en dat maakte de scene perfect :E

Geef hem persoonlijk zelf misschien een 4,5*, enkel omdat ik het zo naar mijn zin had, en dit eigenlijk niet helemaal zag aankomen.

Angelater

Avatar

Dubbele apenzooi.

Joop90

Avatar

Goede recensie, ik ga hem zeker kijken de volgende dagen. Hier in België is zelfs de Standaard lovend met een 4/5 en dat gebeurd niet dikwijls voor dit soort films!

CoStarring

Avatar

Ik ga deze film vanavond checken in 3D T+)
Voor de gene die nog meer gaan... #Enjoy

B@chelor

Avatar

blokje12 "als je goed leest komt er een 2e after credit scene in de amerikaanse bioscopen als hij daar in premiere gaat op 4 mei."


Het is niet zeker dat het een scene betreft na de credits. Kan ook een kleine re-shoot zijn geweest. Eerlijk gezegd zou ik het vreemd vinden als ze 2 extra scenes tijdens en na de credits toevoegen.

Kevin Feige heeft het volgende hierover gezegd: linkje

I will tell you this: It was not a scene. It was not a scene. There’s little things. It’s been blown out of proportion. Which is fun, I like that things are blown out of proportion. Sometimes they’re true sometimes they’re not." When asked if the edit will be changed, Feige says, "There is the potential that there will be one little change. People might not even notice it. It’s not a big thing"

B0ris

Avatar

nietselam "Denk toch dat ie voor velen gaat tegenvallen."

of meevallen.

FilmMaster

Avatar

nietselam "Denk toch dat ie voor velen gaat tegenvallen."

zou kunnen,me verwachtingen zijn niet torenhoog,zou dus enorm kunnen meevallen en verrassen.

SeanDeNiro

Avatar

Het onvermijdelijke inkakmoment zich aan. Er komt pas weer wat pit in|||Dat wil ik dus niet lezen. Een goede film heeft geen inkakmoment. Een minder goede film wel. Ik wil hem wel zien maar had er meer van verwacht.
Het blijft wachten op de beste film sinds tijden en in die recensie zal het woord inkak niet voorkomen. Nog 1 maand en 5 dagen...

Frietgezicht

Avatar

SeanDeNiro "het onvermijdelijke inkakmoment zich aan. Er komt pas weer wat pit in|||Dat wil ik dus niet lezen. Een goede film heeft geen inkakmoment. Een minder goede film wel. Ik wil hem wel zien maar had er meer van verwacht.
Het blijft wachten op de beste film sinds tijden en in die recensie zal het woord inkak niet voorkomen. Nog 1 maand en 5 dagen..."


Je had er meer van verwacht? Van wat,deze recensie? Uiteindelijk is het maar de mening van 1 persoon en staan vaak zat recensies hier waar mensen kritiek op uiten omdat ze het niet eens zijn.

FilmMaster

Avatar

SeanDeNiro "het onvermijdelijke inkakmoment zich aan. Er komt pas weer wat pit in|||Dat wil ik dus niet lezen. Een goede film heeft geen inkakmoment. Een minder goede film wel. Ik wil hem wel zien maar had er meer van verwacht.
Het blijft wachten op de beste film sinds tijden en in die recensie zal het woord inkak niet voorkomen. Nog 1 maand en 5 dagen..."

Wist je dat in 99,9% van de films in deze wereld,wel een inkak moment zit?
Terminste dat vind ik wel.

Er zit altijd wel een moment in waarbij je denkt "Hmmm Gaaaaap"

major malfunction

Avatar

@ Seandeniro: Prometheus!!!!!!!!!!!!! Yessss!!!!!!!!!!! Afijn de Avengers was best een aardig tussendoortje aleen was Hulk 1 uur en 20 minuten te weinig in beeld :-)

Aston

Avatar

SeanDeNiro "het onvermijdelijke inkakmoment zich aan. Er komt pas weer wat pit in|||Dat wil ik dus niet lezen. Een goede film heeft geen inkakmoment. Een minder goede film wel. Ik wil hem wel zien maar had er meer van verwacht.
Het blijft wachten op de beste film sinds tijden en in die recensie zal het woord inkak niet voorkomen. Nog 1 maand en 5 dagen..."

Er zit momenteel een inkakmomentje in je posts.:ZIk ben blij als die 1 maand en 5 dagen voorbij zijn. Maar een thriller die niet een gaap stukje heeft is wel wat erger dan een drama die een gaap stukje heeft. Een thriller hoort namelijk spannend te zijn.

Megahoofd

Avatar

Net geweest. Heerlijke film. Dit is voor mij pakweg een 10 waarom, omdat ik heb genoten. Ik ga vrijdag er weer naartoe en nu ga ik freakin achterlijk op de details letten misschien dat ik wat extra dingen zie.

maar moet toch ff wat navragen bij jullie
op het einde de dude die omkijkt is toch THANOS? en dit is toch niet de Kree-Skrull war maar de The First Thanos War??

ntt

Avatar

Dat was hem dan. Ik sluit me niet aan bij de 4 sterren deze film krijgt van mij dikke 5 sterren!!! Dit is het beste wat Marvel tot nu toe gepresteerd heeft op filmgebied. De film was echt Awsome :E
Ik zou graag willen spoilen maar ikdoe het lekker niet!
Wat betreft het inkakken!! Ik weet niet of er bij jouw een pauze in de film zat? Bij mij niet meschien lag het daar aan! Vrijdag gaan ik nog eens O+

Bij deze een diepe buiging voor de crew die Avengers gemaakt hebben :Y T+) :W

ntt

Avatar

Megahoofd "

maar moet toch ff wat navragen bij jullie
op het einde de dude die omkijkt is toch THANOS? en dit is toch niet de Kree-Skrull war maar de The First Thanos War?? "



Het is inderdaad Thanos maar geloof niet dat we de krees/skrulls kant opgaan,Eerder richting First War!!

Megahoofd

Avatar

ntt " Het is inderdaad Thanos maar geloof niet dat we de krees/skrulls kant opgaan,Eerder richting First War!! "


Aahhh helemaal geweldig bedankt! Ik wist het niet meer zeker was allemaal zoooo kort!!!!zoals ik eerder zei: Vrijdag ben ik weer van de partij

ntt

Avatar

Megahoofd "Aahhh helemaal geweldig bedankt! Ik wist het niet meer zeker was allemaal zoooo kort!!!!zoals ik eerder zei: Vrijdag ben ik weer van de partij"


ME 2 :+ wil nog een keer zien hoe Hulk, Loki in elkaar timmert

Ereptile

Avatar

ntt "Bij deze een diepe buiging voor de crew die Avengers gemaakt hebben :Y T+) :W"


Vergeet de cast niet :P Het is een supercast die bij elkaar is gekomen :D

ntt

Avatar

Ereptile "Vergeet de cast niet :P Het is een supercast die bij elkaar is gekomen :D"


Agree :W

;)

chewy

Avatar

Ik heb zojuist de avengers
gezien en het is amazing EPIC awesome !!! T+) :W meer zeg ik niet kijk zelf maar

krisiz

Avatar

Net geweest, echt genoten van de film! Echter riep het wel enkele vragen bij me op...

aan het einde van Thor, vernield Thor de Rainbow bridge, en kan hij voorlopig niet meer naar aarde terug. Ze hebben dat verdomd snel gefixt moet ik zeggen, en het wordt ook niet uitgelegd!

Verder echt een top film!

Ereptile

Avatar

krisiz "Net geweest, echt genoten van de film! Echter riep het wel enkele vragen bij me op...

aan het einde van Thor, vernield Thor de Rainbow bridge, en kan hij voorlopig niet meer naar aarde terug. Ze hebben dat verdomd snel gefixt moet ik zeggen, en het wordt ook niet uitgelegd!

Verder echt een top film!"


Het word wel uitgelegd in de film. Als Thor Loki net heeft bevrijd uit de Jet, maakt Loki de comment: What kind of dark magic did father had to conjure to get you here. Oftewel, Odin heeft Thor met duistere magie terug naar de Aarde gebracht

chewy

Avatar

Zondag ga ik nog een keer naar de avengers , het is het waard ;)

krisiz

Avatar

Ereptile "Het word wel uitgelegd in de film. Als Thor Loki net heeft bevrijd uit de Jet, maakt Loki de comment: What kind of dark magic did father had to conjure to get you here. Oftewel, Odin heeft Thor met duistere magie terug naar de Aarde gebracht"


Thanks. Dat heb ik duidelijk even gemist. Ik begrijp dat het niet anders kon, maar het is wel erg makkelijk. Goed, het verpest de film verder niet gelukkig!

2ndSystem

Avatar

PRIME "Ik vind dit zo raar, wachten tot de bluray er is. Hij draait echt wel ook gewoon in 2D hoor. En dan koop je geen eten en drinken, of neem je van huis mee. 9 euro voor een kaartje. IPV 20 voor de bluray of 4 euro voor het huren daarvan."


grappenmaker, vind jij een bioscoop in de omgeving nijmegen die Avengers draait in 2D? i don't think so, dus mond dicht want ik heb het nagezocht en niet zo'n beetje anders zat ik wel in de bios:(!
geen eten en drinken kopen of het meenemen van thuis? k ben geen zwerver en ook geen gierigaard, ik wil gewoon waar voor mijn geld.
en een Blueray huren? gek in je hoofd ofzo, ik download dit lekker express omdat ik dit niet in 2D in de bios kan zien. feel my Wrath;)

CoStarring

Avatar

The Avengers is echt een heerlijke Actie Topper!
Ben er vanavond naar toe geweest, en heb erg genoten.
Als je van dit soort films houdt, ga je er zeker van genieten.
Een heerlijke Marvel Actie Spektakel, boordevol vette special effects en toffe actiescénes!

ff denken hoor...is er al zo een vette Marvel verfilming geweest?
Naar mijn weten niet!

CoStarring zegt T+)

chewy

Avatar

toen thanos ze hooft om draaide werd ik gek ik zag het gelijk aan ze kin dat het thanos was

PRIME

Avatar

WAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUW!!!!!!



Dit staat 100.000 keer boven Transformers. Wat een zieke zieke zieke gestoorde vette fucking film jeeeeezuuuuuuuuuuuuuuuussssss

Jeeh

Avatar

Helemaal de film waar op gehoopt werd, ik ga hem zeker nog een keer zien.

11qqaazz

Avatar

Meer dan ik verwacht had, Boeikaaaa.....vete fil.....hoogte punt van de film.......... Loki VS the Hulk

Frietgezicht

Avatar

Net thuis en wat een topfilm is dit,echt popcorn-vermaak van de bovenste plank!
De interactie tussen de helden zorgt voor veel humor(waar de film vol mee zit) en ook wat mooie knokpartijen.
Scarlett heeft een heerlijk kontje in 3D(vond sowieso de 3D best wel geslaagd bij deze film) en The Hulk was te gaaf en ook af en toe erg dreigend.

Zoals hierboven beschreven was de leukste scene wel waar Loki ff aangepakt wordt door Hulk(bij mij ook idd iedereen klappen) en dan die opmerking van Hulk erna haha maar de scene waar Hulk ff Thor een tik geeft terwijl ze al aan dezelfde kant staan is ook erg komisch

Ik verwacht voor het vervolg wel sterkere vijanden(tijdens de credits zie je die maar ken hun krachten niet) dan alleen Loki met wat figuranten die vooral dienen om de helden te laten buiken.
die enorme beesten vielen ook maar tegen,eigenlijk stelden ze weinig voor en voor een invasie namen ze eigenlijk maar 1 wijk flink te grazen,de vijanden kunnen dus zeker sterker in deel 2 aub.

Die 140 min gingen echt te snel voorbij,een film die je gewoon in de bios moet zien als het genre je ligt.

Ik hoop wel dat Spidey zich bij The Avengers gaat voegen,lijkt me leuke toevoeging qua humor ook.

UsurPia

Avatar

Gisteren gezien, enorm genoten en morgen gaan we weer :)
Echt een topfilm!

B@chelor

Avatar

Wow....bastards zijn jullie. Ik ga pas zondag. Ik denk dat ik maar een spoedzitting inlas voor morgenavond. :)

BuckRogers

Avatar

11qqaazz "Meer dan ik verwacht had, Boeikaaaa.....vete fil.....hoogte punt van de film.......... Loki VS the Hulk"


Dat vond ik ook. De hele zal lag in een scheur.
Topfilm! Zeker nog een keer kijken :)

PRIME

Avatar

Voor de mensen die niet weten wie die gozer is in de after credit scene:

Hij heet Thanos, lees over hem op wikipedia of download de comic INFINITY GAUNTLET, die gast is echt gestoord....

Decepticon

Avatar

Beetje laat, maar heb nog geen tijd gehad:

HOLY BEJEEEZUS, EEEEEPIIIIIIIC !!!!!!!

Beste Marvel film sinds Iron Man en eigenlijk ook wel beter dan IM!

Wat is die Whedon een baas!! Wat kan die man verdomde goed een ensemble cast neerzetten zeg!
Er gebeurt zoveel in de film, dat alles nauwelijks te onthouden.
Het duurt even voordat de film goed op gang komt, maar de film wordt gruwelijk goed opgebouwd!
Elke Avenger komt goed aan bod en geeneen wordt benadeeld, het is dus geen Iron Man gedreven film, waar velen bang voor waren. Veel actie en veel goede en goedgeplaatste humor! Van alle leden, niet alleen van Stark.
Imo komt Cap nu zelfs meer en beter tot zijn recht, kwa vechtscenes, omdat zijn actiescenes beter zijn dan in CA:TFA
Het was wel een shock dat Coulson dood ging, dat had ik niet verwacht en verdiend hij niet. Ik had hem graag gezien in de aankomende films. Hij was geweldig met dat wapen Even I don't know what it does :E
Best HULK yet!! Ruffalo is verdomde goed als Banner en imo haast nog beter dan Norton. Maar deze Hulk is toch echt wel de beste Hulk tot nu toe!!! Het is ook gewoon Ruffalo en niet zomaar een cgi monster.

denxsation

Avatar

Ik heb gisteren ook deze film gezien en van mij krijgt deze film 5 sterren!

Toch blijven onderstaande punten mij onduidelijk..

1) Waarom heeft Hawkeye als enige geen pak?
2) The Wasp gaf het team de naam The Avengers, niet S.H.I.E.L.D.
3) Wat heeft Thanos te maken met The Avengers?


4) Waarom zitten Ant-Man en The Wasp niet in de film? Aangezien zij samen met Iron Man, Hulk en Thor oorspronkelijk behoren tot het team.
5) Captain America wordt pas ontdooit zodra Namor the Sub-Mariner het opneemt tegen het team hierboven

movieplanet124

Avatar

Ik vondt de film geweldig. Ik had echt genoten van de actie verhaal zeker het einde. Met mijn faforitie charechter. Dat die eindelijk kwam Banner is geweldig. Ik was de hulk van norton helemaal vergeten. Want deze is 10 keer beter. Ik heb genoten. Voor de mensen die nog moeten gaan heel veel plezier. Maar blijf wel zitten tot het einde verder zeg ik niks veel plezier.

PRIME

Avatar

denxsation "Ik heb gisteren ook deze film gezien en van mij krijgt deze film 5 sterren!

Toch blijven onderstaande punten mij onduidelijk..

1) Waarom heeft Hawkeye als enige geen pak?
2) The Wasp gaf het team de naam The Avengers, niet S.H.I.E.L.D.
3) Wat heeft Thanos te maken met The Avengers?


4) Waarom zitten Ant-Man en The Wasp niet in de film? Aangezien zij samen met Iron Man, Hulk en Thor oorspronkelijk behoren tot het team.
5) Captain America wordt pas ontdooit zodra Namor the Sub-Mariner het opneemt tegen het team hierboven"


Ze kunnen natuurlijk niet alles volgens de comic doen. Anders hadden Namor, Ant Man en Wasp eerst nog films moeten hebben.

En wat betreft punt 3, ik denk dat ze dat gewoon 'versimpelen' tot alleen The Avengers ipv het hele universum.

movieplanet124

Avatar

Ereptile "Ik KAN het doen, alleen dan verwacht je het in de film. En dat zou gewoon sonde zijn, want het was gewoon zoo onverwacht en toch super ;)

Ik kan je wel een hint geven in een spoiler tag:
Het gebeurt tijdens het eindgevecht in een Toren.

Je zult het vanzelf zien als iedereen gek word in de bios, en begint te klappen. (Dat deden ze bij mij althans wel in de zaal.) Veel plezier vanavond! :P"
Wat jammer man dat had ik wel willen zien dat iedereeen ging klappen en zo. Ik was bij mijn jammer genoeg de enige die ging klappen bij die cene. Was geweldig en hahahaha

movieplanet124

Avatar

FilmMaster "4sterren is veel,ben benieuwd naar de film."
Van mijn had die 10 sterren mogen krijgen super film

denxsation

Avatar

PRIME "Ze kunnen natuurlijk niet alles volgens de comic doen. Anders hadden Namor, Ant Man en Wasp eerst nog films moeten hebben.

En wat betreft punt 3, ik denk dat ze dat gewoon 'versimpelen' tot alleen The Avengers ipv het hele universum."


Bedankt voor je reactie! Maar achteraf hadden ze dus beter eerst een film moeten uitbrengen over Ant Man en Wasp. Daarna pas The Avengers uitbrengen met deze erin :)

Frietgezicht

Avatar

denxsation "Ik heb gisteren ook deze film gezien en van mij krijgt deze film 5 sterren!

Toch blijven onderstaande punten mij onduidelijk..

1) Waarom heeft Hawkeye als enige geen pak?
2) The Wasp gaf het team de naam The Avengers, niet S.H.I.E.L.D.
3) Wat heeft Thanos te maken met The Avengers?


4) Waarom zitten Ant-Man en The Wasp niet in de film? Aangezien zij samen met Iron Man, Hulk en Thor oorspronkelijk behoren tot het team.
5) Captain America wordt pas ontdooit zodra Namor the Sub-Mariner het opneemt tegen het team hierboven"


Kijk jij weleens comic-verfilmingen? X-Men? Spider-Man? Batman? Enz enz. Het gaat nooit precies zoals in de comics en dat is begrijpelijk. En bij alle komende films zal dat ook niet zo zijn.

Frietgezicht

Avatar

De kritiek in deze recensie op 3D slaat trouwens nergens op,echt wel de moeite waard om deze in 3D en niet 2D te kijken.

PRIME

Avatar

denxsation "Bedankt voor je reactie! Maar achteraf hadden ze dus beter eerst een film moeten uitbrengen over Ant Man en Wasp. Daarna pas The Avengers uitbrengen met deze erin :)"


Had gekund, maar ik denk dat de fan-base van Ant-Man en Wasp gewoon te klein is om echt blockbuster films ervan te maken... En om nog 2 helden erbij te doen ging misschien te ver. Bedenk dat je er nu al 7 hebt + Loki. Om tussen 10 man te wisselen wordt in 2 uur wel teveel van het goede..


Ik heb Ant-Man en Wasp ook echt NIET gemist in deze film.

Ereptile

Avatar

PRIME "Voor de mensen die niet weten wie die gozer is in de after credit scene:

Hij heet Thanos, lees over hem op wikipedia of download de comic INFINITY GAUNTLET, die gast is echt gestoord.... "


Ik moest even wiki'en wie die gozer was :) Maar dat object dat je noemt, zat ook al in de Thor film! Dus...Kunnen we die gozer verwachten in Thor 2, of echt in The Avengers 2? Ik ga me even verdiepen :D
Mensen in de bioscoop noemde hem een master skrull Maar hij heeft toch geen connecties met dat ras?

denxsation

Avatar

Frietgezicht "Kijk jij weleens comic-verfilmingen? X-Men? Spider-Man? Batman? Enz enz. Het gaat nooit precies zoals in de comics en dat is begrijpelijk. En bij alle komende films zal dat ook niet zo zijn."


Ik kijk juist comic-verfilmingen, vind het juist daarom jammer dat ze zich er niet aanhouden. Als Ant-Man en The Wasp er in hadden gezeten ipv Captain America, had het verhaal geklopt.

Decepticon

Avatar

Frietgezicht "De kritiek in deze recensie op 3D slaat trouwens nergens op,echt wel de moeite waard om deze in 3D en niet 2D te kijken."
Ben ik dus niet met je eens! De 3D voegt imo grotendeels niks toe en is eigenlijk gewoon slecht, zoals we van Marvel conversie's gewend zijn. Het beeld is daardoor soms ook wat onscherp.

Btw, volgens mij zijn er helemaal geen 2D versie's gemaakt/uitgeleverd. Utopolis Lelystad heeft geen 3D projectors en daar draait de film dan ook niet.

Decepticon

Avatar

Frietgezicht "Zoals hierboven beschreven was de leukste scene wel waar Loki ff aangepakt wordt door Hulk(bij mij ook idd iedereen klappen) en dan die opmerking van Hulk erna haha maar de scene waar Hulk ff Thor een tik geeft terwijl ze al aan dezelfde kant staan is ook erg komisch ."
Puny God! Idd echt geweldig!!

En je 2e spoiler was ook geweldig!! De hele zaal lag plat van het lachen!

Decepticon

Avatar

PRIME "Had gekund, maar ik denk dat de fan-base van Ant-Man en Wasp gewoon te klein is om echt blockbuster films ervan te maken... En om nog 2 helden erbij te doen ging misschien te ver. Bedenk dat je er nu al 7 hebt + Loki. Om tussen 10 man te wisselen wordt in 2 uur wel teveel van het goede..


Ik heb Ant-Man en Wasp ook echt NIET gemist in deze film."
Ja dat denk ik ook. Die 2 doen me btw ook echt helemaal niks.

Decepticon

Avatar

Ereptile "Ik moest even wiki'en wie die gozer was :) Maar dat object dat je noemt, zat ook al in de Thor film! Dus...Kunnen we die gozer verwachten in Thor 2, of echt in The Avengers 2? Ik ga me even verdiepen :D
Mensen in de bioscoop noemde hem een master skrull Maar hij heeft toch geen connecties met dat ras?"
Die gaan we zien The Avengers 2, vast niet in Thor 2. Ik was zelf ook even verward, door de blauwe ogen van hem, maar die kaak van hem en de kleuren van zijn pak, maken het heel duidelijk dat het Thanos is.

Leuk dit soort comments vol spoilertags plaatsen :E

Luthron

Avatar

Ereptile "Ik moest even wiki'en wie die gozer was :) Maar dat object dat je noemt, zat ook al in de Thor film! Dus...Kunnen we die gozer verwachten in Thor 2, of echt in The Avengers 2? Ik ga me even verdiepen :D
Mensen in de bioscoop noemde hem een master skrull Maar hij heeft toch geen connecties met dat ras?"


Dat word een hele research.. :) Ik denk zelf dat Er wel een 2e after-credits scene komt, maar pas als de film in de VS uitkomt. Coulson stierf en er zijn geruchten dat er aan zijn dode lichaam gewerkt word en dat hij terugkomt als Vision. Maar wanneer is die scene of wat dan ook opgenomen? Volgens mij is het Visiongerucht er al sinds de eerste premiére. Ik hoop dat er een nieuwe Avenger bij komt.

Decepticon

Avatar

Luthron "Dat word een hele research.. :) Ik denk zelf dat Er wel een 2e after-credits scene komt, maar pas als de film in de VS uitkomt. Coulson stierf en er zijn geruchten dat er aan zijn dode lichaam gewerkt word en dat hij terugkomt als Vision. Maar wanneer is die scene of wat dan ook opgenomen? Volgens mij is het Visiongerucht er al sinds de eerste premiére. Ik hoop dat er een nieuwe Avenger bij komt. "
Ik denk het niet. Het zal eerder een nieuwe Marvel One-Shot voor op de blu-ray zijn. Maar wat Coulson betreft, kun je nog wel eens gelijk hebben. Maar dan zal het nog eerder eerder een Marvel One-Shot worden, dan een 2e a-t-c scene.

Ereptile

Avatar

Luthron "Dat word een hele research.. :) Ik denk zelf dat Er wel een 2e after-credits scene komt, maar pas als de film in de VS uitkomt. Coulson stierf en er zijn geruchten dat er aan zijn dode lichaam gewerkt word en dat hij terugkomt als Vision. Maar wanneer is die scene of wat dan ook opgenomen? Volgens mij is het Visiongerucht er al sinds de eerste premiére. Ik hoop dat er een nieuwe Avenger bij komt. "


Ik heb even lopen doorlezen ;) Maar de Cosmic Cube en Infinity Gauntlet zijn allebei in Asgard. En Thanos word enorm gelinkt aan de Gauntlet. Want hij had hem NOG niet in die credit scene. Bovendien speelt de Cosmic Cube een enorm grote rol met Thanos. Daarom dat ik dacht dat Thanos ook in Thor kan voorkomen. Of The Avengers 2 speelt zich ook af in Asgard.

Decepticon "Die gaan we zien The Avengers 2, vast niet in Thor 2. Ik was zelf ook even verward, door de blauwe ogen van hem, maar die kaak van hem en de kleuren van zijn pak, maken het heel duidelijk dat het Thanos is.

Leuk dit soort comments vol spoilertags plaatsen :E"


Tja je wilt toch niets verklappen ;) Maar inderdaad er zijn al low-ress plaatjes van hem op internet als je zoekt. Het is m echt :) CBM SPOILER images!!!

En dat van Coulson was al gelekt. Hopelijk krijgen we hem nog te zien. Supervent die Coulson en zelfs Stark zat er mee dat hij dood is

Luthron

Avatar

Ereptile "Ik heb even lopen doorlezen ;) Maar de Cosmic Cube en Infinity Gauntlet zijn allebei in Asgard. En Thanos word enorm gelinkt aan de Gauntlet. Want hij had hem NOG niet in die credit scene . Bovendien speelt de Cosmic Cube een enorm grote rol."
Maar hij had wel de infinity gems? Loki maakt toch deals met Red Skull hierover? (Ik heb de film nog niet gezien, maar kan me niet inhouden heb ook wel ervaring met comics dus ik weet af en toe wat ik kan verwachten) Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan doen, of ze de comics trouw zijn of meer hun eigen draai eraan geven. Ik heb vertrouwen in Joss Whedon. Nu moeten er ook wel meer superhelden betrokken raken, want dit is een groot event met de hele galaxy en dat soort toestanden.

Ereptile

Avatar

Luthron " Maar hij had wel de infinity gems? Loki maakt toch deals met Red Skull hierover? (Ik heb de film nog niet gezien, maar kan me niet inhouden heb ook wel ervaring met comics dus ik weet af en toe wat ik kan verwachten) Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan doen, of ze de comics trouw zijn of meer hun eigen draai eraan geven. Ik heb vertrouwen in Joss Whedon. Nu moeten er ook wel meer superhelden betrokken raken, want dit is een groot event met de hele galaxy en dat soort toestanden. "


Red Skull komt er niet in voor. Maar Thanos' rechterhand (volgens mij) geeft Loki wel het Chitauri leger en de staf, met een edelsteen er in. Dus het zou goed kunnen dat het een Gem is van die gauntlet

En ja ik denk dat er meer bijkomen in The Avengers 2 ;) Je hebt gelijk over de grootte van de dreiging.
Verder moet je gewoon de film zien ;) Het is sonde om jezelf te spoilen met spoilers!s.

Luthron

Avatar

Ereptile " Red Skull komt er niet in voor. Maar Thanos' rechterhand (volgens mij) geeft Loki wel het Chitauri leger en de staf, met een edelsteen er in. Dus het zou goed kunnen dat het een Gem is van die gauntlet"
Dan zal de sequel gaan over Thanos die de rest verzamelt en The Avengers die hem stoppen denk ik. Word Thanos gebruikt voor de sequel of hebben ze andere plannen? The Avengers lijken me niet echt een partij voor hem. En het lijkt me ook niet echt hun taak. Maar ik las dat er wel een versie van de comic is met The Avengers, wolverine spiderman en dr doom is. Man, ik kan wel uren door speculeren hierover..

Decepticon

Avatar

Ereptile "Ik heb even lopen doorlezen Maar de . Daarom dat ik dacht dat ook in Thor kan voorkomen. Of The Avengers 2 speelt zich ook af in Asgard.

En dat van Coulson was al gelekt. Hopelijk krijgen we hem nog te zien. Supervent die Coulson en zelfs Stark zat er mee dat hij dood is "
Ja heb je gelijk in, maar omdat Thanos zo sterk is, verwacht ik niet dat hij in Thor 2 zit, maar in The Avengers 2. The Infinity Gauntlet ligt idd op Asgard. Ik verwacht niet dat TA2 zich in Asgard gaat afspelen.

Wat betreft Coulson, tja ik had al een gerucht/speculatie gelezen op CBM, maar ik probeer dat soort te vermijden en neem ze bij voorbaat al niet serieus. Destemeer ik dus geshockt was :'(
Cap over Coulson: He seemed a good man.
Stark's reactie: He was an idiot
:E lachen!

Frietgezicht

Avatar

Heel leuk al gelul hier over Thanos :P maar vertel deze noob(heb vroeger echt superveel comics gelezen maar nooit iets rond The Avengers) ff wat ik nou van Thanos ken verwachten. Krijgt die ook net als Loki pak slaag van Hulk?

UndercoverPanda

Avatar

94 comments bij een recensie. WTF gasten :P

Frietgezicht

Avatar

Decepticon "Ja heb je gelijk in, maar omdat Thanos zo sterk is, verwacht ik niet dat hij in Thor 2 zit, maar in The Avengers 2. Ik verwacht niet dat TA2 zich in Asgard gaat afspelen.

Wat betreft Coulson, tja ik had al een gerucht/speculatie gelezen op CBM, maar ik probeer dat soort te vermijden en neem ze bij voorbaat al niet serieus. Destemeer ik dus geshockt was :'(
Cap over Coulson: He seemed a good man.
Stark's reactie: He was an idiot
:E lachen!"


Je 1ste spoiler: Ik verwacht in Thor gezien het einde van The Avengers gewoon weer Loki als schuld of in ieder geval zal die aanwezig zijn.

Je andere spoilers : Was wel duidelijk zichtbaar dat Tony er echt mee zat ja,die opmerking was gewoon uit woede,waarom Coulson het alleen tegen Loki opnam.
Coulson deed ook mee in Iron Man 2 toch?Heb hem eerder gezien maar vond hem toen niet zo boeiend,in deze film was die erg grappig

Frietgezicht

Avatar

Voor de mensen die deze film niet gezien hebben zijn al die spoilers echt frustrerend omdat je zo graag wilt weten wat er staat,vandaar deze extra spoiler

SeanDeNiro

Avatar

Aston 25-04-2012 20:53|||Mijn tekst een inkakmoment? Heb jij je eigen onzin terug gelezen? Er ontbreekt het een en ander want niet te volgen.
Frietgezicht 26-04-2012 13:50|||Over smaak valt zeker niet te twisten maar als een recensent het over een inkakmoment van 20 minuten heeft dan geeft mij dat te denken.
In de recensie van Silence of the Lambs of Se7en komen zulke woorden niet voor. Een goede film heeft geen inkakmoment. Nul. Noem maar een klassieker die dat wel heeft.

Decepticon

Avatar

Frietgezicht "Je 1ste spoiler: Ik verwacht in Thor gezien het einde van The Avengers gewoon weer Loki als schuld of in ieder geval zal die aanwezig zijn.

Je andere spoilers : Was wel duidelijk zichtbaar dat Tony er echt mee zat ja,die opmerking was gewoon uit woede,waarom Coulson het alleen tegen Loki opnam.
Coulson deed ook mee in Iron Man 2 toch?Heb hem eerder gezien maar vond hem toen niet zo boeiend,in deze film was die erg grappig "
Je 1e spoiler: Ja dat denk ik ook en dat Loki The Infinity Gauntlet zal stelen, want die is in bezit van Odin en aan Thanos zal geven..
Daardoor kan Hulk Thanos alleen niet aan en zullen alle Avengers nodig zijn, om Thanos te verslaan en zal Hulk zeggen: Puny Thanos :E

Megahoofd

Avatar

denxsation "Ik heb gisteren ook deze film gezien en van mij krijgt deze film 5 sterren!

Toch blijven onderstaande punten mij onduidelijk..

1) Waarom heeft Hawkeye als enige geen pak?
2) The Wasp gaf het team de naam The Avengers, niet S.H.I.E.L.D.
3) Wat heeft Thanos te maken met The Avengers?


4) Waarom zitten Ant-Man en The Wasp niet in de film? Aangezien zij samen met Iron Man, Hulk en Thor oorspronkelijk behoren tot het team.
5) Captain America wordt pas ontdooit zodra Namor the Sub-Mariner het opneemt tegen het team hierboven"


1 heb je het pak van hawkeye wel gezien???? dat is onmogelijk om cool te maken geheheh, nee maar ff serieus wat hij aan had was al een pak
3 Heel erg veel, lees wikipedia of google het

Ik kan hier wel antwoord opgeven op 2 en 4 waarom ant man en wasp er niet inzitten omdat marvel niet de licentie hebben maar een andere maatschappij. Ze waren het wel van plan maar het moest worden geschrapt

5 Het verhaal is helemaal weer opnieuw geschreven ja je hebt gelijk maar, om eventuele problemen te voorkomen met het film en ja weer licenties ah fijn google het maar weer ;)

ik wordt helemaal gestoord over dat speculeren in een positieve zin!!!

Frietgezicht

Avatar

SeanDeNiro "Aston 25-04-2012 20:53|||Mijn tekst een inkakmoment? Heb jij je eigen onzin terug gelezen? Er ontbreekt het een en ander want niet te volgen.
Frietgezicht 26-04-2012 13:50|||Over smaak valt zeker niet te twisten maar als een recensent het over een inkakmoment van 20 minuten heeft dan geeft mij dat te denken.
In de recensie van Silence of the Lambs of Se7en komen zulke woorden niet voor. Een goede film heeft geen inkakmoment. Nul. Noem maar een klassieker die dat wel heeft."


Ik vond niet dat er een inkakmoment in zat,integendeel,die 140 min gingen echt ongelooflijk snel voorbij en dat vonden de mensen met wie ik ging ook. Deze recensie is ook maar van 1 persoon,heb nog geen andere recensie gelezen waarin gesproken wordt over een inkakmoment hoor,gewoon zelf gaan kijken en oordelen.

Ereptile

Avatar

UndercoverPanda "94 comments bij een recensie. WTF gasten :P"


Dan heb je de recensie van Transformers 3 nog niet gezien. Die is boven de 300 comments uitgekomen :P

benjamin

Avatar

Frietgezicht "Ik vond niet dat er een inkakmoment in zat,integendeel,die 140 min gingen echt ongelooflijk snel voorbij en dat vonden de mensen met wie ik ging ook. Deze recensie is ook maar van 1 persoon,heb nog geen andere recensie gelezen waarin gesproken wordt over een inkakmoment hoor,gewoon zelf gaan kijken en oordelen."


Ik lees ook alleen maar goede tot uitstekende recensies over deze film en slechts eentje vermeldt het woord inkakmoment (hoewel dat duidelijk niet zo erg is aangezien hij toch nog vier sterren krijgt).

benjamin

Avatar

SeanDeNiro "In de recensie van Silence of the Lambs of Se7en komen zulke woorden niet voor. Een goede film heeft geen inkakmoment. Nul. Noem maar een klassieker die dat wel heeft."


Nee, maar of deze woorden nu veel positiever zijn:

Barbara Shulgasser "The trouble with Seven is that while the premise is intriguing, the movie is gluey, bumbling and singularly un-thrilling."


Time Magazine "It is very tiresome peering through the gloom trying to catch a glimpse of something interesting, then having to avert one's eyes when it turns out to be just another brutally tormented body"


Kenneth Turan "Noticeable skill has gone into the making of Seven, but it's hard to take much pleasure in that."


Ben ik het trouwens niet mee eens, want ik vond Se7en ook een uitstekende film. Maar het toont wel aan dat je over elke film iets negatief kunt vinden - en bij deze recensie van The Avengers is dat dan duidelijk nog niet eens negatief genoeg om onder de vier sterren te gaan. Denk dus niet dat er echt een groot probleem zit.

Masterbrain

Avatar

Wauw zeg wat is dit goed zeg , wat zijn de AVENGERS een pure ouderwetse Humoristische power rangers vermaak.

Frietgezicht

Avatar

benjamin "Ik lees alleen maar uitstekende recensies over deze film en slechts eentje vermeldt het woord inkakmoment (hoewel dat duidelijk niet zo erg is aangezien hij toch nog vier sterren krijgt). Alsof er over Prometheus niet één recensie zal te vinden zijn met een negatief woord in."


Idd.De recensent van deze film wil blijkbaar alleen maar knokken en vuurwerk zien en dan zijn die 20 minuten idd een inkakmoment ja,maar slaat natuurlijk nergens op. De interactie tussen The Avengers en ook Loki in die 20 min is erg leuk.
- het elkaar dissen waar al wat van in de trailers voorbij kwam zit in die 20 min.
- Een interessant gesprek tussen Black Widow en Loki zit erin.
- Banner en Stark die elkaar leren kennen en samenwerken zit erin(wat voor leuke situaties zorgt waaronder Stark die Banner ff in z'n zij prikt en in z'n ogen kijkt of De Hulk al tevoorschijn komt,waar de serieuze Cap niet om kan lachen
- Captain America die Fury 10 dollar geeft na een dealtje die ze eerder gemaakt hebben

Dit zijn al momenten die ik zou uit me hoofd nog weet,geen inkak-moment,gewoon ff geen knokpartijen enz,meer niet en ff rust kon geen kwaad want de rest van de film zit vol met actie.

Frietgezicht

Avatar

Dat The Avengers elkaar niet gelijk accepteren en ook met elkaar knokken en elkaar dissen was wel voorspelbaar en al in de trailers zichtbaar en erg leuk maar ben benieuwd of dat in deel 2 ook nog is want dat zou een gemis zijn maar ze groeien toch naar elkaar toe aan het einde.
Eigenlijk zou er in The Avengers een soort goodguy met bad attitude bij moeten maar zou niet 1 2 3 weten wie.
Wat Vegeta was bij Dragonball Z zeg maar.Maybe Wolverine,die zat ook bij The Avengers dacht ik,anders zou ik het niet weten.

Decepticon

Avatar

Frietgezicht "Idd.De recensent van deze film wil blijkbaar alleen maar knokken en vuurwerk zien en dan zijn die 20 minuten idd een inkakmoment ja,maar slaat natuurlijk nergens op. De interactie tussen The Avengers en ook Loki in die 20 min is erg leuk.
- het elkaar dissen waar al wat van in de trailers voorbij kwam zit in die 20 min.
- Een interessant gesprek tussen Black Widow en Loki zit erin.
- Banner en Stark die elkaar leren kennen en samenwerken zit erin(wat voor leuke situaties zorgt waaronder Stark die Banner ff in z'n zij prikt en in z'n ogen kijkt of De Hulk al tevoorschijn komt,waar de serieuze Cap niet om kan lachen
- Captain America die Fury 10 dollar geeft na een dealtje die ze eerder gemaakt hebben

Dit zijn al momenten die ik zou uit me hoofd nog weet,geen inkak-moment,gewoon ff geen knokpartijen enz,meer niet en ff rust kon geen kwaad want de rest van de film zit vol met actie."
Helemaal juist, die Josh Whedon is gewoon een gruwelijk goed verteller!
Als Hulk fan, zou ik ook meer Hulk actie willen, maar het gaat om het team en iedereen krijgt eerlijk veel screentime die ze verdienen. En dat heeft Whedon gruwelijk goed gedaan!

Wat mij een beetje tegenviel was, dat Stark Banner maar heel weinig plaagde, ik verwachtte eigenlijk dat Stark Banner de hele film door zou plagen, om hem te laten veranderen. Dat zei RDJ ook in een interview.

denxsation

Avatar

Is het iemand ook opgevallen dat Thor tijdens 'het gevecht' tegen Loki op de berg en op het S.H.I.E.D. schip geen (grijze) mouwen draagt? In het plaatje ergens bovenaan de reacties weer wel..

Decepticon

Avatar

denxsation "Is het iemand ook opgevallen dat Thor tijdens 'het gevecht' tegen Loki op de berg en op het S.H.I.E.D. schip geen (grijze) mouwen draagt? In het plaatje ergens bovenaan de reacties weer wel.."
Ja, dat was mij wel opgevallen. Dat was in de trialer ook al wel te zien, als ze in de Helicarrier zitten.

Aston

Avatar

Frietgezicht "Voor de mensen die deze film niet gezien hebben zijn al die spoilers echt frustrerend omdat je zo graag wilt weten wat er staat,vandaar deze extra spoiler"

Zwaar irritant inderdaad al die spoilers, daarom ben ik ook maar snel de film gaan zien. :E

De film is echt awesome! Ik kreeg echt een adrenaline-orgasme op een gegeven moment. Ik voelde me net een klein kind wiens droom uitkwam en ik ben niet eens een fanboy. :P Mja, blijkbaar kom ik wel in de buurt. :E

Thanos is trouwens veel te sterk voor alleen Thor. Die vent kan bijna alles. Zeker voer voor Avengers 2 lijkt mij. Anders kan Thor iedereen wel aan. :)

En Spidey moet gewoon in Avengers 2. Weet je niet hoe vet dat wordt.

En bij Avengers 2 graag extra epic music.



Ik denk dat ik dan helemaal gek wordt, aaaaaah! :~ :E

Maar de film is niet foutloos als je naar details kijkt. Anyway, ik geef een 9/10.

movieplanet124

Avatar

Frietgezicht "Dat The Avengers elkaar niet gelijk accepteren en ook met elkaar knokken en elkaar dissen was wel voorspelbaar en al in de trailers zichtbaar en erg leuk maar ben benieuwd of dat in deel 2 ook nog is want dat zou een gemis zijn maar ze groeien toch naar elkaar toe aan het einde.
Eigenlijk zou er in The Avengers een soort goodguy met bad attitude bij moeten maar zou niet 1 2 3 weten wie.
Wat Vegeta was bij Dragonball Z zeg maar.Maybe Wolverine,die zat ook bij The Avengers dacht ik,anders zou ik het niet weten."
Wat ik wel nu heb geleerd van het zien van deze advengers movie. Dat ik de trialers van deel 2 een beetje ga skippe en gewoon niet ga kijken.

movieplanet124

Avatar

Frietgezicht "Dat The Avengers elkaar niet gelijk accepteren en ook met elkaar knokken en elkaar dissen was wel voorspelbaar en al in de trailers zichtbaar en erg leuk maar ben benieuwd of dat in deel 2 ook nog is want dat zou een gemis zijn maar ze groeien toch naar elkaar toe aan het einde.
Eigenlijk zou er in The Avengers een soort goodguy met bad attitude bij moeten maar zou niet 1 2 3 weten wie.
Wat Vegeta was bij Dragonball Z zeg maar.Maybe Wolverine,die zat ook bij The Avengers dacht ik,anders zou ik het niet weten."
Ik zou the black pantar wel willen zien en deel 2 moet zich dan niet afspeelen in new york maar ergens anders.

Luthron

Avatar

movieplanet124 "Ik zou the black pantar wel willen zien en deel 2 moet zich dan niet afspeelen in new york maar ergens anders."
In het oerwoud in Afrika.

Mysterio

Avatar

Jack Kirby zou glimmen van trots als hij dit spektakel op het filmdoek had kunnen meemaken... Ik hoop dat de FF ook de film krijgt die ze verdienen. Ik heb genoten Al jarennnnnn hoopte ik dat men de Marvel sterren zo op het witte doek zouden kunnen laten leven,

MAKE MY MARVEL

Mysterio

Avatar

Wel jammer dat the Vision niet meedeed.. En het karakter uit de credits is een van mijn antihelden uit de rijke marvel geschiedenis

chewy

Avatar

Ik hoop dat logan in de avengers deel 2 mee mag doen
en beta ray bill ook :P

Decepticon

Avatar

Aston "Thanos is trouwens veel te sterk voor alleen Thor. Die vent kan bijna alles. Zeker voer voor Avengers 2 lijkt mij. Anders kan Thor iedereen wel aan. :)."
Thor kan The Hulk ook niet aan, als Hulk echt door het lint was gegaan, was Thor geplet in de film. Thor kon maar nauwelijks de armen van Hulk boven zich tegen houden.
Je hebt gezien wat hij met Loki deed!
The Hulk maakt meer kans tegen Thanos, maar zoals gezegd, zullen ze allemaal nodig zijn om hem te verslaan.

En waar niemand het nog over heeft gehad, Stan Lee's cameo. Ik vond de cameo van Stan Lee maar zwak. Hij had die oude bewaker moeten zijn, bij dat verlaten gebouw, waar Hulk in crasht, als hij uit de lucht valt, dat was een perfecte cameo geweest.

Ereptile

Avatar

denxsation "Is het iemand ook opgevallen dat Thor tijdens 'het gevecht' tegen Loki op de berg en op het S.H.I.E.D. schip geen (grijze) mouwen draagt? In het plaatje ergens bovenaan de reacties weer wel.."


Dat is heel simpel uit te leggen :) Na het gevecht met de Hulk, steekt Thor zn hamer Mjolnir naar boven en word hij door de bliksem geraakt. Op dat moment komt zijn harnas (de grijze mouwen) weer terug op z'n arm

Het is ook te zien in de spot zelf. (0:08 zie je dat de bliksem z'n armen raakt.)

FilmMaster

Avatar

Zonet gezien en inderdaad Grandioze film,met geweldige special effects.

ik vind Hawkeye en Black Widow de show stelen in de film,juist omdat hun karakters realistischer zijn dan de rest,daarom ben ik ook meer fan van Batman dan de karakters van marvel.

De 4 sterren zijn sowieso dik verdiend vanwege al het spektakel,die op het eind toch neigde om langdradig te worden.

Het verhaal is gewoon flinter dun,daarom zal het imponerende karakter van de special effects na drie kijkbeurten van zo'n film als deze al gauw vervelen,zo'n replaygehalte zal deze film niet hebben.

Datzelfde maakte ik ook mee met de transformer en avatar film(s)

4/5

Decepticon

Avatar

FilmMaster "De 4 sterren zijn sowieso dik verdiend vanwege al het spektakel,die op het eind toch neigde om langdradig te worden.

Het verhaal is gewoon flinter dun,daarom zal het imponerende karakter van de special effects na drie kijkbeurten van zo'n film als deze al gauw vervelen,zo'n replaygehalte zal deze film niet hebben.

4/5"
Dat is jouw mening en ik denk dat jij daarmee 1, maar dan ook echt 1 van de weinige bent hoor.
Het wordt imo nergens langdradig, dat komt mede door het grote aantal helden en dat kan imo niet lang genoeg duren.

Het verhaal is nou niet bepaald flinterdun en dit is een film die een liefhebber echt vele malen vaker dan 3x kan en zal kijken. Voor een liefhebber gaat dit nooit vervelen!
Deze film is zo goed uitgewerkt, dat hij echt niet alleen maar leunt op de SFX hoor.

chewy

Avatar

Decepticon "Thor kan The Hulk ook niet aan, als Hulk echt door het lint was gegaan, was Thor geplet in de film. Thor kon maar nauwelijks de armen van Hulk boven zich tegen houden.
Je hebt gezien wat hij met Loki deed!
The Hulk maakt meer kans tegen Thanos, maar zoals gezegd, zullen ze allemaal nodig zijn om hem te verslaan.

En waar niemand het nog over heeft gehad, Stan Lee's cameo. Ik vond de cameo van Stan Lee maar zwak. Hij had die oude bewaker moeten zijn, bij dat verlaten gebouw, waar Hulk in crasht, als hij uit de lucht valt, dat was een perfecte cameo geweest."


wat jij nog niet weet over thanos is dat hij een hele planet met een knip van ze vingers kan laten vernietigen :P maar we zullen zien of dat de hulk hem aan kan ;)

PRIME

Avatar

Wat een heerlijke film.. Ik ga morgen weer en kan NU al niet wachten...

Aston

Avatar

Decepticon "
The Hulk maakt meer kans tegen Thanos, maar zoals gezegd, zullen ze allemaal nodig zijn om hem te verslaan.
"

The Hulk is erg sterk maar het probleem met Thanos is dat hij nog veel meer eigenschappen heeft zeg maar i.t.t. de Hulk die alleen maar sterk is.

Aston

Avatar

PRIME "Wat een heerlijke film.. Ik ga morgen weer en kan NU al niet wachten..."

Dan al. Ik ga pas volgende week. Dan heb ik weer iets om naar uit te kijken. :E

PKP

Avatar

Gister gezien en mijn God wat een VETTE film! Alles werkte gewoon en heb geen enkel moment mij zitten vervelen! Bij de after-credits moest ik alleen even uitleggen aan mijn vrienden wie Thanos is, maar verder.. TOP!

Een bummer aan de film: De dood van Coulson.

Een 8 voor de film, +1 voor The Hulk.

FilmMaster

Avatar

Decepticon "Dat is jouw mening en ik denk dat jij daarmee 1, maar dan ook echt 1 van de weinige bent hoor.
Het wordt imo nergens langdradig, dat komt mede door het grote aantal helden en dat kan imo niet lang genoeg duren.

Het verhaal is nou niet bepaald flinterdun en dit is een film die een liefhebber echt vele malen vaker dan 3x kan en zal kijken. Voor een liefhebber gaat dit nooit vervelen!
Deze film is zo goed uitgewerkt, dat hij echt niet alleen maar leunt op de SFX hoor."

Ja dat zeg je nu,maar bij de derde kijkbeurt ga je echt minder vinden,of je moet het de film dan al lange tijd niet gezien hebben,dan is 't wel weer is leuk waarschijnlijk.

:D

Chris23

Avatar

Film was leuk.

Alleen vond ik het vreemd dat Banner eerst totaal geen controlle had over de hulk. (hij gaat als een woest beest achter die griet aan om haar te smashen.)
En dan ineens totale controle (hij neemt zelfs orders aan van cpt. america en praat zelfs terug.)

ntt

Avatar

Chris23 "Film was leuk.

Alleen vond ik het vreemd dat Banner eerst totaal geen controlle had over de hulk. (hij gaat als een woest beest achter die griet aan om haar te smashen.)
En dan ineens totale controle (hij neemt zelfs orders aan van cpt. america en praat zelfs terug.)
"


Dat Banner de eerste keer achter Black Widow aan gaat komt door Loki, Het hele team staat te bekvechten wat onstaan is door de aanwezigheid van de scepter van Loki. Het zijn maar kleine subtiele hintjes en niet echt duidelijk maar ze worden wel gegeven.Op een gegeven moment als ze ruzieen heeft Banner zelfs de Scepter vast, En daarop volgt een Explosie (veroorzaakt door Barton/Hawkeeye) waardoor Banner niet meer de tijd krijgt te herstellen van zijn woedeaanval en verandert in Hulk die eigenlijk nog onder controlle was van Loki.

De film klopt helemaal al is het hier en daar wel erg subtiel en vaag.
Daarom heb ik voor mezelf de film nog eens gekeken in de chronologische volgorde. Alles wordt daar eigenlijk al verteld, Waardoor je bij de Avengers niet ellelange scenes en dialogen hebt over waarom dit, en hoe gaat dat, Of zus of zo...
Vanavond nog maar eens gaan kijken of ik iets over het hoofd heb gezien O+

Chris23

Avatar

[quote=ntt] heeft Banner zelfs de Scepter vast,

idd ja, dat was ik vergeten, tnx.

Decepticon

Avatar

Aston "Dan al. Ik ga pas volgende week. Dan heb ik weer iets om naar uit te kijken. :E"
Inderdaad, dat doe ik ook, even een weekje laten bezinken/laten wegebben.
Dan heb je idd weer iets om naar uit te kijken en om weer overdonderd te worden.
Maar ik moet zeggen, ik heb nu alweer gruwelijk veel zin.

Wat ook leuk is om te lezen, al die reactie;s op CBM, die gasten(die in USA wonen) kunnen niet wachten! Een enkele Europeaan en Australier die ze dan nog even lekker maakt. :E

Decepticon

Avatar

FilmMaster "Ja dat zeg je nu,maar bij de derde kijkbeurt ga je echt minder vinden,of je moet het de film dan al lange tijd niet gezien hebben,dan is 't wel weer is leuk waarschijnlijk.

:D"



:E Dat heb je helemaal mis, ik zal hem hoogstwaarschijnlijk elk half jaar kijken als ik hem op blu-ray heb.

Decepticon

Avatar

chewy "wat jij nog niet weet over thanos is dat hij een hele planet met een knip van ze vingers kan laten vernietigen :P maar we zullen zien of dat de hulk hem aan kan ;)"
Ik doelde op dat Hulk eerder kans maakt dan Thor. Maar Thanos kan idd gruwelijk veel en is gruwelijk sterk, hij zal een waardig tegenstander zijn voor The Avengers.

Mysterio

Avatar

Geen enkele Marvel held heeft de kracht om te winnen van de waarschijnlijk volgende tegenstander,dus ik ben benieuwd hoe het plot eruit zal zien.. Zelfs een grootheid als Calactus heeft angst voor hem... OOOhh wat hoop ik dat bij de volgende FF movie ze de echte Calactus laten zien ipv een regenwolk, ppfff..

Aston

Avatar

Decepticon "

Wat ook leuk is om te lezen, al die reactie;s op CBM, die gasten(die in USA wonen) kunnen niet wachten! Een enkele Europeaan en Australier die ze dan nog even lekker maakt. :E"

Ze zijn echt jaloers inderdaad. :D

movieplanet124

Avatar

Decepticon "Thor kan The Hulk ook niet aan, als Hulk echt door het lint was gegaan, was Thor geplet in de film. Thor kon maar nauwelijks de armen van Hulk boven zich tegen houden.
Je hebt gezien wat hij met Loki deed!
The Hulk maakt meer kans tegen Thanos, maar zoals gezegd, zullen ze allemaal nodig zijn om hem te verslaan.

En waar niemand het nog over heeft gehad, Stan Lee's cameo. Ik vond de cameo van Stan Lee maar zwak. Hij had die oude bewaker moeten zijn, bij dat verlaten gebouw, waar Hulk in crasht, als hij uit de lucht valt, dat was een perfecte cameo geweest."
Nee klopt ik heb een strip gelezen dat was thor vs hulk en daar zag je dat de Hulk de hamer van thor oppakt en terug gooit tegen thor aan. Dus ik denk dat de hulk thanos makkelijk in elkaar beukt als die nog boser wordt. Maar ze moeten het wel samen doen.

PRIME

Avatar

movieplanet124 "Nee klopt ik heb een strip gelezen dat was thor vs hulk en daar zag je dat de Hulk de hamer van thor oppakt en terug gooit tegen thor aan. Dus ik denk dat de hulk %$^&#^ makkelijk in elkaar beukt als die nog boser wordt. Maar ze moeten het wel samen doen."


Spoilertags, dude.

Aston

Avatar

movieplanet124 "Nee klopt ik heb een strip gelezen dat was thor vs hulk en daar zag je dat de Hulk de hamer van thor oppakt en terug gooit tegen thor aan. Dus ik denk dat de hulk thanos makkelijk in elkaar beukt als die nog boser wordt. Maar ze moeten het wel samen doen."

In the Avengers kon The Hulk de hammer niet optillen. Dat kan alleen Thor.

pmw84

Avatar

Ik heb deze film vandaag in bios gezien

wat een geweldige film zeg. Echt super goed in elkaar gezet. Totaal niet verveeld, vanaf het begin op het puntje van mijn stoel gezeten. Ik moet eerlijk toegeven dat THE HULK de show heeft gestolen. Hij was ongelofelijk goed gemaakt, hij leek op de acteur, hij had humor en bovenal HE WAS A BEAST ... Ik was speciaal voor Hulk gegaan om eerlijk te zijn, want ik vond de eerdere 2 delen erg teleurstellend, maja, ik heb echt heeeeeel veel genoten van deze film en ik kan niet wachten tot THE DIRECTOR CUT, ben super benieuwd !!!


DEZE FILM MOET JE ECHT ZIEN ... Zeker in de top 5 van het jaar ;)

derooy

Avatar

Aston "In the Avengers kon The Hulk de hammer niet optillen. Dat kan alleen Thor."


Van the avengers kunnen alleen Thor en Captain America de hammer optillen.

Mysterio

Avatar

Ereptile "Ik moest even wiki'en wie die gozer was :) Maar dat object dat je noemt, zat ook al in de Thor film! Dus...Kunnen we die gozer verwachten in Thor 2, of echt in The Avengers 2? Ik ga me even verdiepen :D
Mensen in de bioscoop noemde hem een master skrull Maar hij heeft toch geen connecties met dat ras?"



Nee Heeft niets met dt ras te maken... Zij hebben meer met de FF.

Kan je die comics downloaden ? Niet dat ik het nodig heb want ik hem al als een Marvel Masterworks. Zou wel geweldig zijn als de after credit figuur de volgende tegenstander zou worden.

Wat ik mij wel afvraag is dat alle liefhebbers vd films eigenlijk ook de comics nog lezen ?

r.marijnissen

Avatar

Deze film is echt super.

Er zit gewoon alles in wat een film doet boeien.
Filmzaal lach regelmatig plat van het lachen door de leuke humor tussen de actie door.
Goed geacteerd, mooi bewerkt.

Decepticon

Avatar

Mysterio "Wat ik mij wel afvraag is dat alle liefhebbers vd films eigenlijk ook de comics nog lezen ?"
Ik denk dat veel filmliefhebbers geen comics lezen. Ik ben sinds mijn lagere school jaren al geen comiclezer meer. Maar de liefhebbers van deze films denk ik grotendeels nog wel.

Op ComicBookMovie.com de reactie´s daar te lezen, zijn dat wel die-hard lezers. Daar werd in het begin ook al gesuggereerd dat het alien ras de Chitauri zou zijn.

Mysterio

Avatar

Decepticon "Ik denk dat veel filmliefhebbers geen comics lezen. Ik ben sinds mijn lagere school jaren al geen comiclezer meer. Maar de liefhebbers van deze films denk ik grotendeels nog wel.

Op ComicBookMovie.com de reactie´s daar te lezen, zijn dat wel die-hard lezers. Daar werd in het begin ook al gesuggereerd dat het alien ras de Chitauri zou zijn."


Ik denk dat je gelijk hebt. Alleen dankzij de films kunnen Marvel en DC het volhouden. Toch wordt er best wel veel verwezen naar de comics in alle Superhelden films. Ik lees ze nog graag... Zowel de oude(sixties/seventies) als de nieuwe comics.

Frietgezwicht

Avatar

Hier mocht ik heen, maar soms laten ze me niet binnen omdat ik te jong ben ofzo. Vind ik erg stom, je kunt toch ook alles downloaden? ik vond hemerg spannend maar soms ook eng. Soms kreeg ik enge dromen van films... Hoop niet dat ik dat nu krijg! Maar de hulk was mooi, echt scary en hem vint ik de beste :Y

rensschrama

Avatar

Geweldig film een min punt Bruce Banner was soms moeilijk te verstaan, beetje mompelend (zijn alterego sprak een stuk duidelijker.)

The Avengers

acties