Gezien toen ie net uit was. Was toen in de VS.
Is leuk voor insiders, als je bevriend bent met een van die acteurs.
Verder heb ik persoonlijk niet 1 x kunnen lachen.
5. Pearl Jam - Once (album: Ten)
4. Slayer - Angel of Death (album: Reign in Blood)
3. Bob Dylan - Tangled Up in Blue (album: Blood on the Tracks)
2. David Bowie - Five Years - (album: Ziggy Stardust)
1. Primus - To Defy the Laws of Tradition (album: Frizzle Fry)"
Prima film voor mannelijke twintigers die al een of meer relaties achter de rug hebben. Dan herken je de gemoedstoestand van de hoofdpersoon en zijn buien. Toen ik hem voor het eerst zag kon ik mijn lol niet op, echt goed!
Ben je voorbij de dertig dan komt de film een beetje suffig over.
Ooit heb ik een stuk meegepakt van deze film, was het eigenlijk vergeten maar het was inderdaad een geweldige film. Waarom moeten ze zo'n kei nou op een zaterdag avond uitzenden?!
Beslist geen spijt van dat ik deze film vanavond gekozen heb. Leuke film, goed acteerwerk vooral van John Cusack en natuurlijk een erg leuke soundtrack. De 7.5 is dik verdiend.:Y
5. Pearl Jam - Once (album: Ten)
4. Slayer - Angel of Death (album: Reign in Blood)
3. Bob Dylan - Tangled Up in Blue (album: Blood on the Tracks)
2. David Bowie - Five Years - (album: Ziggy Stardust)
1. Primus - To Defy the Laws of Tradition (album: Frizzle Fry)
Weleens van gehoord High Fidelity, k ga wel kijken denk ik is ie leuk? heeft namelijk wel hoog cijfer voor een comedy 7.5 !? kan bijna niet verkeerd zijn toch? en "The Patriot" heb ik nu wel vaak genoeg gezien :P
Geweldig:D! Erg leuke film terwijl ik er helemaal niks van had verwacht. Prima feel good movie met idd geslaagde grappen. Einde in het cafe was ook top. Ondanks al dat gelul eromheen komt het toch op een soort van lachwekkend mooie manier z'n bek uit.
5. Slayer Angel Of Death (Reign In Blood)
4. Snapcase Caboose (Progression Through Unlearning)
3. Boysetsfire - Eviction Article (Tomorrow come today)
2. Tool Stinkfist (Ænima)
1. Refused Worms of the Senses / Faculties of the Skull (The Shape Of Punk To Come)
But hey, in the spirit of the occasion: 5 beste album-openers?
5. 30 Seconds to Mars - Capricorn (a brand new name) (album; 30 Seconds to Mars)
4. Tool - Stinkfist (album; Aenema)
3. Motorpsycho - Sinful/Windborne (album; Blissard)
2. Eels - Novocaine for the Soul (album; Beautiful Freak)
1. Rage Against the Machine - Bombtrack (album; Rage Against the Machine)
Een beetje eenzijdig lijstje, maar dit is ook even uit m'n hoofd
Leuke film, niet zo goed als the Van of the Snapper maar toch erg de moeite waard.
Die ken ik niet, wat zijn dat?
But hey, in the spirit of the occasion: 5 beste album-openers?
5. 21st Century Schizoid man, In the court... (King Crimson)
4. Sympathy for the devil, Beggars Banquet (Rolling Stones)
3. Immigrant song, III (Led Zeppelin)
2. Highway Star, Machine Head (Deep Purple)
1. Sunday Bloody Sunday, War (U2)
Ik kan me herinneren dat deze film destijds in de bioscopen een beetje verdrukt werd door 'grotere' films, maar dat was onterecht. Ik vond hem geweldig!
NICKSTERAMSTER
Gezien toen ie net uit was. Was toen in de VS.
Is leuk voor insiders, als je bevriend bent met een van die acteurs.
Verder heb ik persoonlijk niet 1 x kunnen lachen.
WoUtoMatiC
5. Pearl Jam - Once (album: Ten)
4. Slayer - Angel of Death (album: Reign in Blood)
3. Bob Dylan - Tangled Up in Blue (album: Blood on the Tracks)
2. David Bowie - Five Years - (album: Ziggy Stardust)
1. Primus - To Defy the Laws of Tradition (album: Frizzle Fry)"
Filmfreak Leo
Prima film voor mannelijke twintigers die al een of meer relaties achter de rug hebben. Dan herken je de gemoedstoestand van de hoofdpersoon en zijn buien. Toen ik hem voor het eerst zag kon ik mijn lol niet op, echt goed!
Ben je voorbij de dertig dan komt de film een beetje suffig over.
metalteun
Ok ik doe ook mee
1 Metallica -Masters of Puppets
2 Metallica- ach heb ik ook geen zin in verder
lijkt me een vette film
heypaskalle ik kan nu ook mee lullen....
was ut leuk in de videotheek??
LuCos
Zodat er meer mensen thuis blijven om die film te laten zien...:p
Nee, ik vind ook dat ze goede films gwoon doordeweeks kunnen doen...
dloko
Ooit heb ik een stuk meegepakt van deze film, was het eigenlijk vergeten maar het was inderdaad een geweldige film. Waarom moeten ze zo'n kei nou op een zaterdag avond uitzenden?!
Ann McDunn
Beslist geen spijt van dat ik deze film vanavond gekozen heb. Leuke film, goed acteerwerk vooral van John Cusack en natuurlijk een erg leuke soundtrack. De 7.5 is dik verdiend.:Y
Duder
As er een schaap over de dam is...
5. Pearl Jam - Once (album: Ten)
4. Slayer - Angel of Death (album: Reign in Blood)
3. Bob Dylan - Tangled Up in Blue (album: Blood on the Tracks)
2. David Bowie - Five Years - (album: Ziggy Stardust)
1. Primus - To Defy the Laws of Tradition (album: Frizzle Fry)
Dash
Weleens van gehoord High Fidelity, k ga wel kijken denk ik is ie leuk? heeft namelijk wel hoog cijfer voor een comedy 7.5 !? kan bijna niet verkeerd zijn toch? en "The Patriot" heb ik nu wel vaak genoeg gezien :P
Nietzsche
Zeer goeie film inderdaad [rating 4.5]
ik hou wel van dit soort films
Deed me een beetje denken aan de Michael Davis films 100 girls & Girl fever
Wel op een ander niveautje natuurlijk
Helios
Geweldig:D! Erg leuke film terwijl ik er helemaal niks van had verwacht. Prima feel good movie met idd geslaagde grappen. Einde in het cafe was ook top. Ondanks al dat gelul eromheen komt het toch op een soort van lachwekkend mooie manier z'n bek uit.
HeyFreak
Canvas is lekker bezig. Gister Memento en nu dus High Fidelity (kijk en leer Nederlandse omroepen!)
Geweldige muziek, mooi geacteerd en zo nu en dan echt geslaagde grappen.
Topper!
Calvani
Okee, ook nog even snel mijn top 5:
5. Slayer Angel Of Death (Reign In Blood)
4. Snapcase Caboose (Progression Through Unlearning)
3. Boysetsfire - Eviction Article (Tomorrow come today)
2. Tool Stinkfist (Ænima)
1. Refused Worms of the Senses / Faculties of the Skull (The Shape Of Punk To Come)
O ja, echt een heel leuke film
Memento
Zeer coole film, deze.
Aardige gastrol van Bruce Springsteen.
User.Reload()
En Jack Black met een heel creatieve manier om je middelvinger op te steken. :E
Zeurdoos
But hey, in the spirit of the occasion: 5 beste album-openers?
5. 30 Seconds to Mars - Capricorn (a brand new name) (album; 30 Seconds to Mars)
4. Tool - Stinkfist (album; Aenema)
3. Motorpsycho - Sinful/Windborne (album; Blissard)
2. Eels - Novocaine for the Soul (album; Beautiful Freak)
1. Rage Against the Machine - Bombtrack (album; Rage Against the Machine)
Een beetje eenzijdig lijstje, maar dit is ook even uit m'n hoofd
Colonel_Kurz
Ik had 't even niet meer toen Jack Black opende met "I've been really tryin' babe...", geweldig. :W
hermit elephant
Leuke rol van Jack Black (Tenacious D) ook...
Memento
Die ken ik niet, wat zijn dat?
But hey, in the spirit of the occasion: 5 beste album-openers?
5. 21st Century Schizoid man, In the court... (King Crimson)
4. Sympathy for the devil, Beggars Banquet (Rolling Stones)
3. Immigrant song, III (Led Zeppelin)
2. Highway Star, Machine Head (Deep Purple)
1. Sunday Bloody Sunday, War (U2)
T!M
T+) Goede film, na een, eveneens, goed boek van Nick Hornby.
[rating 5]
Enriquillo
Leuke film, niet zo goed als the Van of the Snapper maar toch erg de moeite waard.
DarkoDonnie
Eindelijk weer eens wat goede films op tv!
osmo
Ik kan me herinneren dat deze film destijds in de bioscopen een beetje verdrukt werd door 'grotere' films, maar dat was onterecht. Ik vond hem geweldig!
LordOgre
Nog een film met Joan cusack en tim Robbins (Arlington Road...) cool!
En haar broer er ook nog bij? vet
ash_
Heerlijke film, vol met goede muziek en met Todd Louiso en vooral Jack Black die de show stelen. Let op een gastrolletje van Bruce Springsteen.
[rating 4]
Zeurdoos
Toevallig een top-5 lijstje? ;)
El Chivo
Deze staat al een hele tijd op mijn nog-te-zien lijst.
Zeurdoos
Voor de liefhebbers van top-5 lijstjes ;)
Heb toendertijd erg genoten van de 2/3e film die ik heb gezien en wil hem graag eens helemaal afkijken! Voor het 2/3e gedeelte: [rating 4]